Goede kwaliteit producten!

Ik haal er regelmatig gereedschap of machines. Een aggregaat in de aanbieding gekocht en werkt meer dan prima. Laatst een tuinslang haspel gekocht en deze gebruikt. Werkt keurig en voelt degelijk van kwaliteit... Al met al alleen maar lof voor HBM

Prima spul

Beetje kort snoer zat eraan. Verder perfect.

Goed zoals gewoonlijk

Goed product Snelle levering Voldoet aan de verwachtingen

Fijne mechanische lier

Doet precies waar ik hem voor besteld heb.

bestelling ging zoals afgesproken.

product voldoet aan de verwachting. Levering verder ook prima afgehandeld

Goed als altijd!

Ik heb al vaker besteld en ook het eigen merk is goed gereedschap.

Foute levering snel opgelost.

Een levering van een cirkelsnijder was niet compleed. Dit werd zonder 'moeilijke' vragen gecorgigeerd en binnen een paar dagen had ik een compleete cirkelsnijder.

Fijne machine voor de beste prijs!

Ik zocht een fijne accuboormachine. Ik vond hem hier voor de beste prijs! Snelle verzending, goed en stevig verpakt. Ook nog een bitjes set erbij besteld en ik kan vooruit. Heel blij mee!

Goede prijs kwaliteit en uitstekende service

Nadat ik eerst een product had ontvangen dat kort na het eerste gebruik defect raakte, werd ik uitstekend geholpen. Ik kreeg dezelfde dag een nieuw product toegestuurd terwijl ik het oude apparaat niet eens hoefde te retourneren (het ging om een vetspuit). Het tweede apparaat werkt prima.

Snelle levering en bevestiging!

Commande perdue et pas de réaction su service client

Cela fait maintenant 1 mois que j'ai passé une commande chez HBM Machines. Une partie de ma commande n'est toujours pas livrée alors qu'elle a été expédiée, le numéro de suivi est inconnu chez le transporteur et le service client HBM ne répond pas.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Tout est bien :)

super

Fijne, duidelijke site, enorm assortiment, goede prijzen & snel in huis.....wat wil je nog meer

Prijs kwaliteit verhouding is TOP

De producten van HBM zijn altijd goed ivm met de prijs

Snelle levering, aan correcte prijs. Product voldoet aan alle verwachtingen en omschrijving.

Keurig optijd geleverd en voldoet aan alle verwachtingen

Laminaat knipper aangeschaft Deze grote pvc kliklaminaad vloer mee gelegd. Was verast hoe makkelijk dat ging. Al met al fijn apparaat

Een betere prijs/kwaliteitsverhouding bestaat niet

Diamantslijpschijfjes voor de Dremel gekocht. Werken fantastisch en kosten bijna niks. Wat een topproduct.

Snel verzonden en goed gereedschap

Makkelijke website, artikelen goede kwaliteit en fantastische polijstpasta voor titanium

Goede kwaliteit

Prijs kwaliteit is altijd top. Snelle levering. Duidelijke webshop

zeggen wat je doet, en doen wat je zegt

correcte levering

top

alles top verlopen

Goed maar met een deukje

Ik heb twee werkbanken besteld welke netjes geleverd werden. Na het in elkaar zetten van model 1 ben ik begonnen aan werkbank nr 2. Bij het uitpakken viel de beschadigde verpakking op maar ben toch maar doorgegaan. Tijdens het in elkaar zetten bleek een staander en een ligger iets beschadigd te zijn. Wat krassen en een deukje. Jammer maar neem het voor lief. Al met al het bestellen ging prima de levering ging soepel het lastigste was het in elkaar zetten maar ook dit ging prima. Alles staat nu en enige opmerking die ik heb is maak de werkbanken wat hoger deze hoogte is niet meer van deze tijd. En als jullie aan het ontwerpen zijn maak ook ladeindelingen! Gr

Topservice!

Ik heb onlangs bij HBM besteld en ben erg tevreden over mijn ervaring. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, waardoor ik gemakkelijk de werkmachines en tools kon vinden die ik nodig had. De prijzen zijn zeer correct en vaak scherp geprijsd in vergelijking met andere aanbieders. De levering verliep vlot en ik ontving mijn bestelling snel. Kortom, een betrouwbare leverancier waar ik zeker vaker zal bestellen!

Pruduct wat snel geleverd en product is van goed kwaliteit Geweldig

Alles bestens!

Gute Maschinen zum fairen Preis. Auch die Versandkosten mit Spedition nach Deutschland sind meiner Meinung nach moderat. Sehr gut war die schnelle und unbürokratische Mängelbeseitigung. Was könnte besser sein? Die Druckqualität der Explosionszeichnungen, relevant für den Zusammenbau der Maschinen, ist sehr dürftig. Bei der Bohrmaschine kein Problem. Bei der Kreissäge vor ein paar Wochen war das anstrengend. Die versprochene Lieferankündigung bei Speditionsversand wäre schön. Über Paketdienst (Hermes) funktionierte das einwandfrei. Alles in allem bin ich sehr zufrieden!!

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ