De lekkerste chips& dip!

Verslaving is in de supermarkt begonnen.. toen zij van assortiment veranderde heb ik het heft in eigen hand genomen en rechtstreeks een voorraad besteld ❤️ Een logistiek aandachtspunt is dat ondanks er bescherming in de doos zat de salsa en kaas dip bakjes los in de doos zwierven en open waren gegaan wat best zonde voor mij, ook een bende gaf. Misschien bruut vast tapen aan de binnenkant oid een oplossing?

Perfect!

Ik hou van popcorn en ik hou van popcorn.nl!

Top top top!

Goeie prijs en kwaliteit. Snel geleverd en nog een voorzien van een presentje. Veel dank!

Erg lekkere traktatie

Verschillende keuzes (3x7) in 1 doos, voor elk wat wils

Zeker niet men laatste bestelling

Ga er niet veel woorden aan vuil maken. Top.. niks op aan te merken. Alles zoals gewenst.

Popcorn zoals de bioscoop en goede sevice!

De klantenservice reageerde snel en informatief op mijn vragen. De popcorn zelf is net zoals in de bioscoop. Ik ben zielsgelukkig!!

Een goede service voor een lekkere popcorn!

Wel twee keer na de service punt gemoeten. Maar dat was de moeite waard.

Sneller geleverd dan van te voren aangegeven, heel fijn. De doos zag er bij levering niet meer heel netjes uit, maar de inhoudt was wel perfect. We genieten volop van de producten, dit ontbrak nog aan onze thuisbioscoop ervaring. Bedankt.

Geen popcorn leverbaar bij een popcorn bedrijf.

Diverse dozen popcorn besteld, waarvan een “standaard” smaak bij levering er niet bij zat. Doodleuk een email daarna: “was niet op voorraad, dus u krijgt een credit” Wordt dus niet meer geleverd. Als ik nu weer naar de website ga kan ik het nog wel gewoon weer bestellen. Ik wil geen credit, ik wil popcorn. Waarom wordt die smaak dan niet gewoon later geleverd?

Alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen, snelle verzending, duidelijke communicatie erover, goed verpakt en nootjes gekregen :D

2 dagen laat levering. Ik moet anders gebruiken als traktatie

2 dagen laat levering. Ik moet anders gebruiken als traktatie

Gewoon goed. Goede prijs en kwaliteit

Super lekker!!

De sweet/salt popcorn is verslavend! Ik adviseer je de grote doos met véél zakken te kopen ;). Die met witte chocolade is lekker, maar naar mijn mening iets te zwaar.

Heel heel slecht

Heel slecht nooit nooit meer ik raad niemand om hier te kopen slecht slecht slecht bestelen niets binnen gekomen en mijn geld te laat terug gestort samen Nooit Meer ik moet stemen om te versturen anders krijg juli een 0

Ik heb mijn pakketje

Ik heb mijn pakketje nooit binnen gekregen om dat het niet bezorgd is Grt loomis

Prima producten en service

Heerlijke producten, vlot besteld, snel geleverd! Enige opmerking voor potentiële klanten: de houdbaarheid van de Original popcorn is 5 à 6 maanden, goed om in gedachten te houden wanneer je een grote bestelling plaatst. Geen idee of het verschil met bv. andere popcorn zit in de producteigenschappen zelf, of in het voorraadbeheer van popcorn.nl

Echt goed

Eerste bestelling Whirley Pop, netjes volgende dag binnen. Extra goodies erbij zoals 4 kartonnen popcorn "manden". Tweede besteld als kado voor mn broer, ook netjes volgende dag binnen. Bij deze bestelling ook goodies ontvangen, nl. 1 kilo mushroom popcorn (ideaal voor zoete popcorn) en 2 kartonnen popcorn manden. Wat me wel opviel was dat bij mij eerste Whirley Pop pan op het deksel niet de merk van Whirley stond maar alleen dessin. Voor de rest werkt de pan prima. Echt een aanrader voor iedereen die van popcorn houd. De ongepofte maiskorrels zijn echt heel weinig van 0 tot 5 stuks.

Ze konden niet leveren terwijl dat wel was verteld en alles wat betaald!

Ze konden niet leveren terwijl dat wel was verteld en alles wat betaald!

Toppy

Kwaliteit en snel geleverd

Kwaliteit

Wij vinden de popcorn van Jimmy's het lekkerste!!!!!! Vlug bezorgd

Alle ontvangen etenswaren waren over de datum.

Ontvangen producten waren over de datum, zonde van het geld. Contact met klantenservice onmogelijk te krijgen. Wordt volledig genegeerd, erg jammer.

Mijn bestelling is nooit aangekomen

Dagen lopen wachten en niks binnen!

Alweer zeer vlotte service

We bestellen en bijna dezelfde dag krijgen we een bericht dat de verzending zal gebeuren. Enkele dagen later beschikken we over de bestelde popcorn.

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX