Tiptop in orde

Snelle levering, top producten! Niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Deze keer niet alleen voor mezelf, maar ook een cadeau voor een ander gekocht (gereedschapstrolley)

Prima aankoop service

Mijn bestelling werd door omstandigheden later dan verwacht en buiten HBM Machines invloed bezorgd. Het retourneren van het bestelde product ging zeer soepel terwijl de financiële afwerking perfect is afgehandeld. Chapeau.

echt onder de indruk

de hulp van de collega in de winkel was super vriendelijk en to the point. Alles klopt en past en werkt zoals het moet. Samen mijn mijn zoon de HBM werkbank in elkaar gezet en na een paar uurtjes klussen is dat goed gelukt. het past perfect in mijn kantoor en staat mega stabiel. ik ben er echt blij mee

Compresseur silencieux 3 moteurs inopérant

Commande N-C6122687 Le compresseur acheté le 23 juillet 2024 a effectué une dizaine de cycles remplissage / vidage de cuve et depuis il est en défaut. Boîtier de commande neuf reçu en garantie, mais le problème persiste. J’attends maintenant un pressostat…car le problème viendrait de ce composant, on verra bien. Je suis très déçu de la qualité du produit et j’attends la suite avec le SAV pour voir si ce compresseur peut enfin fonctionner.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Mooi assortiment, redelijke prijzen en een prima service!

Heb een benzinedrukmeter besteld, bleek defect. Binnen een dag kreeg ik een nieuwe toegestuurd! Prima!

Goed en precies zoals omschreven

Netjes op tijd geleverd ,en werkt perfect

Kwaliteit van gereedschap en levering is top

Erg prettig bedrijf om gereedschap te bestellen. Kadobonnen worden ook mooi geleverd en snel. Koop hier regelmatig wat!

Duidelijke foto's mooie prijs kwaliteit verhouding

Prettige website snelle correcte afhandeling

Deugdelijk en voldoet aan verwachting

De fietslift is van deugdelijk en goede kwaliteit. Werkt naar behoren. De installatie was eenvoudig en goed uit te voeren. Heb er inmiddels als 3 fietsen in gehad voor reparatie en dit werkt perfect, geen rugpijn meer.

Helemaal voldaan aan mijn verwachtingen.

Veel keuzemogelijkheden met goede beschrijvingen. Bestellen ging probleemloos. Bezorgen ging snel, vlot en zonder mankementen. Bezorger was een aardige en behulpzame man.

Prima product, prima prijs!

Vlotte levering!

Snelle levering en goede producten voor een goede prijs. De tegelsnijder moet je zelf nog wel even finetunen omdat deze best wel stroef afgesteld staat.

Prima product, netjes en goed verpakt afgeleverd

Hoewel het een paar dagen duurde voor dat de bestelde telescopische plukschaar / snoeischaar werd afgeleverd, werden we goed op de hoogte gehouden door PostNL. Was geen punt, want we waren paar dagen weg. HBM leverde een kwalitatief heel goed product. Solide en goed in de hand liggend. Met uitschuifbare schaar kunnen zowel hoge struiken en bomen (bij)snoeien, als fruit, zoals appels, peren en zelfs druiventrossen, plukken zonder een ladder te hoeven gebruiken. De klembek houdt het fruit of snoeisel heel goed vast waardoor het steeds netjes neergelegd kan worden op de plek die je wil. Scheelt toch weer bukken en bijeenvegen. Kortom echt een heel goed robuust ding!!

Prima, levering mag vlotter

Product zoals verwacht. Levering duurde meerdere dagen. Ben ik anders gewend. Gemiddeld duurt zoiets tegenwoordig 1 dag. Verpakking inpakmateriaal keurig.

Ziet er goed uit

Hoop hier veel plezier aan te beleven

Dik voor elkaar

Snelle levering en producten zijn goed.

HBM moet voor Hele Buitengewone Middelen staan!

Alles wat besteld was, is op tijd gekomen en keurig verpakt. Goede communicatie via mail. Kortom dikke duim omhoog!

Korrekte Transaktion , schnelle Lieferung , Preis.-Leistung sehr gut

HBM Machines B,V. lieferte sehr schnell , perfekte Kaufabwicklung . Die Fräsmaschine wurde in einem sehr guten Zustand geliefert was natürlich meinerseits zur besten Zufriedenheit war. Ein kurzer Test wurde erfüllte alle meiner Erwartungen . Ein kleines Manko ist , das die Bedienungsanleitung nur in englischer Sprache ist .

Matige info

Had een draaibank gekocht https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-180-x-300-metaaldraaibank-met-digitaal-display Maar alle wijzerplaten op deze machine zijn in inch. Met andere woorden bijna on bruikbaar als u wilt werken in metrisch Niet te vreden raad aan om van Chinezen te kopen daar heb je tenminste meer opties en het is in metrisch

Duidelijke website en snelle levering bij HBM

Voor sommige producten ontbreekt het aan een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing! Klantenservice heeft het erg druk, en daarom moet je lang op antwoord wachten. Verder niets op aan te merken.

Duidelijk, snel en goed

HBM heeft een hele duidelijke website, mijn bestelling werd binnen enkele dagen netjes geleverd en de producten zijn van erg goede kwaliteit.

Geweldig bedrijf.

Ik kreeg de naam HBM van een vriend, ik heb gelijk een bestelling gedaan, na goed geholpen te zijn door medewerker, is de bestelling zeer snel en goed aangekomen. ik kan iedereen aanbevelen om klant van HBM te worden.

In een woord geweldig.

Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Acculader werkt top, binnen 1 dag in huis

Mijn accu is leeggegaan, dus had snel een acculader nodig. Binnen 1 dag had ik hem in huis, en hij werkt super. Voor een goede prijs! Verzendkosten wel wat aan de hoge kant

snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding

de service is goed en de levering is snel. kwalteit is wat je kan verwachten van hoeveel het kost.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ