Ben erg tevreden

Een zeer overzichtelijke website waarop het gezochte artikel (bladblazer/-zuiger) snel is te vinden. De omschrijving is duidelijk, zodat snel een keuze gemaakt kan worden. Het artikel wordt in een stevige doos bezorgd en is (ook door een vrouw) snel in elkaar te zetten. Blaast en zuigt prima. Prijs/kwaliteit-verhouding ook goed.

Alles in 1 keer snel binnen!

Helemaal top

Excelent.

Fast delivery with tracking. Quality on point.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Makkelijke en duidelijke site om te bestellen, goede kwaliteit producten en snel geleverd! Kortom een aanrader!

Ondanks retour een uitstekende ervaring.

Helaas bleek het protocol van de bestelde lineaal niet de juiste. Retourneren was eenvoudig en restitutie was zeer snel. Een prima after sales service.

Rapport qualité prix au top

Entreprise sérieuse que je recommanderais sans hésiter.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Al vele malen iets besteld bij HBM. Goede prijs, kwaliteit is wat je er van verwachten mag. Soms een top product en soms iets minder. Enige minpuntje vind ik toch wel de altijd onduidelijke omschrijving om een machine in elkaar te zetten. Verder TOP!!

Fijne ervaring!

Zowel de leveringen zijn vlot verlopen, zowel de grote als kleine leveringen. Ook de vragen worden duidelijk beantwoord.

top

goede service en waar maken wat er bevestigd word

Snelle levering en kwaliteitsvol product

De levering is snel uitgevoerd en zonder problemen verlopen. Het is een zeer kwaliteitsvol product met een uitstekende prijs.

Uitstekende verzorging

naast een gemakkelijke zoek functie is de levering ook snel. En dat alles met een hele scherpe prijs-kwaliteit verhouding. Met andere woorden veel voor weinig

Quick shipment, good product

Grease pump put to good use. Well performed on our construction site, efficient.

Precies zoals ik gedacht had en super materiaal. Professioneel!

geen service of garantie

Zeer slecht! Na enkele weken was de droger van de professionele compressor kapot en HBM reageert niet op mijn mijn klacht hierover. Bij een aankoop van een Michelin schroefcompressor van € 7589,98 mag je toch wel garantie en service verwachten.”

Kapotte drukmeter ontvangen, maar geen reactie van klantenservice.

De bestelde drukmeter heeft een gigantische afwijking. Dat doorgegeven aan de klantenservice, maar na bijna 2 weken nog steeds geen antwoord anders dan "wij zijn druk".

Supper gemakkelijk en snel geleverd

Artikel gezocht, gevonden besteld en de volgende dag geleverd , en ik kon direct verder met mijn klus in huis zonder tijdverlies supper top en bedankt voor de bliksemsnelle levering

Prima product

Goed product en snel geleverd.

Top quality, good prices, fast delivery

Price was excellent, delivery was fast. When the motorcycle hydraulic ramp arrived I was stunned by the quality, super! I have since ordered more equipment.

zeer goede kwaliteit

Ik heb gereedschap voor mijn vriend besteld voor zijn verjaardag, hij is erg tevreden Ik raad het aan

• Poleciłbyś nas? Tak

Wat er op word gegeven word ook verstuurd en normale prijzen en ruime keuze

Materialen zijn degelijk en sterk en werkt TOP!!

Snelle levering en vlotte klantenservice

Producten zoals altijd netjes geleverd en van goede kwaliteit. Na mijn klacht over de bereikbaarheid ben ik direct verwezen naar de 4 mogelijkheden waarop HBM bereikbaar is, erg fijn! Graag tot een volgende bestelling.

Alles perfekt bis auf…

… das ausgewählte Logistikunternehmen, mit diesem war die Kommunikation etwas schwierig.

TOP BEDRIJF

Het liefst zou ik hier alles kopen. Goede producten voor nette prijze.

Na verkregen advies blij met mn product

Even gebeld voor extra info, werd goed geholpen waardoor ik in 1 keer het goede kon bestellen

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ