Pluspunten

Snel en goed antwoord

Pluspunten

Netjes te woord gestaan. Goede uitleg. Keurig op maat gemaakt en snel geleverd.

Zou het niet weten, ga zo door

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Ga zo door

Pluspunten

dit bedrijf denkt met je mee, hele snelle levering. een aanrader

Pluspunten

Zeer vriendelijk Betaalbare prijzen en goede kwaliteit

Gewoon zo door gaan

Pluspunten

Service en prijs. Ons bed werd geleverd met een te hoog hoofdboard. Dit is dezelfde dag nog hersteld en gemonteerd.

Pluspunten

De matrastijken passen perfect en zijn door de goede ritssluiting makkelijk om de matras te doen. Hebben weer een nieuwe matras!!!

De tijken worden op maat gemaakt en heeft daarom tijd nodig. Voor mij niet makkelijk, als ik nl. iets bestel wil ik het snel hebben. Snap ook wel dat dat bij jullie niet mogelijk is. Dus eigenlijk geen tips.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Pluspunten

goede conversatie over de werking van het bedrijf en aankoop van de producten. vlotte verwerking van bestelling en levering en nog eens supersnel er bovenop. geen enkel minpuntje.

Pluspunten

Snelle levering, goed advies. Er was een klein ding verkeerd gegaan, direct de zelfde dag opgelost. Super service

Geen

Pluspunten

Super snelle communicatie, goede informatie en een top product!

Pluspunten

Netjes te woord gestaan na wat vragen. Op tijd afgeleverd, goed verpakt.

De bevestigings email bevat te summiere informatie van hetgeen je besteld hebt. Formaten etc..

Pluspunten

We geven een 8 het was een top matras past netjes en snel geleverd

Pluspunten

prima levering en keurig op tijd. de matras is keurig volgens tekening gemaakt en netjes afgewerkt.

de matras is voor onze camper en is nog niet in gebruik. daarom adviseer ik, dat vraag om een beoordeling niet de dag na de levering te stellen, maar bijvoorbeeld een maand daarna. pas dan kan een gebruiker een objectieve beoordeling geven.

Pluspunten

De levering was stipt. De opmerkingen voor aflevering zijn goed gecommuniceerd aan de bezorger. De kwaliteit van het matras is uitstekend. Mijn zoon slaapt heerlijk!!!

Pluspunten

Goede informatie op de site. Makkelijk bestellen. Goed verpakt

Geen

Pluspunten

Heel snelle levering en verzending,matrastijk in bamboo voelt zacht aan,erg mooi afgewerkt,stevige rits,goed verpakt toegekomen,een aanrader,kortom doen.... goede prijs, aangenaam bestellen bij jullie,dank u

Pluspunten

Afwerking heel goed. Snel geleverd. Netjes verpakt.

Geen.

Pluspunten

Web site is duidelijk en gemakkelijk

Pluspunten

Vlot bezorgd, zelfs sneller dan op de website vermeld stond. Matrastijk was netjes afgewerkt en precies de opgegeven maat.

Een rits aan 4 kanten van de matrastijk was fijn geweest, zodat je hem in 2 delen kan wassen (past in 1 deel niet in wasmachine).

Pluspunten

- Snelle levering ondanks dat zij de week v/d bestelling op een beurs stonden! - Netjes verpakt - Maatwerk product is op nette wijze afgewerkt.

- De gekozen koeriersdienst liet wat te wensen over (tijd van levering en informatie hierover).

Pluspunten

Goede uitstraling tijdens de Caravana. Goede uitleg van de mogelijkheden. Snelle levering zoals beloofd en het op maat gemaakte Franse matras ziet er keurig uit. Hoe het slaapt moet nog blijken.

Nvt.

Pluspunten

Snel mooi en goede producten geleverd

Marcar Carvans

Pluspunten

Ze leveren kwalitatief goede producten en een zeer goede service.

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen