fijne website

Het was makkelijk om datgene wat ik zocht te vinden. Ook de kosten vielen mij positief op. Het materiaal heb ik nog niet kunnen inzetten vanwege een latere planning dus kan ik het nog niet beoordelen. De levering ging op rolletjes en op de afgesproken dag.

Van alles en nogwat besteld maar was binnen 2 dagen in huis en gewoon goeie kwaliteit Top bedrijf

Goede kwaliteit!

Duidelijke site, veel keuze en prima kwaliteit / prijs verhouding.

Vlot geleverd en naar verwachting

Vlot geleverd en zoals altijd de verwachte kwaliteit.

Voldoet aan mijn verwachting

De geleverde alleszuiger voldoet aan mijn verwachting de levering was op tijd de machine en ben zeer tevreden over HBM Machines

Uitmuntend Cum laude

fantastisch hoe alles keurig netjes wordt beschreven, begeleid en verzonden van het uitmuntende materiaal. daarbuiten een uitstekende showroom met een diversiteit van gereedschappen en opslag.

Makkelijk bestellen en levering was zoals beloofd.

Mooie doppenset

Prima doppenset voor incidenteel gebruik. Levertijd duurde wat langer dan verwacht.

geweldige levering en top produkt !!!

Alles netjes geleverd en een geweldige prijs/kwaliteit verhouding ! Erg blij en moet mijzelf weghouden van de site, want ik wil alles wel kopen daar !

Geweldige en uitzonderlijk goede spullen!

Snelle levering en hoge kwaliteit voor weinig geld! Ik zou iedereen aanraden eens naar HBM spullen te kijken!

Zeer fijne winkel

Ik bestel en kom regelmatig bij HBM in gouda . Fijne winkel om te komen en de site werkt ook prima. Zeer goede en betrouwbare winkel. Met veel relatief goedkoop en goed gereedschap. Dus zeker mijn 5 sterren waard!!

Prima - doet wat hij moet doen

Heeft mijn vochtige kelder in enkel weken van +70% naar -50% vochtigheid gebracht. Overloopventiel werkt perfect: waardoor je geen reservoir moet leegmaken. Helemaal teverden!

Top service en goede producten

Overzichtelijke site, levering snel en nazorg goed.

Top winkel met goede service en kwaliteit

Laatst wat mooie spullen besteld bij hbm was snel geleverd helaas misten er 1 onderdeel even de klantenservice gebeld en binnen 2 dagen een splinternieuwe op stoep

Steinhandsägemaschine 1400 Watt

Die Maschine wurde schnell und zuverlässig geliefert. Alles ist ok. Den halben Punkt Abzug gebe ich weil für den mitgelieferten Wasserschlauch keine Schlauchschellen dabei waren. Da war Improvisation gefragt. Das muss nicht sein. Diese Pfennigartikel sollten mit im Paket enthalten sein. Aber sonst alles gut und sie schneidet Terrassen Feinsteinzeugfliesen 2 cm stark wie Butter.

Snelle levering, goed verpakt.

Verschillende producten gekocht via HBM machines waaronder een kloofbijl, redelijk goedkoop vergeleken met andere vergelijkbare bedrijven en hoge kwaliteit. Levering was snel ontvangen en stevig verpakt. Track n Trace was fijn te volgen en heb geen problemen opgemerkt tijdens de aankoop.

Top product

Top product Mooi verpakt in doos. Zeer uitgebreide set

Perfect zoals omschreven.

Alhoewel het online shoppen toch dikwijls een sprong in het duister is, viel dit bij HBM zeer goed mee. Product uitvoerig omschreven, met zelf een demonstratiefilmpje. Snelle levering en goed verpakt.

Super tevreden van aankoop en kwaliteit

Goede kwaliteit prijsverhouding,correcte levering

goede komunikatie , top

jouste oschrijving top kvaliteit , gemakkelijk om te assembleren, alles is top top top , blijf maar zo, proficiaat

Goede site, snel geleverd top kwaliteit

Prima spul

Goede prijs verhouding voor goed gereedschap

Top materiaal !!!

Snelle correcte levering. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Top materiaal voor professionals en hobbyklusser.

Ik zeg gewoon doen

Duidelijke site snelle.levering.en een super klanten service 2 jaar geleden en kleine airco gekocht voor mijn bonus moeder . Vorig jaar 1 besteld voor me pa. Voor zo een kleine airco koelt ie als een reus De aszuiger van HBM is zeker een aanrader net als de rest van de artikelen van HBM Ik zeg gewoon doen daar krikg je geen spijt van

Uitstekende producten en service

Snel geholpen bij een serviceaanvraag en duidelijk per mail een bevestiging.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ