Top bedrijf, korte lijntjes dus super contact

Pocketveermatrassen gekocht,liggen heerlijk en moet eerlijk bekennen dat de prijs ook nog eens netjes was

slaapt lekker, bezorging waardeloos, mail over levering ?? o spam

Allereerst moet ik toegeven dat het matrws dus goed slaapt. Wat ik wel vreemd vond was dat toen ik thuis kwam mijn huisgenoot vertelde dat het aangekomen was terwijl ik geen bericht had gehad en ook nog niet verwachte omdat de 5 tot 7 dagen niet om waren. ik heb het niet gezien maar het matras is gewoon bij de voordeur gedropt en mijn huisgenoot heeft het dus naar binnen moeten trekken. Als je voor bezorging 10 euro vraagt mag het ook wel ff naar boven gebracht worden, we zijn niet allemaal meer 30, Veel webshops brengen spullen voor niks boven een bepaald bedrag en dit is toch een redelijk bedrag te noemen. Het was dubbelgevouwen ( wat me ook niet echt normaal leek) en de bijgeleverde "op maat gemaakte " molton en overtrekken zaten er los ingeschoven. De mail over de levering komt niet van de matras firma dus daarom zat ie in de spambox en daar krijg je dus ook geen melding van op je telefoon of watch, ik zag hem nadat ik de matras ontvangen had omdat ik daar dus ff ging kijken, moeten ze iets op verzinnen daar.

super service gisteren besteld vandaag in huis pasvorm uitstekend

Afmetingen ingevoerd en dag erna geleverd in de ochtend top service!!!

Slechte communicatie en bereikbaarheid

Lattenbodem zou volgens website uit voorraad leverbaar zijn. Na bestelling enkel orderbevestiging ontvangen en daarna radiostilte. Op mails wordt niet gereageerd en bij bellen moet je een beetje geluk hebben wil er iemand opnemen. Na veel vijven en zessen werd mijn bestelling overgedragen aan de transporteur en daar bleef de levering uit. Wederom diverse pogingen ondernomen om contact te krijgen met matrasbestellen.nl en uiteindelijk telefonisch het verzoek gekregen om zelf met GLS te bellen. Met GLS af kunnen stemmen (huisnummer ontbrak om wat voor reden dan ook) en nu, na meer dan 6 weken eindelijk mijn lattenbodem ontvangen. Doen we geen tweede keer meer zo.

Fantastische service

Afgelopen maandag een matras voor de caravan besteld. De volgende ochtend al een mailtje dat de matras klaar stond en afgehaald kon worden. Behulpzame medewerker/ eigenaar die matras in de auto zet. In één woord: fantastische service en kwaliteit. Hartelijk dank Michel!!! Van harte aanbevolen.

Wat een supersnelle service tot in de camper!

We hadden een afspraak gemaakt voor inmeten nieuwe matrassen. Moesten zo’n 3 uur er voor rijde, maar dat bleek de moeite waard. Kwamen om 13:45 uur aan en om 16:15 uur werden de nieuwe matrassen op de camping (bij de prijs inbegrepen) afgeleverd. Wat een service. Niets op product aan te merken.

Supersnelle service, klasse kwaliteit!

Interesse in lakenpakket + molton voor frans bed, mailtje gestuurd op woensdagmiddag: “Als ik vandaag nog bestel, heb ik mijn bestelling dan vrijdag, want we gaan zaterdag weg?”. Antwoord binnen een uur (!): “Zeker wel, bestel maar.” Supersnelle service: donderdagmorgen belde GLS aan met het pakket!! Tussen bestelling en levering zat dus nog geen 16 uur! En de kwaliteit: klasse, nog beter dan we verwacht hadden. Niet supergoedkoop, maar wél kwaliteit en service die de prijs volledig rechtvaardigen.

Uitstekende kwaliteit en service

We hebben op afspraak de matras bekeken en uitgeprobeerd. Uiterst vriendelijk geholpen.

De defecte bedmotor die ik ruim een jaar geleden bij Matrasbestellen had aangeschaft werd zonder problemen direct omgeruild voor een nieuwe.

Snelle levering binnen 1 week.

Tijdens het uittesten van de matras ter plekke goede begeleiding en uitleg.

Matras perfect! Levering volledig en nog snel ook; zeer tevreden!

Prijs/kwaliteitverhouding erg goed. Zeer tevreden over het resultaat, de service en de aflevering. In één woord: TOP.

Zo hoort levering te zijn

Maandag besteld en gevraagd of het snel kon. Woensdag kreeg ik bericht dat het matras donderdag al gehaald kon worden. Ze doen wat ze beloven, top.

Perfecte service en levering

Bedmotor kapot gegaan en binnen de garantie periode direct vervangen voor een nieuw exemplaar. Ook alle medewerking gegeven om dat snel te realiseren omdat ik de verstelling nodig heb na het uitvoeren van meerder hernia operaties. Men had echt oog voor het zo snel mogelijk oplossen van het probleem.

Hulpvaardig, snel en zeer redelijk geprijsd

Voor onze camper 2 matrassen op maat laten maken. We zijn er heel blij mee. De eigenaar heeft ze zelfs bij de camping bezorgd waar we een gratis overnachting kado kregen. Goed advies, en goede prijs.

Snel geregeld!

Matras binnen 2 uur klaar. Werd gebracht op camping Scholtenhagen. Dus dezelfde dag nog geslapen op de nieuwe matras. Goede service en een goed matras.

Snel geregeld!

Heerlijk slapen!

Een heerlijke matras! Helaas paste hij niet in de nieuwe caravan en hebben we hem met de oude caravan verkocht. Ondanks dat de matras in de nieuwe caravan eigenlijk nog goed was, hebben we toch besloten om een nieuwe te bestellen

na Contact gehad te hebben met matrasbestellen,tot een goede oplossing gekomen

Mijn eerste bestelling was verkeerd gegaan, verkeerde maat doorgegeven. Daarvoor gebeld en men zei dat ik er een mail voor moest sturen met een correctie. Gedaan ,en een nieuwe correctie doorgegeven ,de kern hoogte was verkeerd opgegeven, die 10 euro goedkoper was. Maar met de bestelling moet je ook eerst vooraf betalen. Ook gedaan.Nadien een tweede bestelling gedaan met de juiste maat ,dus 10 euro goedkoper..Heb meerdere mails gestuurd met de vraag of ik die 10 euro terug kon krijgen. Geen reactie ,alleen dat ik eerder een andere maat had besteld,vandaar die correctie. Ze snapten mijn beredenering niet wat toch logisch is als de verkeerde 10 euro duurder is. Mail gestuurd dat ik graag wilde rekenen op hun eerlijkheid en klantvriendelijkheid. Geen enkele reactie op gehad. Dus ook geen 10 euro retour ! Zeer slecht!,contact gehad met matrasbestellen en wij zijn samen tot een goede overeenkomst gekomen. Krijg ook het restant teruggestort

Direct persoonlijke reactie via de app voor vragen, zelfs op zondag avond. Snelle levertijd. Wij hebben een Frans bed in de caravan, was altijd gedoe met opmeten, via deze site echt duidelijk en matras paste ook precies. Top service!

Geweldige top service!

Na bestellen was het snel geleverd door de eigenaar zelf aan huis. Nette service bij brengen. Matras past precies met de maten die wij hadden besteld. Wij zullen zeker hier in de toekomst vaker wat bestellen..

Matras voor de bedstee.

Daar ik bij andere bedrijven moeilijke mals moest maken geven ze gewoon door welke maten ze moesten hebben. Super blij! En echt de goedkoopste! Bij meerdere offertes , meestal vroegen ze het dubbele voor de helft van de kwaliteit. Super snelle levering, echt top!

Perfecte communicatie en zeer snelle levering.

Na een snel mailcontact is ons beloofd dat het matras echt binnen één week geleverd zou worden. En inderdaad het matras is zeer snel geleverd, woensdag besteld en maandagochtend al in huis. Het is een fijn matras past perfect en ligt heerlijk. We hebben er nog een molton hoeslaken en katoenen hoeslakens bij opgehaald deze zijn van een erg mooie kwaliteit. Een zeer vriendelijke en behulpzame ondernemer. Onze complimenten, ik raad www.matrasbestellen.nl bij iedereen aan! Groet, fam. Boer

Snelle en goede levering

Wijn hebben op 1 juni een matras besteld voor onze caravan en 4 juni al opgehaald. Personeel vriendelijk en vakbekwaam.

Top bedrijf doen wat zegen

Wij hadden een nieuwe matras nodig voor onze caravan. Fijn contact en snelle reacties op onze mails. Na wat overleg was het ook mogelijk om de matras met driedagen op te hallen in Haaksbergen top service goed meegedacht met ons. Ik kan dit bedrijf dan ook gerust aanbevelen Ga zo door Gerrit

+++

Vind het wel bijzonder de meeste reacties de ene dag besteld de volgende dag geleverd

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen