Prijs,kwaliteit en service uitstekend

Matras uitgeprobeerd gekocht 1 dag later geleverd op camperplaats oude matras weer mee genomen prima service.

12 mei een inmeet afspraak gemaakt voor een topper in de caravan. 13 mei dus op Hemelvaart is die op de camping geleverd en op het bed gelegd. Ik kan zeggen dat ik in tijden niet zo lekker geslapen heb. Wij hebben gekozen voor de 9 cm variant. Super service. Heel erg bedankt. Ik ben alleen bang dat ik thuis ook zo’n topper wil.

Geweldige super en snelle afhandeling

Als je vragen hebt word je prima geholpen . Afspraken worden prima nagekomen. De ene dag gebeld en de volgende direct een reactie terug. Super.

Toppertjes

Je kan eigenlijk pas een recensie schrijven als er iets mis is gegaan. Ik had een bamboe toppertje besteld, maar bij de levering ging alles mis. Hij vertrok elke dag van het depot en werd daar om onbeduidende reden ‘s avonds weer afgeleverd. Toen ik belde met matras bestellen hebben ze gelijk actie ondernomen en ja wel, twee uur later lag hij al op het bed. Wat een mooie kwaliteit, voor een goede prijs. Nogmaals hartelijk dank! Een echte aanrader.

Matrastopper is Topper - Premium aflevering Onvoldoende

Wij hebben een matrastopper met speciale maten besteld en die is prima, ziet er mooi uit en is precies wat we wilden. Echter eerlijkheidshalve hebben we wel een klacht over de verzendmethode. We hebben nl. bijna 10 euro betaald voor een: Premium verzending (€9,95) o Verzending met maximale levertijd van 6 werkdagen o Track & trace via email en SMS o Voorkeursdag levering o Verzekerde verzending (tot max €500,-) o Extra Care verpakking Ja, het was binnen 6 dagen. Email heb ik via GLS gekregen maar geen SMS Onduidelijk wanneer ik een voorkeursdag zou kunnen kiezen, kreeg een email dat ze donderdag zouden komen en als we iet thuis zouden zijn het bij de buren afgeleverd zou worden. Hoezo Voorkeursdag! Verzekerde verzending: Nergens beschreven, dus wassen neus! Dan maar hopen op een Extra Care verpakking, wat moet dat inhouden. De topper zat in een vieze plastic zak met bijna een rol plakband (ook weer plastic) erom! Daaromheen zat zwart plastic gewikkeld alsof het een baal hooi was, ook weer plastic. Ik zou graag horen wat dit met EXTRA CARE VERPAKKING heeft te maken. Ik zou de normale verpakking weleens willen zien. Ik heb eerst een email direct naar [email protected] gestuurd maar daar geen reactie op mogen ontvangen daarom maar dus een review gemaakt.

Snel, goed en voordelig

Als eerste afspraak gemaakt om matras voor camper te testen en in te laten meten. Na keuze gemaakt te hebben en de inmeting naar de camping (is inclusief). Volgende ochtend opgehaald, brengen kon ook! Oude eruit, nieuwe erin. Pas afrekenen als alles in orde is. Zeer blij mee !!!

Perfect geregeld!

Eenvoudig een matras op maat besteld! Supersnel geleverd, prima kwaliteit!

mooie matras maar was aan één zijde vies

We kregen een grote ronde bal thuis in zwart plastic, we hebben hem op het bed open gemaakt en toen zagen we dat hij aan de achterzijde helemaal vies was had blijkbaar op de grond gestaan. hebben het voorzichtig met wat water en vochtige doeken proberen schoon te maken maar het is er nog niet helemaal uit. Verder voldoet het matras aan onze wensen. We hebben in overleg met de leverancier het weer netjes opgelost dus kunnen weer fijn slapen. Top.

Prima bedrijf!!

Prima bedrijf, snel geleverd, exact passend, heel erg tevreden

Keurig en goed geholpen!

De matrassen zien er keurig uit en liggen goed. We zijn er blij mee!

Geweldig geholpen!

Zeer klantvriendelijk, denkt met u mee en komt afspraken na. Ik zocht resten koudschuim voor het maken van kostuums voor een amateurtheatergezelschap voor mensen met een beperking, en matrasopmaatbestellen.nl hielp me uitstekend!

Gewoon top

Netjes afgeleverd en het voldoet uitstekend

Prima matras

Matras en beschermer besteld voor ons caravanbed (Frans bed). Keurig op tijd geleverd. Matras past prima, maar de beschermer is gespiegeld afgeknipt, en dat is met een bed met een schuine hoek wel een probleem. Het bleek dat wij zelf de maten fout hebben doorgegeven. Het kostte wel even tijd en afstemming, aangezien je je eigen ingevulde gegevens niet terug kunt zien. Uiteindelijk naar wens opgelost.

Een droog bed

Ik had eerst veel last van zweet en nu amper nog.

Precies op maat en erg mooi

Mooie matrassen, precies op maat voor mijn buscamper.

Duidelijk site. Wijst allemaal vanzelf.

super handig

Matrasbescherming en bedovertrek passen prima op Frans bed!

Uitstekend!

De matras is prijs/kwaliteit top!! De levering had wat vertraging, maar dit is een gekend probleem in België blijkbaar. De service die ik kreeg toen ik hierover contact met hen opnam was fantastisch! TOP!

Snel en goede kwaliteit

Vriend had flinke rugklachten, door een verkeerd matras. Na goed advies, flink wat verschillende soorten topmatrassen proberen in de showroom, de knoop doorgehakt en ook direct gekozen voor twee hoofdkussens, passend bij onze wensen en eisen. Binnen 1 werkdag hadden we alles binnen en sindsdien slapen we weer héérlijk!

Top opgelost

Matras voor de caravan besteld helaas was de pasform niet goed contact opgenomen en er kwam direct een oplossing Wellicht heb ik zelf ook een fout gemaakt met meten maar ze kwamen het matras ophalen en nameten . Nu is het matras weer retour en past perfect . Ook de kwaliteit is super.

Geweldige service en snel geleverd!

Onze ervaring met matrasbestellen.nl is super! Goed advies, goede service, snelle levering en 2 fantastische kussens. Echt deze niet vergeten want een kwalitatief goed hoogwaardig hoofdkussen is niet weg te denken! Bedankt! Rob Struyk en Marloes Volkers

Goede service, goed product

Wij hebben 2 matrassen voor onze camper gekocht bij matrasbestellen.nl de kwaliteit is super en service idem dito. Helaas moest 1 matras ivm een verkeerde maat (kan gebeuren) opnieuw gemaakt worden. Deze is persoonlijk in Groningen geleverd door Michiel. Prima geregeld!

Wij hebben 2 matrassen besteld voor op de camping. Meneer kwam hem zelf brengen super. Hij zag ook dat wij niet de juiste hoeslakens hadden besteld.( dit hadden wij zelf niet gezien) Binnen een paar dagen hadden wij de juiste in huis. Top bedrijf

Super service en super matras!

Na enige twijfel of je een matras wel moest bestellen via internet zonder te voelen heb ik het toch gedaan. Omdat ik daarna twijfelde heb ik hen op zondag gemaild en maandagochtend om 08.30 uur werd ik al gebeld om het door te spreken en daar werd ik voorzien van goed advies. Omdat ik het matras snel nodig had maar dat vanwege de feestdagen onzeker was of deze op tijd zou komen kwam Michiel hem zelf brengen. Top service waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen