Goede producten voor een goede prijs.

Snel en goede producten op tijd geleverd.

Matériel nickel et suivi impeccable

A suivre pour de prochaines commandes

TOP!

schnell und unkompliziert! Die Ware (Ölpumpe) sehr zu empfehlen. Bin sehr zu frieden!

Prima, zou nog beter kunnen als ze een dag van te voren melding sturen dat bezorgd gaat worden

Prima producten en geweldige klantenservice

Veel kleine dingen besteld bij HBM voor een verbouwing. Alle producten zijn kwalitatief wat je mag verwachten. Een kleine schade wegens transport werd opgelost door versturen van vervangend product. Top!

Goede service, nog betere kwaliteit

Snelle levering. Goede klantenservice bij vragen ennuitstekende kwaliteit producten! Zeker een aanrader voor iedereen!

Vlot besteld en snel geleverd

Heel goed.

Great products at an affordable price

I have ordered multiple tools.from HBM machines and all of them represent an outstanding value. I have yet to have an issue with any purchase o have made from them and plan on buying more and can easily recommend them to my friends.

Goede kwaliteit voor een altijd nette prijs

Heb menig gereedschap en accessoires van HBM. Vooral de ‘Nice to have’ dingen voor een nette prijs.

Goed product voor een scherp tarief

HBM heeft goede artikelen voor een mooie prijs. Ik ben blij met mijn aankopen bij hbm

Bon matériel

Matériel de qualité et prix abordable

Duidelijke omschrijving. Vlot geleverd.

Goed.

Ik heb mijn product duidelijk kunnen vinden op de website en was ook makkelijk besteld. Na de bestelling een duidelijk overzicht van de verzending en het product was snel geleverd.

Super top

Alles gut, super top.

Gutes Produkt

Das Produkt entspricht voll und ganz den Erwartungen und hat eine gute Preis/Leistung

Uitstekend!

Goede communicatie, juiste levering

Jakość adekwatna do ceny

Jakość adekwatna do ceny. Daje 4/5 tylko dlatego że koszty wysyłki za drogie. Za zakupy powyżej 1000€ powinna być darmowa wysyłka. Tak po za tym wszystko ok

• Poleciłbyś nas? Tak

Very fast delivery and good quality

The delivery was very quick. With the quality of the set of magnet box I am more than happy. At all, I can clearly recomment this Trader.

Service après vente introuvable

J'ai reçu mon aspirateur endommagé, je cherche le numéro ou le contacte du service après vente introuvable. (Vous pouvez vérifier avant de passer commande). éviter de commander... aucune garantie... aucun service après vente... vraiment rienn. Vous ne pouvez plus les contacter une fois le paiement est passé...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Prima dompelpomp

De dompelpomp van HBM werkt top!

Bestelling netjes ontvangen. Spullen zijn gewoon top!

Steeds weer heel tevreden

Al vaker gereedschappen besteld bij HBM Machines en steeds zijn we heel tevreden. Er wordt snel geleverd, de kwaliteit is top. En dat voor een aantrekkelijke prijs. Wij zijn fan!

Helemaal top!

Goeie prijs en snelle levering. Mijn item ziet er robuust en degelijk uit

Zeer tevreden. Snelle verzending. Goede prijs

Zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit. Snelle verzending.

Prima product voor een prima prijs!

Het apparaat werd op tijd geleverd. De machine was makkelijk in elkaar te zetten. Apparaat werkt naar behoren. Prima product!

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ