Uitstekende service!!

Uitstekende service!! Op tijd geleverd. En popcorn van zeer goede kwaliteit

Ik koop Jimmy’s popcorn al jaren lang. De smaak is lekker en het gaat prima poppen.

volledig correct

zeer snelle service

Mits voorradig (ik ben fan van de kaasdip, en die is vaak niet leverbaar) snelle levering. Minpunt: DHL. ernstig beschadigde doos bezorgd. Gelukkig heeft de inhoud het overleefd.

Overweldigend lekkere popcorn

Overzichtelijke site ,snelle levering en een goede communicatie over de bestelling.

alles mooi geleverd

door de feestdagen iets later geleverd maar toch alles snel geleverd. zou hier zeker nog bestellen

Fantastisch lekker en snel geleverd!!

Fantastisch lekker en snel geleverd!!

rien à redire

Excellent pop corn - commande aisée à placer et livraison rapide

Snelle levering,met zorg ingepakt!

Perfect !!

Heel snel bezorgd! Qualiteit van het popcorn is 10/10! Dank u Jimmy’S

ALTIJD goed

Er zijn zoveel smaken en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was dat als ik het niet in de winkel kon vinden ik het gewoon online kon bestellen

Waardeloos

2 weken van te voren besteld maar niets geleverd ondanks we 4x contact met hun hebben genomen elke keer beloven dat het optijd zou zijn maar niets was waar ze moeten zich dood schamen

Veel gedoe

Blijkbaar waren er problemen met het order/ email systeem, waardoor het lang duurde voordat ik de zakken popcorn binnen had (ik heb ook meerdere keren contact moeten opnemen), maar uiteindelijk was het net op tijd binnen en ben ik aardig geholpen.

Snelle bezorging van de popcorn. Goed verpakt en mn kind kon weer blij trakteren!!!

satisfaite

livraison rapide et très bons produits

Op zich positief.

Alles is op zich goed gegaan. Alleen had de bezorgdienst zelf bedacht het pakket bij een ander DHL punt af te geven dan ik had opgegeven. Omdat je bij DHL voor een klacht wordt verwezen naar bedrijf waar je een bestelling hebt gedaan hier een klacht ingediend. Nu 2 weken later nog geen reactie. Erg jammer....

Prima en snel geleverd

Snel geleverd en goed ingepakt.

Snel en goede service

Simpel. Ik bestelde, het werd snel verzonden en kwam snel aan. Product is vers en was goed verpakt.

De lekkerste popcorn

Na eens een keer een zakje zoet/zout te hebben gehad (dat zout zou moeten zijn) kreeg ik netjes een pakketje. Ik vind die met Tabasco smaak zo lekker, alleen die vind je zelden. Nu heb ik een box met meer zakken besteld en ook om zelf te poffen. Netjes verpakt, normale wachttijd en niet te duur. Love Jimmy’s!

lekkaahh

lekkaahh

Zeer snelle levering Super lekker kaussausjes

Klantvriendelijkheid ten top!

Voor mijn zwangerschapsverlof wilde ik graag kleine zakjes popcorn trakteren. Maar deze waren niet op voorraad. Mailtje gewaagd naar de klantenservice en die reageerden al vrij snel dat ze het product wederom op voorraad hebben gezet zodat ik diezelfde dag nog kon bestellen! Heel mooi voorbeeld van servicegerichtheid en klantenservice!

Goede kaas en snelle bezorging

Goede kaas voor bij een burger

De lekkerste popcorn, snel verstuurd!

Al vaker online een bestelling gedaan, en dat bevalt prima. Snel verzonden en prima communicatie. De popcorn zelf is heerlijk, geen niet gepopte mais er tussen, en lekkere botersmaak en goed zout!

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX