Dans l'ensemble les produits HBM sont ok !

Je vois beaucoup d'avis négatifs sur les livraisons en particulier. Perso, j'ai reçu toutes mes commandes ( une dizaine ?) dans un délai raisonnable (mais il vrai que le suivi n'est pas clair !). Les produits sont d'une qualité semi-pro en ce qui concerne mes commandes (bon bricoleur à la semaine). Le seul bémol que j'ai dans toutes mes commandes est pour le casque anti-bruit. Les cache-oreilles se défont facilement de l'arceau et les ergots en T pour les tenir sont fragiles. Après 4-5 utilisations de quelques minutes, un de ces ergots s'est cassé et le casque n'est plus utilisable.... La rotation des ergots dans l'axe des cache-oreilles est trop raide et donc, ils tournent avec et se déconnecte de l'arceau. Et quand on veut les remettre en place, ça se tord jusqu'à casser, alors qu'il n'a qu'un quart de tour sur axe à faire dans une fente prévue pour...? Pas bien ! Peut faire mieux !

Site attractif et competitif

Bonjour, merci de votre professionnalisme et votre rapidité d expédition. Cordialement Arnaud

Prijs kwaliteit verhouding erg goed

Snelle levering en prima producten

Goed gereedschap

Snelle en goede service

Ik begin vaker te bestellen

kwaliteitsproducten tegen een goede prijs, zeer snelle levering!

prima product en snelle levering!

Het bestelde product werd snel op adres afgeleverd en voldoet prima!

breed en goed gereedschap

ik bestel regelmatig hier hebben Breede keuze, goede prijs, en advies en snelle leveringen

Super Produkt, schnell versendet

Das Produkt war super und auch der Versand ist sehr schnell erfolgt. Es handelte sich um ein Groß-Paket das mit PostNL verschickt wurde. Die sind Mitglied in der Kooperation EURODIS und die wiederum haben als auslieferndes Partnerunternehmen in Deutschland trans-o-flex und das ist leider ein sehr schlechter Transportdienstleister, der die Auslieferung innerhalb des Empfangsortes Hamburg völlig grundlos um 5 Tage verzögert hat. HBM trifft also keine Schuld, aber deswegen fehlt der halbe Stern.

Snelle levering en top kwaliteit product!

De levering van de elektrische sloophamer was als beloofd mooi op tijd en ben uitermate tevreden over de kwaliteit van het product! Complete tegelvloer van 100m2 in no time verwijderd inclusief zandcement dek-laag.

Superbe expérience, livraisons fiables et SAV au top

Plusieurs achats déjà effectués et ce ne seront pas les derniers. Conformes à mes attentes et rapidement reçus. Il y a eu un petit incident sur un de mes articles mais après une réponse rapide du SAV et un revoit du même produit dans la semaine, on ne peut que voir l'efficacité et le sérieux de cette entreprise. Je recommande fortement, rapide, de qualité et à l'écoute!!! encore merci à vous.

Goede prijs en snel geleverd

Zeer correcte en snelle levering

Al redelijk wat besteld zowel kleine als grote dingen.. altijd al correct geweest en gereedschap is top

Ook met de levering een probleempje ontdekt. Super snel opgelost!

Ik had meteen bij HBM moeten bestellen

Ik bestelde een automatische kabelhaspel om in een kast te monteren - handig wanneer je met de laptop aan de eettafel werkt. Eerst had ik een goedkope variant gevonden. Al na een week in gebruik brak de plastic bevestiging van de as van dat ding. Duidelijk een ontwerpfout en goedkope uitvoering. De kabelhaspel van HBM was duurder maar is veel degelijker uitgevoerd. Duidelijk echt een goed product dat gemaakt is om frequent en langdurig te worden gebruikt. Zoals steeds zeer tevreden dus van HBM. Ook de levering ging vlot maar ook niet overdreven snel: hoeft er voor mij niet de volgende ochtend te zijn. Mensen moeten voor mij niet 's nachts werken omdat ik mijn product zo nodig snel wil.

Deja plusieurs commande et toujours parfait

Livraison rapide vers la france , produit de bonne qualité . je recommande fortement hbm , tout pon garage est équipé avec les produit hbm

Snelle service, adequate communicatie

Ik heb 3 potkrikken gekocht. De communicatie en service waren adequaat en vlot! Binnen een paar dagen de bestelde krikken binnen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Goede prijs-kwaliteit verhouding in een zeer degelijke verpakking.

Besteld geleverd zoals beschreven

Alles goed ontvangen en werkt prima hbm is aan te bevelen

Goed gesorteerde site.

Alles prima

Bis jetzt bin ich sehr zufrieden.

Zeer tevreden.

Ik heb lange tijd lijmklemmen gebruikt die je moest vastdraaien en nu, mede door artrose in de handen en polsen, heb ik 1 hands (snelklem) gekocht en dat werkt, voor mij als hobbyist, super. Ik ben er zeer tevreden over.

snelle levering en product na behoren

levering zoals vermeld. en product zoals beschreven tegen een goede prijs

Alles super jederzeit wieder

Hat alles super geklappt und schnelle Lieferung

Snel levertijd en de service is heel goed toppie bedankt

Kwaliteit

Snelle levering, duidelijke website, goed product

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ