Top product met snelle levering

Digitale compressor mond gekocht. Zeer goede kwaliteit. Levering naar België was ook snel. Wel hoge verzendingskosten. Anders zou ik er meer kopen

Alles top

Guter Kundenservice. Gute Produkte. Schnelle Lieferung. Alles bestens

Bij HBM Machines zit je altijd goed. Top artikel gekocht werkt prima

Precies wat ik nodig had

Blij met mijn bestelling!

Snel en voldoet aan de verwachting

Snel en voldoet aan de verwachting

Kwalitatieve producten voor een schappelijke prijs

Breed assortiment aan gereedschap, met duidelijke eigenschappen voor een schappelijke prijs. Toegankelijk voor de huis-tuin-en-keuken sleutelaar om zijn/haar gereedschapskist uit te breiden en ingewikkelde klussen thuis aan te pakken. De productiekwaliteit van het gereedschap voldoet aan de voornaamste wensen en wordt in overzichtelijke dozen geleverd.

Netjes op tijd geleverd en een goed product.

Netjes volgens afspraak geleverd. Goed product met een duidelijk omschrijving om hem in elkaar te zetten.

De service is goed en de levering snel, top!

Keurig!

Ruim assortiment, meerdere kwaliteiten beschikbaar, scherpe prijzen. Keurig volgens afspraak!

Expérience positive

Pour mon premier achat chez HBM, je suis très satisfait du service rendu ainsi que du délai de livraison. L'article acheté, un chariot 3 en 1 pliable est de très bonne facture. La qualité semble être au rendez vous, le produit étant dans une gamme professionnelle. Je n'hésiterai pas à revenir consulter de temps en temps les articles de ce fournisseur.

Zeer goed product

Zeer goed product en snelle levering

Schnelle Lieferung, guter Kundensupport

Habe einen großen Kompressor gekauft. Die Lieferung kam innerhalb von drei Werktagen an, was mich sehr gefreut hat. Wegen der Rechnung habe ich mit dem Kundensupport Kontakt aufgenommen und wurde professionell und kompetent behandelt. Gerne wieder.

Een ruim assortiment aan correcte prijzen met een perfecte levering!

Ik heb onlangs twee producten besteld bij HBM en ben zeer tevreden over mijn ervaring. De producten waren keurig verpakt en werden snel geleverd. Alles was volledig in orde en de kwaliteit was zoals beloofd: zeer goed. Daarnaast zijn de prijzen eerlijk en correct, wat de hele ervaring nog beter maakt. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ik zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen!

voldoet perfect aan de verwachtingen

goede prijs, volledige correcte technische beschrijving. Product snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Goed werkend meetinstrumentje, bepaald niet duur

Bij HBM kocht ik onlangs schuifmaat, een instrumentje on diktes of diamers van voorwerpen nauwkeurig te meten. Ik zocht er eentje ,et digitale uitlezing (zo'n numeriek display). Op de gok koos ik voor een van de goedkoopste uit het assortiment, overwegend dat ik het met spoed, waarschijnlijk voor sechts één keer, nodig zou hebben. Het apparaatje voldoet boven verwachting! De meting die ik wilde doen was zo gebeurd, maar eerst heb ik het "nul-stellen" en vervolgens opmeten van voorwepen waarvan ik de exacte maten al kende, natuurlijk getest, op uitkomsten. En ik moet je zeggen: het goedkope schuifmaatje meet uitstekend. Gewoon helemaal goed.

Top levering en goede prijs

Na zoeken op het internet, was HBM Machines de goedkoopste. Tevens betrouwbare leverancier.

Prima compressie meter een voor weinig geld en snel geleverd

tevreden

Snel geleverde - lage stuurprijs. Quick delivery

prima!

Levering was vlot en het product top!

Heldere presentatie van producten en prijzen

Via de webshop een bestelling gedaan. Het was duidelijk en overzichtelijk. Na betaling ben ik goed op de hoogte gehouden van de levertijd.

No nonsense bandenlichters

Goede, no nonsense bandenlichter en velgbeschermers. Doen wat ze moeten doen en dat ook nog eens voor een leuke prijs.

Stevig & sterk materiaal

Snel bezorgd en gereedschap werkt goed

Goed overzichtelijk en snel geleverd

Super handige website en snel geleverd, heel duidelijk wat er op voorraad is. Dikke 10

Top geregeld mooie machine

Mooie machine binnen gekregen netjes op de plek binnen gezet

Goed geregeld

Mooie werkplaatskar, snel afgeleverd en netjes een telefoontje vooraf om te attenderen dat er in de middag een afdelingsuitje/familiedag was.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ