OK

Super vlug geleverd; doch in 1 doos suikerspin waren 4 potten van de 18 volledig versteend.

Correcte prijs en snelle levering.

Top! Er is geen betere popcorn dan Jimmy's

Niet alles was beschikbaar en werd hiervoor zeer snel van verwittigd. Toch heb ik mijn totale bestelling binnen een korte termijn ontvangen. Zeker een aanrader. Producten zijn reeds gekend en zijn heel lekker. Enig minpuntje: beoordelingslink was al sneller dan de levering. Moeilijk om dan al een score te geven

Goed op de hoogte gehouden en bestelling snel binnen

Uiteraard ook topkwaliteit maar dat was al duidelijk!

Voor het eerst gebruik van gemaakt en uitstekend bevallen.

Uitstekend product in een hele mooie verpakking.

Snel en duidelijk

Een erg snelle efficiënte site en ook spoedig geleverd.

Goed, maar niet volgens verwachting

Heb de popcornpan met benodigdheden aangeschaft, maar kreeg wel wat anders dan verwacht. De productbeschrijving deed lijken alsof je de olie en het popcornzout zou krijgen dat op de website los wordt verkocht, maar in plaats daarvan krijg je 5 zakjes met maïskorrels in zout en vet erbij. Werkt ook wel goed, maar niet wat had ik verwacht en dat vind ik wel een beetje jammer. Pan werkt verder goed.

Het zijn lekkere nacho’s

De nacho’s zijn lekker. En de saus al hellemaal. Alleen zou ik persoonlijk nog een klein beetje meer smaak in de nacho’s willen proeven.

Geweldig lekkere zoute popcorn en nachos

Elke bestelling die ik hier doe, stelt niet te leur. Zeer tevreden over kwaliteit van de popcorn en de nachos en de zorg die word gedragen bij elke bestelling. Top bedrijf!

Gevonden wat ik zocht

Gevonden wat ik zocht

lekkere chips, snel bezorgd

Ik heb de blauwe maischips gekocht en ben tevreden. Lekker, goed geprijsd en snel bezorgd.

Prima, maar de popcorn olie lekte.

Mijn bestelling was prima in orde, maar helaas lekte de popcorn olie. Aangezien je die moet schudden voor gebruik is het nogal een probleem.

Goede levering en lekker blue corn chips

Ik bestel al een tijdje blue corn chips bij popcorn.nl en ze smaken goed. Ietsjes minder zout zou wel mogen overigens.

Heerlijke popcorn (net zo lekker als bioscoop popcorn!)

Vorige week hebben wij het voor het eerst besteld. Wij misten nogal de popcorn in de bioscoop. 2 dagen later hadden we het al in huis. We hadden 4 emmertjes met zoute popcorn besteld. Inmiddels zijn al 3 emmertjes leeg. Als je er eenmaal aan begint dan kan je er niet meer vanaf blijven. We gaan dus weer snel opnieuw bestellen!

Lekkerste popcorn

Voor ons is dit nog altijd de lekkerste popcorn. Levering was snel.

Zeer goed. Snelle levering naar België en goed verpakt.

Geweldig en snel thuis

We hebben de nachos dip kaas besteld heerlijk om dat ook thuis te kunnen eten tijdens een film en de gemixde popcorn voor 11uur besteld en de andren dag in huis Alleen min punt maar dat was het post bedrijf waarom alleen kledder nat moest wezen de popcorn doos viel gewoon uit elkaar

JIMMYS IS THE BEST

Jimmy's popcorn is de POPCORN! Voor het eerst ook nacho's besteld en die waren ook heerlijk. Ik heb nu 2x besteld maar bij de 2e keer werd mijn actie popcorn (gratis popcorn beker t.w.v €1.77) niet mee geleverd. In plaats daarvan heb ik 10% van de klantenservice gekregen. Mooie oplossing, maar om de korting te krijgen ben ik wel weer "verplicht" om te bestellen. Geld groeit hier helaas niet, dus of ik op korte termijn weer kan bestellen is de vraag. De korting is namelijk maar een paar maanden geldig. Dat is mijn enige minpunt, verder zijn hun producten en leveringstijd heel goed.

Lekker

Top product alleen levering richting belgie viel tegen (corona) ik heb 6 kg zoet bestelt en dit was zeer lekker en lang lekker

Goed👍

snelle levering. Goed verpakt👍

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en vriendelijke respons.

Verzendingskosten zijn voor de kleine verbruiker vrij hoog.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

+ snacks zijn lekker + snelle levering + Verschillende opties omtrent popcorns

- NVT

goede service, goed behandeld

Pluspunten

staat open voor verbeterpunten, snelle levering en de producten zijn heerlijk

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kreeg zelfs nog extra popcorn cadeau! Snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

11 Alexander Bellstraat