Goed contact, snelle levering!!

Nog net voor hun vakantie supersnel het matras gemaakt, opgestuurd en geleverd vandaag om 13:15 uur. Wij hadden speciale maten voor onze caravan Polar 520 CTH en de configurator werkte daar niet op. Tekening met maten gemaild. Telefonisch contact opgenomen en overlegd. Geweldig, dit is onze tweede bestelling bij dit bedrijf, eerst voor onze oude caravan en nu voor onze nieuwe.

Zeer goed en snel

Zeer goed en snel.

Kennis van te verkopen producten prima voor elkaar.

Prettige ontvangst op de zaak, duidelijk uitleg en alle matrassen persoonlijk geprobeerd. Dit gaf toch de doorslag om te kopen t.o.v. via internet bestellen. Snelle levering aan huis zonder kosten. Topper, gaan dit aan iedereen vertellen in vriendenkring. Ook folders meegenomen voor Bovag dealer, deze wilde weten hoe jullie service was. Tevens ook een leuk presentje ontvangen. Dank u en succes met de zaak, we komen indien nodig zeker nogmaals langs. Groeten Fam ten Haaf.

Vakmanschap is meesterschap!!!

Uitstekende aftersales service.

Snelle levering;

Bestelde matras werd snel geleverd en is van prima kwaliteit

Prima service, goed telefonisch bereikbaar, handige bijproducten, goed product!

Half juni al mijn matras besteld, maar had hem pas begin augustus nodig. Na een belletje was dat geregeld. Hij is dubbel gevouwen en ingepakt bezorgd begin augustus ,en kan zo mee in de auto,naar de caravan. Bij bestelde lakens en molton ook prima kwaliteit . Goed doordachte service. Hoe de matras zal slapen weet ik nog niet...maar we hebben straks 4 wk om het uit te proberen.

Uitstekende kwaliteit

Besteld paar dagen later al geleverd 👍

geweldig, duidelijke site, snel geleverd, mooie kwaliteit

Heel tevreden, simpel te bestellen, makkelijk de afwijkende maten door te geven, snel geleverd en mooie kwaliteit top matras!

Snelle levering. Zo te zien mooie kwaliteit.

Nog niet uitgeprobeerd maar afwerking en maatvoering zijn zeer netjes.

Prijs kwaliteit en service prima!

Matras besteld, telefonisch advies gevraagd en binnen 8 dagen geleverd, ondanks dat de levertijden langer zouden zijn volgens de info van de site

Prima service; duidelijk en zeer snel

Matras op zondag besteld en woensdag al geleverd! Prima kwaliteit en precies op maat

Snelle levering en ziet er goed uit.

Een matras voor onze caravan besteld na jaren niet comfortabel te hebben geslapen. Gaan nog weg dus nog geen ervaring met het nieuw matras maar we hebber er alle vertrouwen in. Dus nog even afwachten.

Geweldige service, advies en prijs!

Voor onze caravan zochten we een speciale maat matras die niet in de reguliere winkel te verkrijgen was. Prima advies gehad en ligcomfoor kunnen ervaren met als klap op de vuurpijl een gigantisch snelle levering!

Hij past super

Hij is na 6 werkdagen geleverd en ligt erg lekker en precies op maat

Mooi product ..snel geleverd

2 matrassen met speciale maat besteld voor mijn camper.. Mooi product en snel geleverd.. TOP !

snelle levering prima kwaliteit

matras voldoet aan de verwachtingen

Hele mooie toppers

Een goede service en correcte levering

Goeie service.

Goeie service, heb matras mogen ruilen omdat het niet de goede matras voor ons was. Bedankt!!!!

Goede en snelle levering

Snelle goede service en communicate

Reageert snel op de mail zelfs in het weekend. Zondagavond via mail besteld en donderdag al in huis

Erg tevreden

Vriendelijk, snel geleverd en een heerlijk matras op maat gemaakt voor in de caravan

Keurig bedrijf,nette levering

Zeer tevreden , goede kwaliteit , perfecte pasvorm van de matras en snelle levering ( 3 werkdagen en de matras was bij ons in Belgie geleverd ) ; Bedankt , Peter Heymans

Supersnel geregeld voor een goede prijs en goede kwaliteit.

Ik had mijn wens op papier getekend. Geen enkel probleem bij Matrasbestellen.nl Binnen 1 week was de bestelling al binnen.

Keurige levering

Frans matras voor caravan besteld, zelf de maten opgenomen en doorgegeven. Matras is exact op maat gemaakt en wordt keurig verpakt op de afgesproken datum geleverd. De kwaliteit van het matras kan ik nog niet beoordelen want ik ga pas over een maand op vakantie. Maar als het bestelproces en de levering maatgevend zijn heb ik er het volste vertrouwen in!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

perfecte behandeling en snelle aflevering

'T is goed zo.

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen