erg snel bezorgt

jimmy s popcorn zoet is de lekkerste popcorn

nice

nice

Helemaal tevreden!

Snelle levering en heerlijke popcorn. De popcorn uit de supermarkt vinden we niet zo lekker. Sindsdat dat we deze popcorn geproefd hebben willen we geen andere meer!

gewoon perfect.

De website,het bestellen, betalen, bezorging alles is perfect geregeld!

Zeer slecht

2 keer besteld en had een aantal vragen en die werden niet beantwoord via de mail geen telefoon nummer die ik kon bellen en nu in mijn bestelling retour gestuurd heel jammer een telefoon nummer op de site zou fijn zijn

Héééééééééééérlijke popcorn!!!

Snelle levering, zelfs hier in Belgie! Dit is de heerlijkste popcorn die ik ooit gegeten heb, ook al was ik iemand die nooit zelf popcorn zou kopen. Ik vond dat er altijd harde stukjes in zaten en niet gepopte mais, maar bij Jimmy's is dat niet zo! Ik wil geen andere meer en durf zelfs toegeven dat ik zo'n grote zak sweet en salt in één keer kan leegeten!! Bravo!!!!

Snelle levering en ben erg blij met het product.

Kost wat kost moest ik die popcorn hebben!

De unieke popcorn met tabasco kreeg ik voor de eerste keer te proeven via een valentijnsmenu dit jaar en sindsdien heeft iedereen uit mijn vriendenkring te horen gekregen hoe hard ik de smaak miste. Eindelijk kwam ik de popcorn terug tegen in een kleine handelaar, maar door de te kleine hoeveelheid werd de zoektocht naar de site van de leverancier gestart. Twee dagen geleden is de bestelling toegekomen na een vlotte behandeling op de site. Meer dan gelukkig is zelfs te licht uitgedrukt!

Smaak lekker!

Snelle levering.

Bioscoop popcorn thuis op de bank

Ik werd door een collega geattendeerd op de kwaliteit van de mais bij Jimmy's. Tot mijn verbazing bleek dit inderdaad te kloppen. Ik was al lange tijd op zoek naar betere kwaliteit mais voor onze film avonden thuis. Nu zit ik hier met 4KG mais :-) geweldig spul. Nog een gezondere snack ook. Hangt er wel van af hoe je het maakt natuurlijk aangezien ik gek ben op roomboter en zout over mijn popcorn. Al met al zeeeeer tevreden maar dat is wel duidelijk denk ik....

Heel goeie service

Heel duidelijke site en twee dagen later was de hele bestelling al geleverd.

Heerlijke popcorn

De popcorn van Jimmy’s is onze favoriet voor trakteren en snacken. Vooral de zoet&zout is de lekkerste. Ook zitten er heel weinig écht harde popcorn stukjes/ongepofte mais in. Snel ontvangen dus heel tevreden en voor herhaling vatbaar

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb de bestelling nooit gekregen dankzij deberoerde dienstverlening van DHL.

zoals altijd "LEKKER" en snel thuis bezorgd

Wel even moeten zoeken om de dozen te vinden op jullie site. Maar de kids waren zo blij met de traktatie.

Snelle bezorging

De popcorn wordt snel bezorgd. Erg lekkere popcorn zoals in de bioscoop.

Omdat ik de bios mis

Wanneer ik naar de bios ga koop ik altijd een geote bak jimmy’s popcorn. Nu kunnen we niet naar de bios en ik heb popcorn in huis gehaald..maar die popcorn was niet lekker! Te droog of te weinig zout. Totdat ik op het idee kwam om te kijken of ik zelf jimmy’s popcorn kon bestellen. Ik heb magnetron popcorn, zoute popcorn, tabasco en natuurlijk ook caramel popcorn besteld. Ik was heel even in de was omdat mijn bestelling in 2 delen geleverd is. Maar alles is gelukkig gewoon netjes afgeleverd inclusief een rugzakje gratis! Wanneer dit allemaal op is bestel ik zeker weer een lading!

Ontvangen en smullen

Oude olie

2 flessen popping oil besteld alleen was het geen oil meer maar een keiharde vaste massa.

Snel en lekker!

Heerlijke popcorn en ook nog eens snel geleverd. De Tabasco is hier favoriet! Vaak niet in de winkel te vinden, maar gelukkig online wel te bestellen!

Super lekker en snel bezorgd

Super lekker en snel bezorgd

Beste Popcorn

Nog altijd de beste popcorn bij popcorn.nl. Snel besteld en snel geleverd. Echt een aanrader.

Geweldig als uitdeelzakjes. De keus voor verschillende smaken in 1 doos echt geweldig. Zal het zeker aanraden.

Snelle levering en prima verpakt. De zakjes zijn precies goed om uit te delen als traktatie op school.

11 Alexander Bellstraat

Oud-beijerland 3261LX