makkelijke site en zeer snelle levering

Goede service en snelle levering, een keurig nette matras zo te zien. Redelijke prijs.

Goede website en snelle levering

Snel kunnen bestellen door overzichtelijke website. Daarna supersnelle levering

Mooie op maat gemaakte matras die heel snel werd geleverd

Mijn dochter heeft heerlijk geslapen op deze matras, die speciaal is gemaakt voor haar oude twijfelaar bed. Wij zijn op dit moment erg tevreden over de kwaliteit en de snelheid van leveren.

snel en goed

Binnen 7 dagen geleverd dus zeer snel , en goed verpakt. Het past prima ondanks dat er een moeilijk hoekje uit moest . bedankt 1 klein ding laat even weten dat de betaling binnen is en de order gestart is anders 5 sterren. Arie

doen wat ze zeggen

super contact en nette levering binnen 2 dagen zo hoort het en dekbed ligt heerlijk

Aanrader...!

We kwamen voor 3 nieuwe matrassen. Via app een afspraak gemaakt , binnen 15 minuten, stond er voor dezelfde dag een Corona proof, afspraak gepland in de showroom . Michiel had een duidelijke uitleg over welke matrassen er zijn en laat ze beleven. Uiteindelijk gingen we naar huis met 3 nieuwe boxsprings ( en zeker niet te duur) De boxsprings werden 4 dagen later compleet gemonteerd bij ons thuis. En ze sliepen geweldig. Niets meer dan lof over dit bedrijf.

Zeer snelle levering en top matras

Topmatras werd zeer snel geleverd en ziet er perfect uit. Ligt ook goed

Matrasbestellen geeft een correcte service.

Na het bestellen van electrische motoren voor onze lattenbodems had ik enige vragen. Werden de volgende dag al correct beantwoord. De persoonlijke benadering vond ik ook prettig. Batterijen die er niet bijgeleverd hoefden te worden werden later toch alsnog met de post ontvangen. Raad de zaak aan.

Matras geweldig en goed verpakt ontvangen

De aflevering, wat niets met het matras te maken, laat wel te wensen over. Wellicht kan hier wat meer aandacht aan worden besteedt.

Goed advies, offerte op maat en snel bezorgd!

Prettig contact. Goed product

Over de fabrikant ( Matrasbestellen) niets dan lof! De bezorging ( GLS Netherlands) liet duidelijk te wensen over.. Traag, en zonder excuses, 3 dagen na de beloofde datum was onze matras er. Michiel Busch heeft er alles gedaan, om de bestelling toch snel af te leveren, maar helaas. Dank voor uw inzet :-)

Matras prima op maat, netjes afgewerkt en slaapt heerlijk!

Snel en wel

Invullen, betalen en ontvangen. Had wel nog een mailtje na de bestelling gedaan waarop ik geen antwoord kreeg maar was ok.

Snelle levertijd, afspraken perfect nagekomen, we zouden het matras op komen halen maar omdat ze toch in de buurt waren hebben ze het bij ons bezorgd. Het matras ziet er erg mooi en netjes afgewerkt uit, hoe het ligt moeten we nog testen. Maar dat het goed gaat liggen twijfelen wij eigenlijk niet aan.

Duidelijke site

Duidelijke site. Handige stappenplan. Duidelijk plaatje erbij waardoor je het matras makkelijk zelf kan opmeten. Netje binnen 10 dagen thuis bezorgd. In de zomer van 2021 uittesten of hij ook lekker ligt.

Goede garantie

Ik had voor de caravan een hoeslaken besteld voor een frans bed. Na 2 nachten slapen zaten er 2 kleine gaatjes in. Hierover contact opgenomen met de klantenservice. Zonder enig probleem werd er een nieuw hoeslaken opgestuurd. Super.

Goede kwaliteit

Ik heb voir mijn camper met frans bed een bestelling geplaatst. Binnen een week werd het topdek matras geleverd. Uitstekende kwaliteit, snelle service.

Nog onbekend

Levering is prima ontvangen Caravan staat in de stalling Dus resultaat volgt later

Goed kwaliteit lattenbodem

Makkelijk kunnen bestellen bij Matrasbestellen.nl, was opzocht naar lattenbodem. Alles is erg duidelijk op de website vermeld. Ze reageren snel op e-mails en de spullen zijn binnen 8 dagen geleverd.

Eindelijk afgeleverd

eerste aflevering gaf wat problemen

Levering prima, kwaliteit moet zich nog bewijzen

O.b.v mijn ervaring kan ik dit bedrijf aanbevelen. Zoals gezegd kan ik over de kwaliteit nog geen mening vormen, dat moet zich nog bewijzen.

Degelijk en vlot verlopen

Degelijk materiaal. Bestelden nog een matrashoes nadat we de vorige konden keuren. De matrassen lijken nieuw.

goede kwaliteit en snel geleverd.

Vlugge en correcte levering. Goede kwaliteit. Tevreden klant.

Geheel conform verwachting!

Gemakkelijke website om te bestellen, nog even achteraan gebeld en prettig te woord gestaan. En binnen een week in huis. Matras zelf geheel volgens verwachting, mooie kwaliteit en verwacht dat we er jaren plezier van hebben. Goed te weten is dat ze duidelijk de aandacht hebben voor het product en niet voor status updates en andere berichtgeving. Helemaal top!

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen