Erg fijne webshop en snelle levering in goede verpakking

De produkten zijn van een top kwaliteit en voor een hele fijne prijs

Correct geprijsd en snelle service

Product voldoet volledig aan de verwachtingen, en de prijs was correct. Bovendien verliep de levering snel en vlekkeloos.

Uitstekende ervaring

Een degelijk product dat doet waar het voor bedoeld is. De ontstopping in de douche die we al meer dan 2 jaar hadden is eindelijk verholpen.

Kan eigenlijk niet beter, wat je vraagt is wat je krijgt!!

Pas begonnen als zelfstandige dus dan kijk je naar betrouwbaarheid en eerlijkheid en dat hebben ze hoog in het vaandel dus ik raad zeker iedereen aan om te bestellen want snelle levering en indien vragen, wordt je vakkundig te woord gestaan. Ga hier zeker weten nog veel meer bestellen

Het werd snel bezorgd en snel gereageerd

Zoals het moet!

Ik had spanbanden van 5 cm x 8m nodig en vond deze op de website van HBM Machines als goedkoopste ten opzicht van eender welke website. Omdat ik daar al eens iets gekocht had, en ze dus mijn gegevens al hadden, verliep de bestelling en betaling heel vlot. Ik heb ze op een vrijdag besteld en kreeg onmiddellijk een bevestiging via mail. 's Maandags een mail dat de bestelling klaar stond voor verzending en de volgende dag, dinsdag dus, werd ze netjes geleverd. De spanbanden zelf zien er degelijk uit en tot nu toe doen ze ook goed hun werk. Ik ben heel tevreden.

super product

Motor takel gekocht en werkt perfect ook de levering ging supersnel echte aanrader HBM Machines goed en niet duur,

Snel, compleet en niet te duur

Na mijn bestelling had ik niet verwacht dat die zo snel verwerkt zou worden. Aangezien het een groter pakket was op een pallet. Zeer tevreden en HBM blijft een aanrader! N-Z6273202

Top producten voor een mooie prijs!

Uitgebreid gezocht naar een kwalitatieve, betaalbare telescopische boomzaag. Uiteindelijk bij HBM gevonden en besteld samen met een handzaag en pluggen voor een mooie prijs. Snel geleverd in een stevig pakket. Ik ben tevreden en zal zeker nogmaals bestellen. Alain uit Rotterdam.

Outils de qualité, prix imbattables, livraison rapide

Je suis très satisfait de ma commande chez HBM Machines, les outils que j'ai choisit sont tous de bonne facture, pas de mauvaise surprises. La livraison s'est effectuée rapidement. Je pense passer commande à nouveau les yeux fermés.

Prima omvormer gekocht voor deze vriendelijke prijs

Bestelde omvormer binnen drie dagen thuis bezorgd. Zeer tevreden

Lieferung kam zügig und genau wie beschrieben

Aufmerksam wurde ich durch eine Empfehlung eines Freundes, der ebenfalls diesen Fahrrad-Lifter erworben hat. Es ist schon ein großer Unterschied zu einer einfachen Seilwinde, weil mit den synchron laufenden 2 Gurten das Fahrrad vorne u. hinten gehoben wird, und das Ganze nicht zu drehen beginnt. Die Lieferung wurde engmaschig angekündigt und der jeweils aktuelle Status mitgeteilt. Auch die Montage verlief, wenn man etwas technisches Verständnis mitbringt, sehr gut. Einziges Fragezeichen für mich waren die metrischen Schrauben, die ich für die Montage in eine Betondecke nicht verwenden konnte.

fijne takken zaag

Fijne takken zaag gekocht, en het werkte prima ! goede keus om bij HBM machines te kopen. snelle levering en fantastisch product! Ik ben zeer tevreden!!!

Heeel erg super

Suppppper

Snel geleverd en goede prijs-kwaliteit verhouding

Snel geleverd en goede prijs-kwaliteit verhouding

No nonsens

Een no nonsens bedrijf met prima machines voor elke doelgroep. Thuishobby of professioneel, er is voor elk wat wils.

Snelle correcte levering

Zeer snelle en correcte levering voor kwalitatief materiaal

Goede service en communicatie en product zoals verwacht en

Bestelling ging vlot, communicatie was duidelijk en levering werd snel Ingepland. Zeer tevreden met goede service

Produits achetés conformes aux descriptions faites sur le site de HBM

J'ai commandé une ponceuse d'établi à bande et à disque. La HMB 200. Ainsi que des bandes abrasives. J'ai reçu les produits dans les délais annoncés en 2 envois. La machine étant arrivée au second envoi. Délai de 5 jours respecté. Informations pour le suivi et la livraison sans aucun problème. Le premier suivi entre les pays bas et la frontière et le second suivi dès la prise en charge par chronopost et autre société. J'ai déballé et installé la machine dès son arrivée. J'ai effectué mes premiers essais. Verdict : "Très bon matériel semi-professionnel". Je suis vraiment satisfait de mon achat. Pour la fiabilité, on verra à l'usage.

Prima kwaliteit-prijs verhouding en snelle levering !

De bestelde cadeaubon werd vlot en snel geleverd zodat het nog op tijd was voor de jarige!

Perfecte machine met een zeer snelle levering.

Perfecte machine die doet wat hij moet doen. Met daarbij nog een zeer snelle levering. Ook voor de prijs is dit een mooie aanwinst.

Netjes en snel ontvangen

Ziet er goed en netjes uit doet wat ik ervan verwacht

Top product met snelle levering

Digitale compressor mond gekocht. Zeer goede kwaliteit. Levering naar België was ook snel. Wel hoge verzendingskosten. Anders zou ik er meer kopen

Alles top

Guter Kundenservice. Gute Produkte. Schnelle Lieferung. Alles bestens