Alles bestens!

Gute Maschinen zum fairen Preis. Auch die Versandkosten mit Spedition nach Deutschland sind meiner Meinung nach moderat. Sehr gut war die schnelle und unbürokratische Mängelbeseitigung. Was könnte besser sein? Die Druckqualität der Explosionszeichnungen, relevant für den Zusammenbau der Maschinen, ist sehr dürftig. Bei der Bohrmaschine kein Problem. Bei der Kreissäge vor ein paar Wochen war das anstrengend. Die versprochene Lieferankündigung bei Speditionsversand wäre schön. Über Paketdienst (Hermes) funktionierte das einwandfrei. Alles in allem bin ich sehr zufrieden!!

Het hele proces goed verzorgd, de bestelde werkbank werd snel geleverd. Was keurig verpakt en voorzien van duidelijke montagehandleiding, was in no time klaar. Goede degelijke kwaliteit en mag daarnaast gezien worden.

Prima gereedschap! Voor iedere klus is er een passende kwaliteit en prijs!

Prima gereedschap! Voor iedere klus is er een passende kwaliteit en prijs!

Ik heb de stoomreiniger besteld en hij was binnen 2 dagen geleverd. Hij werkt ook perfect!

Alles bestens, aber hohe Versandkosten.

Gute Preise, gute Ware, gute Bestellabwicklung.

Goed, snel!

Gereedschap besteld, snel ontvangen. Goede service bij vragen. Al met al, dikke prima!

Goede producten en snelle levering!

Ik ben erg blij met de producten die ik besteld heb. Deze zijn goed verpakt, onbeschadigd aangekomen en snel geleverd! Zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle levering en kwalitatief gereedschap

Zeer goede ervaring met bedrijf en gereedschap.!

Niet wat verwacht was

Ik bestelde een linkse tapeindverwijderaar. Deze is netjes en vlot geleverd. Echter, er zitten rechtsdraaiende boren bij. Dat had er bij gezegd moeten worden. Ik zocht specifiek linksdraaiende boren. Op Alieexpress nagenoeg hetzelfde setje gekocht van US pro, zelfde metalen behuzing, ook cobalt boren, maar wél linksdraaiend. Voor de helft van het geld.

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar goed gereedschap!

Mijn ervaring met HBM Machinery is geweldig geweest. Voor mijn start-up heb ik een gereedschapskar en meerdere losse items besteld, en alles werd perfect geleverd. Het bestelproces is eenvoudig en duidelijk, en ik voelde me echt gewaardeerd als klant. Het is fijn om zaken te doen met een bedrijf dat zowel kwaliteit als service hoog in het vaandel heeft. De producten zijn top en de levering verliep snel en probleemloos. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Goede producten tegen een redelijke prijs. Ik schrijf deze beoordeling ook omdat er een cadeau van 250 euri wordt beloofd, maar die win ik nooit...

Snel geleverd en precies als verwacht

Prima schuurmachine om een eettafel mee te schuren. Mooi resultaat bereikt!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met een groot assortiment. Het bestellen gaat eenvoudig, snel bezorgd, keurig ingepakt, super!

Altijd prompt en correct

Makkelijke webshop, overzichtelijk en goede werktuigen. Ik ben een regelmatige bezoeker, zonder daarvoor iets te bestellen. Mooi werk!

Zeer tevreden over de prijs / kwaliteit van het gereedschad Snelle bezorging en service De youtubers die dit gereedschap gebruiken overdrijven niet Zeker een aanrader om je gereedschap bij HBM te kopen

Lekker snel en makkelijk!

De bestelling ging makkelijk en de materialen zijn snel geleverd. Maak de volgende keer zeker weer gebruik van HBM.

Alleen jammer dat ik bij de eerste gips plug te hard trok zodat ik het kleine eind moertje naar buiten trok. Had niet gelijk het gevoel dat je nú moest stoppen. Jammer. Dus de andere met meer voorzichtigheid gedaan.

Vlotte aflevering bestelling

Materiaalkoffer is uitstekend om als basis te dienen voor de beginnend klusser.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd, kwalitatief goed product

Overzichtelijke webshop Toevallig ook nog eens een super weekend deal t.o.v. vergelijkbare producten van andere aanbieders Makkelijke bestelprocedure Snel geleverd Praktisch in gebruik Kwalitatief goed product Kortom: geweldig

Top service!

Vaker spullen besteld zowel privé als zakelijk en heb deze super snel ontvangen. Daarnaast is het assortiment welke ze hebben uitgebreid en word je altijd fantastisch geholpen.

Helemaal top.

Kwalitatief erg goed en snel geleverd.

Als startende ondernemer is dit de place to go!

Mega blij met de service van HBM, props voor het marketing team, en chapeau voor de klantenservice. Ik ben erg blij, en ben van plan nog lang klant te blijven!

Goede service , maar zeer goede na service

Heel goede opvolging van mails , heel duidelijke site en het belangrijkste eerlijke prijzen!

Top levering/kwaliteit

Top levering, op tijd geleverd volgens de duidelijke en heldere communicatie.

Goed van kwaliteit

Het artikel was compleet en het paste in elkaar.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ