Kapotte drukmeter ontvangen, maar geen reactie van klantenservice.

De bestelde drukmeter heeft een gigantische afwijking. Dat doorgegeven aan de klantenservice, maar na bijna 2 weken nog steeds geen antwoord anders dan "wij zijn druk".

Supper gemakkelijk en snel geleverd

Artikel gezocht, gevonden besteld en de volgende dag geleverd , en ik kon direct verder met mijn klus in huis zonder tijdverlies supper top en bedankt voor de bliksemsnelle levering

Prima product

Goed product en snel geleverd.

Top quality, good prices, fast delivery

Price was excellent, delivery was fast. When the motorcycle hydraulic ramp arrived I was stunned by the quality, super! I have since ordered more equipment.

zeer goede kwaliteit

Ik heb gereedschap voor mijn vriend besteld voor zijn verjaardag, hij is erg tevreden Ik raad het aan

• Poleciłbyś nas? Tak

Wat er op word gegeven word ook verstuurd en normale prijzen en ruime keuze

Materialen zijn degelijk en sterk en werkt TOP!!

Snelle levering en vlotte klantenservice

Producten zoals altijd netjes geleverd en van goede kwaliteit. Na mijn klacht over de bereikbaarheid ben ik direct verwezen naar de 4 mogelijkheden waarop HBM bereikbaar is, erg fijn! Graag tot een volgende bestelling.

Alles perfekt bis auf…

… das ausgewählte Logistikunternehmen, mit diesem war die Kommunikation etwas schwierig.

TOP BEDRIJF

Het liefst zou ik hier alles kopen. Goede producten voor nette prijze.

Na verkregen advies blij met mn product

Even gebeld voor extra info, werd goed geholpen waardoor ik in 1 keer het goede kon bestellen

Goeie prijs en snel verzonden

Goeie Duidelijke site met veel keuzes en opties. Snel verwerkt en verzonden

Zeer mooie en goeie machines

Onlangs een accu slagschroevendraaier op 10v besteld en hij bevalt zeer goed

Mijn bestelling op tijd en rimpeloos ontvangen. Ben zeer tevreden van het aangeleverde materiaal. Kwaliteit voor een goede prijs.

Zeer snelle levering, netjes verpakt.

Zeer duidelijke factuur, snel geleverd en kwaliteit product. Chapeaux

Groote keuze goede prijs en snel geleverd

Soepele bestelling

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, goed gereedschap. Aanrader

Fijne website om bij te bestellen

Zoek functie werkt goed, goede prijzen en levering. Zou er direct weer bestellen.

toestel defect geen reactie op mijn bericht.

Meerdere gereedschappen bestelt inclusief een Michelin MX50/R5002 low noise compressor 50 liter Deze lekt lucht en kan geen druk opbouwen , maar geen enkele reactie op mijn bericht naar hun toe.

Goed product, scherpe prijs, makkelijk besteld

Ik heb een kantelzaagtafel van HBM aangeschaft. De prijs is heel scherp vergeleken met andere merken. Aangezien ik particulier ben die de zaag niet dagelijks gebruikt, durfde ik deze aanschaf aan. De zaag was makkelijk besteld, snel en compleet geleverd en functioneert tot nu toe (drie weken) naar volle tevredenheid. De handleiding vergde enig studeren, maar uiteindelijk kwam ik daar zonder problemen of hulp uit.

Dans l'ensemble les produits HBM sont ok !

Je vois beaucoup d'avis négatifs sur les livraisons en particulier. Perso, j'ai reçu toutes mes commandes ( une dizaine ?) dans un délai raisonnable (mais il vrai que le suivi n'est pas clair !). Les produits sont d'une qualité semi-pro en ce qui concerne mes commandes (bon bricoleur à la semaine). Le seul bémol que j'ai dans toutes mes commandes est pour le casque anti-bruit. Les cache-oreilles se défont facilement de l'arceau et les ergots en T pour les tenir sont fragiles. Après 4-5 utilisations de quelques minutes, un de ces ergots s'est cassé et le casque n'est plus utilisable.... La rotation des ergots dans l'axe des cache-oreilles est trop raide et donc, ils tournent avec et se déconnecte de l'arceau. Et quand on veut les remettre en place, ça se tord jusqu'à casser, alors qu'il n'a qu'un quart de tour sur axe à faire dans une fente prévue pour...? Pas bien ! Peut faire mieux !

Site attractif et competitif

Bonjour, merci de votre professionnalisme et votre rapidité d expédition. Cordialement Arnaud

Prijs kwaliteit verhouding erg goed

Snelle levering en prima producten

Goed gereedschap

Snelle en goede service

Ik begin vaker te bestellen

kwaliteitsproducten tegen een goede prijs, zeer snelle levering!

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ