Kwaliteit en snel geleverd!

Werkkar besteld, goede kwaliteit, snel leverbaar en makkelijk te monteren

Déçue à l'ouverture du colis !

Je viens juste de recevoir mon colis, un chariot pour escaliers : Numéro de facture : 2615109 Date de la facture : 4/09/24 Numéro de commande : N-C6253679 Numéro de client : W2173199 Adresse électronique : [email protected] Adresse de Livraison :Mme LECLERC Monique, 6 Rue du Stade, 03460 TRÉVOL Très contrariée car colis incomplet, il manque beaucoup de pièces pour monter le chariot... et aucune notice d'assemblage. Et en recherchant sur le site, aucun numéro de téléphone pour joindre le service client... juste un formulaire de contact que j'ai rempli.

• Nous recommanderiez-vous? Non

De compressor is helemaal wat ik ervan verwachtte, goede prijs/kwaliteit verhouding

De compressor is voor deze prijs heel stil en goed tilbaar. De luchtdruk is heel mooi continue, wat een fijne airbrush kwaliteit geeft. Ik kan hem aanbevelen aan de modelbouw/modelspoor hobbyist!

Snelle levering en prima kwaliteit

Heb o.a. kolomboormachine en een werkkruk besteld bij HBM. Nog een enkel apparaat heb ik nodig om mijn hobby-zolder compleet te hebben. Ook die zal ik zeker weer bij HBM bestellen, omdat de prijs/kwaliteit verhouding heel simpel goed is. De levering vindt altijd plaats binnen de gestelde levertijd en is prima verpakt.

Goede kwaliteit

Snelle levering, precies zoals beschreven. Enige reden waarom ik geen 10 geef is omdat de veiligheidsmaskers een relatief fragiele plastic schroef verbinding hebben. Verder volledig tevreden met dit bedrijf

Prijs is prima

Ik heb vier sets met bakjes aan de muur gekocht. Ook tevreden over de prijs. Maar na levering krijg ik ineens een speciale aanbieding van dezelfde bakjes voor veel veel veel minder……. Dat is wel een domper.

Producten goed, levering drama!

Levering erg traag maar product goed.

Altijd goed

De spullen van HBM zijn altijd degelijk. Je betaald nooit teveel en alles wat je zoekt hebben ze op hun overzichtelijke en fijne website staan.

Alles vlot geleverd

Perfecte service

Producten van topkwaliteit voor een goede prijs!

Mooie complete kist

Een compleet gevulde gereedschapwagen gekocht, ziet er mooi en solide uit! Komt goed verpakt aan. Goede service, zeker een aanrader!

Prima accu gereedschap

Prima gereedschap voor een aantrekkelijke prijs.

Topservice van topmateriaal

Snelle levering van mijn ,met zeer degelijk materiaal ,gevulde gereedschapswagen. Kan niet wachten om te beginnen sleutelen!!!!!

Geweldig!!

Fijne website,snel geleverd en vriendelijke klantenservice!!

Snel en goed geleverd

Goede prijs / kwaliteitverhouding

Makkelijke site om te zoeken en top producten

Heb meerdere keren iets besteld, en voldoet aan alles. De site, levering en kwaliteit..

Goede prijs kwaliteitverhouding

Product is goed en de prijs is in verhouding tot de kwaliteit. Levering volgens afspraak. Ik heb van het universele onderstel een freestafel gemaakt. Echt een universele tafel dus.

Snel geleverd en naar wens op de juiste plek gezet

Goede hulp bij het vinden van een onderdeel.

Ik werd goed geholpen bij het vinden van een onderdeel voor mijn schuurmachine. Alles werd snel verwerkt en opgestuurd.

erg goed snel en makkelijk

hellemaal toppie

Mooie luchtpomp besteld bij HBM Machines. Hij doet alles wat mij belooft is en voor een goede prijs, niks te klagen. Waarom dan geen 5 sterren? Het leveren ging moeizaam. Ik had hem vrijdag pas nodig dus bestellen op zaterdag ervoor zou goed moeten zijn, de bestelling zou er met 2-3 dagen zijn. Uiteindelijk vrijdag om 5 uur de pomp ontvangen en kon ik op pad. Het was allemaal erg krap. Nu is het niet alleen te wijten aan HBM en speelt PostNL ook een rol hierin, toch denk ik dat een dergelijke belofte opschrijven en niet nakomen te kort doet aan het bedrijf.

De compressor is zeer handig en efficiënt!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn Hyundai mobiele compressor bestelling. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestelde product wel snel en met zorg geleverd. De kwaliteit van de transportwagen is super en ideaal voor mijn recente verhuizing.

Top apparaat voor een top prijs

Zeer mooie accu cirkelzaagmachine met laser en accu’s. Werkt perfect met goede maat zaagblad die veel verkrijgbaar is. En helemaal top dubbele accuset en lader erbij. Deze accu’s zijn ook nog uitwisselbaar met andere HBM machines. En voor prijs dat je bij andere merken nog iets een cirkelzaagmachine hebt zonder accu’s. Al jaren zeer tevreden met HBM. Laatste tip veel HBM machines hebben 50/60hz. Hierdoor kan je ze makkelijk in het buitenland gebruiken.

machine ligt lekker in de hand

snelle verzending, goed verpakt ligt lekker in de hand en werkt perfect precies de machine die je nodig hebt voor je zwaardere boorklussen heel blij mee

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ