Top geregeld mooie machine

Mooie machine binnen gekregen netjes op de plek binnen gezet

Goed geregeld

Mooie werkplaatskar, snel afgeleverd en netjes een telefoontje vooraf om te attenderen dat er in de middag een afdelingsuitje/familiedag was.

Machine doet wat het moet + goede klantenservice

Mijn machine was toegekomen met een ontbrekend stuk. 1 emailtje naar de klantendienst was genoeg om het stuk na te sturen. Het toestel wordt reeds gebruikt, en ik ben heel tevreden over de qualiteit.

Ik heb advies gevraagd voor een stuk hulp gereedschap. Nadat ik heb uitgelegd waar ik naar op zoek was kreeg ik een aantal mogelijkheden voorgelegd met daarbij het advies van een medewerkster. Ik heb dat opgevolgd en ben uitermate tevreden met de aanschaf van de gereedschappen. Het werkt voortreffelijk.

Blij verrast

Ik heb voor het eerst iets online gekocht namens een volkstuinvereniging bij hbm. Het bestelde kwam keurig en netjes verpakt op tijd binnen en kon het meteen gebruiken. Prima site om je spullen te vinden en niet duur voor wat je krijgt. Zeer tevreden. Hbm ga zo door!

Prachtige machine, werkt perfect, top!

Deze bosmaaier 4 in 1 besteld, snel geleverd! Snel aan de slag en door de eenvoud en duidelijke handleiding was ik snel in de weer met deze mooie aanwinst voor het onderhoud van onze tuin. Advies: lees wel de handleiding om de smeerpunten en olievulpunt (in de heggenschaar) te zien zodat je de smeerpunten weet te vinden en deze niet vergeet (onderhoud). Voor zover ben ik erg tevreden over deze aankoop, topper!

Altijd goed kwaliteit voor een scherpe prijs

Al 15 jaar mijn adres voor tools en advies. Van reguliere producten tot specialistisch gereedschap, altijd tevreden. De zoekfunctie kan nog iets uitgebreider, maar dat is geen bezwaar geweest.

Mooie koffer snelle levering

Mooie gereedschapskoffer en vlotte levering

Onmisbaar voor het bevestigen van popnagels in de dakpanelen zonder je rug over te belasten!

Goed!

Goede kwaliteit spullen .

Al meteen aan het kijken voor meer gereedschap

De website is overzichtelijk, de outlet laat leuke deals zien en zo krijgt alles toch een plekje om gebruikt te worden. De Invalzaag is als beginner makkelijk te beheersen en de handleiding laat alles zien wat je nodig hebt en de geleidingsrails is echt een aanrader. En ik ben gelijk al aan het zoeken voor meer gereedschap bij HBM om mijn collectie uit te breiden!

Keurig verpakt zeer tevreden!!!

Raad iedereen hbm machines aan!!!goede spullen en een ruime voorraad voor een juiste prijs...

Raboteuse dégauchisseuse

Très content correspond à la description Bonne outillage, livraison en temps et en heures super je recommande ...

Snelle levering, goede prijs voor deze power vijl

Ervaring = product specifiek

Tot nu toe altijd goede ervaring, ook met hbm eigen merk. Laat ik dat voorop stellen! In mei een ligkar besteld voor onder de auto. In elkaar gezet met gebruiksaanwijzing. Helaas kan die nu al weg. Alleen normaal gebruikt om te zitten en liggen! Al vrij gauw wielen er scheef onder, waarbij net 1 onder weg geschoten. Raad dit product niet aan. De zit/rolkar van hbm eigenmerk.

Geweldige product

Werkt prima en is van goede kwaliteit

Impeccable

J'ai passé commande pour la 2eme fois, tout c'est bien passer, mes commande sont arrivées très rapidement et sans problème.

Goed product

Snel geleverd en ziet er kwalitatief goed uit

Diverse ervaringen grotendeels positief

Meerdere bestellingen gedaan en tevreden over de artikelen en verleende service. Defecten zijn vorig jaar zonder problemen verholpen met een nieuw exemplaar. Als aandachtspunt het verzoek om een bestelling te kunnen samenvoegen/wijzigen, ingeval deze nog niet verzonden is. Eenmaal besteld wordt uitgeleverd, zonder mogelijkheid een extra item te kunnen toevoegen en daarmee dubbele verzendkosten kunt besparen. Niet bepaald ecologisch.

Gewoon goed.

Takken zaag is prima.

Fijne webwinkel met snelle service

Meermaals gereedschappen of toebehoren besteld, altijd snel geleverd en prima verpakt. 1x verkeerd artikel besteld, retour verliep ook appeltje-eitje en binnen enkele dagen geld terug ontvangen. Prima toko voor betaalbaar gereedschap!

Levering in 2 ontvangen, goed verpakt, zonder schade.

Ik heb via de website een werkplaatsstoel besteld en deze goed verpakt in 2 dagen ontvangen. Een duidelijke montageaanwijzing was bijgevoegd. De kwaliteit van de werkplaatsstoel voldeed geheel aan mijn verwachting! De bestelling voor de werkplaatsstoel deed ik op zaterdagmiddag en realiseerde me een paar uur later dat ik nog een aanvulling daarop had. Om extra verzendkosten te besparen heb ik een email naar klantenservice gestuurd met het verzoek of het mogelijk was een aanvulling op mijn order te plaatsen; het antwoord hierop was negatief en kwam later dan de levering van de werkplaatsstoel.

HBM staat garant voor een tevreden klant!

Prima service.

Snelle en correcte reactie op garantiegeval

Ik had een defecte bovenfrees. Ik omschreef het probleem via het webformulier. Er werd beslist om een nieuw toestel op te sturen.

Kwaliteit en snelle levering.

Binnen 2 dagen mijn bestelling ontvangen. Duidelijke site, duidelijke product omschrijving. Scherpe prijs. Wat wil je nog meer!

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ