Snelle en goede levering

Goede en snelle levering.

snel geleverd

De bestelling werd snel geleverd. De verpakking echter is héél lelijk..vooral als het een kado betreft. Snap dat bij zoetwaterparels misschien ook naar het verpakkingsmateriaal gekeken wordt maar het mag voor die prijs wel een luxere uitstraling hebben!

Snelle verzending, mooie sieraden

Positieve ervaring

Super nette service

Had een ixxxi ketting met bedel besteld, maar helaas zat de bedel er niet bij. Ik had een mail gestuurd en kreeg al snel reactie. En werd me aangeboden om het geld terug te storten of dat de bedel alsnog verstuurd werd. Super nette service !

Mijn ervaring met jullie is prima.

Goedemorgen, Ik vind jullie fijne mensen, soms een beetje recht op de bal. Vind ik niet erg ieder zijn karakter, niet? Voor de rest topwonkel en mensen. Meer hoeft dat niet te zijn x

Goede website, Snelle levering en goed product. Concurrerende prijs!

Beste prijs overal

Wekken lang zochten naar deze repoter schouder tas van Enrico Benettii. Hier heb ik ze 5€ goedkoper en geen verzendkosten.

geweldig

ik kan alleen maar zeggen geweldig. Leuke artikelen, goede materialen en super snelle levering, wat kun je nog meer wensen. Veel succes.

Prima producten

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Makkelijk zoeken, filteren, bestellen en super snelle levering. Helemaal blij met de mooie lederen tas, cadeau voor mijn moeder.

Mooie lederen handtas.

Gezocht en gevonden... bij De Boer. Waarvoor dank! Snelle levering bovenop.

Super goede kwaliteit en snelle levering

Hele snelle levering en goede kwaliteit

heel goed

heel mooie en goed

Goede site, nog betere prijs, snel in huis

Gevonden via Google, goede prijs/kwaliteit, en lekker snel in huis

Doen wat ze beloven.

Zeer ruime keuze, dus voor ieder wat wils. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis, Super!

Mooi tasje besteld, snel bezorgd, goede prijs!

Vlotte service

Altijd goede ervaring gehad

Prima zaak

Goede telefonische bereikbaarheid. Heb 2 x gebeld en de eerste medewerkster was buitengewoon hulpvaardig en vriendelijk. Moest nog een keer kort bellen en ook die medewerker was goed. De koffer werd, zoals toegezegd, de andere dag al bezorgd. Mijn ervaring was dus heel erg goed.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

snelle levering keurig verzorgd.

ik kom hier zeker terug

Vlotte aankoop.

Helaas nooit aangekomen, Post NL zegt dat het geleverd is, nooit iets gezien.

Voldoet aan de wensen

Europaboulevard 1-3

1825 RA Alkmaar

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.