Pluspunten

Heel goede service snelle levering en heel vriendelijk

Doe zo voort

Pluspunten

Vlotte levering

Pluspunten

Goed en deskundig advies over onze matras in de caravan. Na een foutje in de afwerking van de matrashoes is er zeer snel gereageerd en perfect opgelost! Goede aftersales service !! Dank je Michiel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Keurig geleverd keurige matrashoes

Doe bij de bestelling een factuur.

Pluspunten

Pluspunten

snelle levering goed product goedkoper dan elders.

Pluspunten

Vriendelijke mensen, nette uitstraling. belofte's nakomen, goede service, en een heerlijk bed....

geen, we zijn super tevreden

Pluspunten

Super matras, past precies in het caravan bed. En een goede kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Éen dag later dan de site op gaf, maar het was dan ook tijdens de zomervakantie. Produkt was boven verwachting!

Communicatie via andere bedrijven wekt niet echt vertrouwen. Levering gelukkig wel!

Pluspunten

Goede en snelle afwerking

Het bezorgen via GLS, lastig op de track en tracé na te gaan wanneer het product nu precies geleverd wordt

Pluspunten

Mail werd snel en correct beantwoord. Levering van Frans Matras is helemaal goed verlopen, matras kwaliteit ziet er ook goed uit.

Pluspunten

Eenvoudig te bestelllen. Super snelle levering. Maandagavond besteld en donderdag al binnen. Precies op maat.

Wat meer informatie over de verschillen van de matras soorten.

Pluspunten

Een goede service, hoezen precies zoals ze zijn besteld.

Pluspunten

Netjes ontvangen na telefonische afspraak en nadat wij ons probleem voorgelegd hadden ( rugklachten) legde de verkoper duidelijk het verschil van de verschillende typen matrassen uit , die hij ons ook liet proef liggen. Nadat de bestelling geplaatst was een afspraak gemaakt om alles af te leveren en die was netjes op de afgesproken tijd. Wij hebben nu al mindere tot geen rugklachten meer en slapen heerlijk op de door ons aangeschafte matrassen en boxspring.

Pluspunten

Klant vriendelijk, goede service,

Vaste openingstijden showroom

Pluspunten

Tot nu toe alleen positieve ervaringen gehad met Matrasbestellen.nl.

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering en prettig contact. Onze op maat gemaakte camper matras uitgeprobeerd en sinds lange tijd zonder klachten en heel uitgerust wakker geworden! Hoera vakantie!

Vooral doorgaan!

Pluspunten

Ik ben heel erg tevreden over mijn nieuwe boxspring. Het bed slaapt heerlijk. Michiel is een goede verkoper hij heeft het juiste product geadviseerd. Nogmaals bedankt !

Pluspunten

Goede service Goede voorlichting Schappelijke prijs Gemakkelijke betaling Tijdige levering

Pluspunten

netjes en correct bedrijf,goed contact per chat en snelle reactie matras ligt overigens HEERLIJK! en past perfect in de camper

geen

Pluspunten

- Prettig gesprek - Kennis - Showroom - Snelheid van leveren - Standaard hoofdbord kan naar wens op maat worden aangepast.

Pluspunten

Product prima. Bij de verzending ging er wat mis in het transport. Toen ik navraag deed en men mijn naam en woonplaats hoorde, wist men gelijk waarover ik belde en meldde mij dat ze er bovenop zaten. En idd, het kwam helemaal goed.

Pluspunten

er werd een goed product geleverd en afgeleverd echter nergens konden wij een afleverbon of zelfs factuur ontdekken. Hierover mail gestuurd maar geen response. Verder geen opmerkingen.

begeleidende documentatie zoals factuur is aan te bevelen.

Pluspunten

- Goed en duidelijk contact. - Uitstekende product kennis. - Uitstekende begeleiding tijdens de koop. - Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

- Geen, keep up the good work!

Pluspunten

super service !! bed op tijd geleverd en heerlijk mooi superbed. zeer tevreden ! ga zo door :)

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen