Fantastische matras voor een zeer scherpe prijs

Matras met specifieke maten besteld voor in de caravan. Levering was erg snel en supermooie matras voor een zeer scherpe prijs. Helaas was matras eerst te dik geleverd, maar werd snel opgelost en nieuwe met juist dikte geleverd.

Had een afstandsbediening besteld, volgende dag binnen! En het werkt! Heel blij mee!

keurige levering

dank voor de levering en product,netjes en correct

Doet wat ie belooft !!

Keurige levering; maatvoering prima. Ligt heerlijk.

Zeer goed opgelost.

Wij hadden een topper ontvangen die niet voldeed aan onze verwachtingen. Echter niet gemeld tot wij een verzoek kregen voor een review en deze negatief vermeld. Daarna bericht waarom dit niet bij matrasbestellen.nl gemeld zodat het opgelost kon worden. Dit is dan ook nu naar volle tevredenheid opgelost. Onze dank hiervoor. Dus door ons aanbevolen om bij matrasbestellen.nl te kopen!!!! Door tevreden klanten Yvonne en Joop Koene

Goede ervaring met dit bedrijf

Wij zijn erg tevreden over de mooie matrashoes die professioneel is gemaakt en spoedig is geleverd

Zeer professioneel, vakkundig en fijn bedrijf.

Fijn gevoel bij Matrasbestelllen, vakkundig werden de toppers ingemeten van de caravan. Advies welk type topper voor ons het prettigst is. Michiel heet de jongen volgens mij, is prettig in omgang en weet waar hij over praat. Nogmaals bedankt!

Een echte tegenvaller

Matras viel erg tegen De dikte zou 6cm zijn, echter was maar 4cm!!!!!! Daardoor is de tijk ook veel te ruim. Zeer ontevreden!!!

Vanmorgen onze boxspring gekregen. Keurig en netjes geplaatst. Vanavond vroeg naar bed en lekker slapen.

Snel geleverd en goed matras

Chaupeau

Prima matras, snelle levering en het matras (frans model) past goed. Gaan volgende week met de camper weg en gaan dan uitproberen of het ook lekker ligt.

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit !

Wij zijn enorm tevreden over onze nieuwe matras voor onze caravan. We hebben zelf de maten ingevoerd. Dat vonden wij wel wat spannend, maar dit bleek heel eenvoudig te zijn. En de matras was er ook nog eens zeer snel.

Prima op maat gemaakt matras, goed aangeleverd

Heel blij dat het mogelijk is om voor een Frans vormig bed een passende topper te krijgen!

Top matras en perfect op maat gemaakt!

Aan de hand van onze maatgeving werd het mattas tot op de centimeter nauwkeurig gemaakt. Binnen. Een paar dagen aan huis geleverd. Topmatras! Hadden we eerder moeten doen!

Zeer snelle levering en een fantastisch product, aan te raden!

Fijne matras, snelle levering

Prima service, snelle levering en komt gemaakte afspraken goed na.

Telefonisch contact opgenomen ivm afwijkende vorm voor de topper op maat. Afspraken gemaakt en vervolgens per mail de order geplaatst. Kreeg dezelfde dag nog de bevestiging en de verloop van de bestelling en levering. Zou binnen ca. 7 werkdagen geleverd worden, maar de bestelling werd na 3 dagen al bezorgd. Keurig verpakt en bestelde product ziet er goed uit en is precies op maat gemaakt. Helemaal top.

Precies zoals beloofd, prima service

Prima service, matras precies zoals verwacht

Berichten over transport ontvangen en op tijd geleverd

Makkelijk besteld zo in huis!

Matras voor onze caravan besteld. Binnen 3 dagen afgeleverd en wat hebben wij heerlijk geslapen! Top!

snelle, correcte levering; goede kwaliteit.

ondanks drukke vakantie periode lagen er toch op tijd 2 goede matrassen in de caravan.

Goede kwaliteit, prima service.

Netjes, goed geholpen en goed matras!

perfecte service, kundig advies

Onlangs een topper matras voor mijn caravan besteld. Michiel om advies gevraagd mbt tot 1 maat die ik vergeten was op te meten. Topper past perfect, ligt lekker en de topper was bovenverwachting zeer snel geleverd. Ik raad dit bedrijf aan een ieder aan. Ze zijn niet te duur in vergelijking met andere aanbieders.

Goede stevige matrassen, ook mooi om te xien

Mijn ervaring is prima

Zeer goede service

Prima geregeld,we zouden hem later krijgen onze topper voor de caravan maar hij is nu al gekomen,nu nog uit proberen hoe die ligt.

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen