Pluspunten

snelle en correcte levering

snelle communicatie per maIL

Pluspunten

Zeer snelle levering van matrashoes. Ben erg tevreden over deze levering en de kwaliteit van de hoes!

Pluspunten

Prima service, snelle levering van de topmatras voor de caravan. Heerlijk geslapen, echte aanrader om een dergelijke matras op de bestande caravan matras te leggen. Ook de aanpassing aan de ronde hoeken van de bestaande matras heel goed gedaan.

Geen

Pluspunten

Goede en eerlijke informatie. Nette en snelle levering.Ik zal het zeker bij andere aanbevelen.

Geen verbeter punten. Ga op deze nette manier door.

Pluspunten

Goede communicatie. Korte levertijd, Komt afspraken na.

Geen

Pluspunten

Snelle, vriendelijke en deskundige contactpersoon

Misschien beter om te melden dat een bestaande matras werd omgebouwd naar de gewenste maten. Nu kregen wij de indruk dat een totaal nieuw koudschuimblok op maat werd gemaakt en van een tijk voorzien.

Pluspunten

Snelle levering top geregeld allemaal

Pluspunten

Afwijkende maten te bestellen tegen goede (lage) prijs, in verschillende kwaliteitscategorieën.

Verzendbevestiging zenden.

Pluspunten

Snelle levering Precies de juiste maat Bestellen ging heel makkelijk op de website.

Pluspunten

Makkelijk bestellen voor afwijkende maat

GLS geeft niet de meest vriendelijke service

Pluspunten

Snelle levering. en de topper is een topper

Geen

Pluspunten

Nu een fantastische matras ontvangen, nadat de eerste per ongeluk verkeerd was afgeleverd. Het bedrijf verdient een pluim voor hoe ze dit snel hebben opgelost

Nog geen matras. Beter om afspraak van 1 week na te komen

Pluspunten

Na sturen van een schets van onze matras, binnen 6 dagen in huis. Past perfect en het comfort is geweldig.

Pluspunten

Snelle bezorging en goed matras

Telefonisch kan het wel wat beleefder en geen nee verkopen of dat kan niet vertellen tegen klanten. Alles kan.

Pluspunten

5 punten

Nvt

Pluspunten

Goede service, binnen 1 week een op maat gemaakt matras voor onze caravan. Matras past precies, kwaliteit is goed en de prijs ook als je het vergelijkt met andere bedrijven die matrassen op maat maakt. Daarbij nog een op maat gemaakte hoeslaken en molton die ook mooi strak om het matras zitten. Bedrijf ik zeker aan te bevelen!

Geen

Pluspunten

Alles zoals wad afgesproken prima dus

Bezorging was niet te volgen

Pluspunten

zeer snelle en goede levering ook het advies via de live chat is zeer waardevol en goed

Pluspunten

matras besteld en volgens planning op tijd geleverd. goede prijs / kwaliteit verhouding en de meeste matrassen zijn elders duurder. gewoon goed !!

eigenlijk geen verbeterpunten maar als ik iets moet noemen, de site stond ver weg dus als deze ergens eerder aan bod zou komen kan dit meer klanten opleveren.

Pluspunten

Goede overzichtelijke site. Chatservice erg handig, snel en duidelijk antwoord

Een duidelijker mailtje wanneer pakket bezorgd wordt. Dat duidelijk aangeeft dat het van matrasbestellen.nl is.

Pluspunten

Vorig jaar was de verpakking van de matras tijdens transport gescheurd. Daardoor vlekjes in matras. Maar geen gezeur, helemaal naar onze tevredenheid opgelost. Gewoon goed geholpen, levering binnen 6 dagen.

Pluspunten

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Pluspunten

Prima uitleg over matras gehad. Daardoor goede keus gemaakt. Levering geheel volgens afspraak

Pluspunten

helemaal in orde,super service

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen