Snelle levering. Competitieve prijs. Prima popcorn. Niet mierzoet, ideaal.

Netjes

Snel bezorgd en goed verpakt

Deel van product niet geleverd

Heb een deel van de bestelling nog niet binnen.. Wordt inmiddels keurig op dr hoogte gehouden. Hoop dat ik de Glazepop snel ontvang. Klantenservice is vriendelijk en correct

Geweldige service en producten

Popcorn is erg lekker en snel bezorgd

Vooral de gemengde was heerlijk

DE popcorn die ik gewend ben in de Bioscoop

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle bezorging. Zodra mijn voorraad op is, bestel ik hier weer.

I love jimmy

Popcorn was heerlijk zoals altijd!! En een snelle levering

Prima levering

Levering is prima geregeld. Echter waren de productiedata van de geleverde producten al ongeveer een jaar oud.

Snel geleverd!

Hartstikke bedankt! Ik ga nu genieten van mijn overheerlijke popcorn!!

Hele goede service en vriendelijke medewerkers.

Al paar keer een bestelling gedaan en één keer was er iets mis met de bestelling. Toen ik de klantenservice contacteerde, werd ik heel erg snel en vriendelijk geholpen.

Lekkere popcorn en goede service!

Snelle en correcte levering. Lekkere popcorn. Nog 1 doos niet ontvangen. Behalve een bericht dat ze niet voorradig is, geen leveringstermijn ontvangen. Verder zeer tevreden.

Snel en lekker

Wordt snel geleverd en de popcorn is echt heerlijk.

Top! Goede kwaliteit, compleet, snelle levering.

Exclusieve producten voor overheerlijke popcorn. Ik kreeg bij mijn Whirly Pop ketel ook nog ern flinke zak popcorn en om het compleet te maken kartonnen popcorn bakjes. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop!

Goed service

Popcorn was heel lekker , my dochter was heel blij . De bezorger was top

Prima site, snelle levering

Alles goed verlopen en snel geleverd ! Super !

Super makkelijk!

Als de voorraad thuis op is, zal er een nieuwe bestelling volgen. Hoe durven ze de zoete popcorn uit het assortiment van de supermarkt te halen! Dan maar rechtstreeks bij Jimmy's bestellen.

snelle correcte levering

Zoals ook de vorige bestellingen ... snelle en correcte levering !!!

Goed maar niet super!

2e keer besteld via Jimmy’s Prima website en webshop. Levering was ook redelijk snel. Had popcorn toffee caramel besteld maar vond dat deze erg zout smaakten. Alsof toffee & en salted caramel per ongeluk in de verkeerde zakken zaten. ( jammer ) Verder had ik nacho’s en deze waren prima. Kortom, goed maar niet super!

Lekker!

Zoete popcorn: lekker vers en niet te zoet. Zoute popcorn: mag wat minder zout. Netjes en snel geleverd.

Keurig geregeld

Bezorgd volgens afspraak

Duidelijke website, meteen bevestiging na het plaatsen van de bestelling en snelle levering!

Lekker en snel en lokaal bedrijf!

Mooi product en snelle service met gratis rugzakje

Bestellen ging gemakkelijk en prijs is niet duur

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX