Altijd opnieuw SUPER

Hier kan je makkelijk bestellen dankzij de gebruiksvriendelijke website en alles is snel geleverd. Wij zijn fan van de nacho’s met kaasdip en Ook de popcorn hebben we al eens geprobeerd. Alles is om duimen en vingers van af te likken.

Heerlijke popcorn en fantastische service

Heerlijke popcorn erg jammer dat de zakken niet in de supermarkt te koop zijn. Fantastische service al is het wel heftig dat je als particulier per doos inkoopt.

Erg tevreden

De tabasco popcorn was niet in de supermarkt te vinden. Bij Jimmy volgende dag in huis.

Heel goede pofmais

Super tevreden van de JEMMY's popcornmais.... En Snelle levering .

Snelle levering en reactie

Popcorn besteld, maar verkeerde adres gegeven. Kreeg bericht dat het pakket terug gestuurd zou worden. Ik heb het goede adres gemaild en binnen een dag was het pakket weer opgestuurd. Top!

Popcorn en olie

Het bestellen online en bezorgen is perfect ik geniet van het popcorn

Super fijn

Sinds ik een allergie heb kan ik niet alles eten toen zei iemand probeer Jimmy's eens nou nergens last van super product en erg lekker.

Goed uitstekend

Klein probleem bij de levering en de klantendienst heeft super gereageerd!

Pan is nog niet in gebruik.

Maar dat gebruik komt binnenkort, moet er even de tijd voor nemen. Een hele fijne service van Jimmy's trouwens. Bestellen en levering dik tevreden over. Duidelijke website. Een verrassing dat er een zak popcorn bij zat!!

Heerlijke popcorn, snel geleverd.

Ik dacht altijd dat deze Popcorn uit Amerika kwam. Maar nee, gewoon uit ons eigen landje. De beste popcorn die er is! Echt heerlijke smaken, ik kan er niet vanaf blijven. Ga zo door Jimmy's.

Heerlijke popcorn, goede bezorging. Top!

Super geweldig

Alleen die betaling duurde te lang misschien kunnen jullie het beste ripple xrp gebruiken bij de betalingen die transactie is in 3 seconden verstuurd

De lekkerste popcorn

Voor de verjaardagtraktaties hebben wij mini zakjes zoet en zout besteld. Binnen 2 dagen was de bestelling geleverd. Altijd de lekkerste popcorn!

Snelle levering, duidelijke communicatie en heerlijke popcorn

De beste popcorn

De beste popcorn die ik ooit heb gegeten. Echt lekkere bioscoop popcorn

Snel en betaalbaar!

Ik kon heel makkelijk mijn favoriete snack bestellen voor een redelijke prijs!

Prima popcorn lekker om te eten goed kwaliteit goed gemaakt prijs mag wel een beetje omlaag

Super klantenservice en bestellen

Erg goed, alleen ben ik niet te bespreken om DHL, dit is buiten jullie om fout gegaan.. dat was erg jammer. Jullie medewerker heeft extra moeite gedaan om alsnog mij te voorzien van de bestelde popcorn. Mijn dank is groot.

Goede service, artikelen worden snel toegezonden en er is een grote keus.

super snelle levering

Fijn dat ik deze lekker popcorn rechtstreeks bij JIMMY"s kan bestellen. Weinig winkels die deze popcorn verkopen . Zal zeker in de toekomst weer bestellen<heerlijke smaken.

Heel snel en vers product

vers product

Makkelijk en overzichtelijk

Product goed omschreven, samenstelling duidelijk uitgewerkt.

Goede service !

Ik had een spoed order waardoor ze hun eigen transport in hebben gezet en het snel geleverd was. Ik bestel hier altijd de popcorn en dat gaat heel goed. Een aanrader.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Blije kinderen

11 Alexander Bellstraat