Goede Machines en gereedschap voor een betaalbare prijs

Snel en simpel

Je vind heel makkelijk wat je zoekt en de verzending is snel.

Bestellen is makkelijk en de bezorging gaat snel

De website is duidelijk en bestellen gaat makkelijk, vervolgens is de bezorging ook snel. De producten die ik heb gekocht zijn allemaal goed en gebruik ik met volle tevredenheid.

Gewoon goed

Bestellen ging makkelijk en snel, en de artikelen waren ook snel bezorgt. Prima bedrijf.

Geweldige kwaliteit gereedschap

Snelle leveringen en goede kwaliteit gereedschap.

Goed product snelle levering

Een hbm gereedschap koffer gekocht voor mijn zoon. Jammer dat de werkhandschoenen er niet in zaten die er wel bij hoorden. En de tangen die in de koffer zitten blijven jammer genoeg niet stevig genoeg zitten in de koffer zodat ze er elke keer los in liggen. Verder wel een mooi stukje gereedschap.

Mooie spullen en snelle levering

livraison en 12 jours et produit endommagé

Livraison en 12 jours avec un problème sur la livraison et produit endommagé. Produit de qualité mauvaise, roue en plastique, tiroir qui ne s'ouvre pas bien. Très déçu du produit pour le prix qui est loin d'être médiocre.

• Nous recommanderiez-vous? Non

In mijn ogen de shop voor kwaliteitsproducten tegen een scherpe prijs

Ik ben mijn huis aan het renoveren en als ik aan een nieuw project begin is het altijd interessanter om het gereedschap bij HBM te bestellen dan het te huren. Iedere keer weer het plezier van prijs kwaliteit verhouding van hun producten daar wordt je gelukkig van.

Nette behandeling

Na contact over een defect aan gereedschap in garantietijd. Niet moeilijk doen maar direct geld terug.

Prima levering en mooie machine!

Blij mee!

Goede producten, vlot geleverd

Top service en snelle levering

Goede service en een snelle levering alles was netjes geleverd

Foto en product zijn precies hetzelfde

Wat je op de foto zag op de website en wat je kreeg was precies hetzelfde. Hiermee bedoel ik het volgende: soms is een foto opgefleurd en krijg je het gevoel dat het een betere kwaliteit is. Dat was hier niet het geval. Ze hadden het ook echt goed ingepakt om schade te voorkomen tijdens bezorging.

Vlotte levering, goede informatie en netjes verpakt

keurig op de hoogte gehouden van de leverdatum, bestelling is ook netjes op de juiste datum geleverd

Snelle levering van de beton schuurmachine - hoge kwaliteit voor een goede prijs.

Helemaal prima

Prima apparaat voor weinig geld en snelle levering.

très mauvaise commande jamais reçu

bonjour nous sommes la société acs auto baser en France nous avons commander sur votre page facebook deux machines démonte pneus + équilibreuse nous avons fait un règlement de 690.00 euros comme demander sur votre publicité et nous n avons toujours rien reçu depuis le 06/09/2024 de notre commande même pas de suivi de cette commande qui porte le numéro FLZ 1004 chez vous . nous pensons que cela s agit d une arnaque nous allons porte plainte a ce sujet ci joint le lien que nous avons utiliser pour la commande de notre matériel si c est pas chez vous il faut faire attention vous été victime d une escroquerie sur facebook urgent. https://www.facebook.com/share/p/5bf2dfVeutpYPPv2/?mibextid=WC7FNe

Zeer goede kwaliteit materialen voor de prijs

Snel en netjes

Ik was erg blij aangezien je goed op de hoogte was waar hij is en netjes aankwam. Daarbij was het ook zeer gemakkelijk en snel bezorgd maar ook snel besteld

Goeie machines en niet duur

Soepel bestellen en geleverd krijgen dat lijkt hun motto. Ik ben blij.

Makkelijk besteld snel bezorgd goed product

Geweldig correcte service

Tijdens het bezoek aan de winkel van hbm voor het ophalen van mijn online bestelde werkbank zag ik in de winkel een voor mij nog beter geschikt model. De professionele uitleg van de verkoper, welke je online niet hebt, hebben me helemaal overtuigd. Er werd helemaal niet moeilijk gedaan om het reeds klaargezette bestelde model om te ruilen naar het nieuw gekozen model. Het reeds betaalde bedrag stond binnen enkele dagen terug op mijn rekening. Kortom geweldige service

Goed verzorgde levering van produkt

Product was precies wat ik er van verwachtte. Zeer compleet geleverd met alle accessoires die nodig zijn om het in elkaar te zetten.

In één woord ; PERFEKT

Snel en keurig verpakt. Goed werk materiaal Top produkt