machine ligt lekker in de hand

snelle verzending, goed verpakt ligt lekker in de hand en werkt perfect precies de machine die je nodig hebt voor je zwaardere boorklussen heel blij mee

Heel blij met het apparaat en de levering ging heel vlot erg tevreden

Ben door een buurman aan jullie adres gekomen dus hoort zeg het voort.

Netjes en snel

Snelle levering en netjes verpakt, toppie. Klein minpuntje, ik bestelde een kolomboormachine en een boorklem maar vergiste mij in de maat, de klem is te klein waardoor ik hem maar met 2 schroeven kan bevestigen en ook zet het handvat van de klem niet vast, dit heb ik zelf moeten oplossen want ik heb nog geprobeerd een nieuwe grotere klem te bestellen maar heb hier maar vanaf gezien omdat ik misselijk werd van de verzendkosten en retour stuurkosten. Ben erg blij met de kolomboormachine, een passende boorklem kopen bij HBM en mijn te klein bestelde retour sturen is mij te duur. Toch bedankt.

correct

prima prijzen, correcte levering

HBM staat voor topservice

Bij HBM gipsplatenlift besteld. Apparaat werd snel geleverd, echter met beschadiging aan staalkabel. Bij HBM gemeld en gevraagd voor een vervangende kabel. Spontaan stuurt de klantenservice een heel nieuw apparaat; gratis!!! Wat een top-top-top service van HBM.

Heel tevreden, ik kan niet anders zeggen!

Ik heb in betrekkelijk korte tijd een viertal verschillende zeer gunstig geprijsde artikelen besteld bij HBM, en los daarvan een handleiding van een oudere zaag opgevraagd via de klantenservice. Alle communicatie verliep snel en voorspoedig en alle artikelen (ook de handleiding) werden snel geleverd. Ik ben erg tevreden en bestel beslist opnieuw

betrouwbaar

probleemloze afhandeling van de bestelling en snelle en juiste levering. Ook aftersales goede communicatie.

Gewoon goed, geen zorgen

Besteld, betaald, bezorgd, geen zorgen gehad.

Machine doet waar het voor is maakt wel wat geluid maar onderdelen worden goed schoon

Super snelle levering

Bedankt voor de snelle levering

Goed gereedschap, goede prijs, snel geleverd

Momentsleutel- en doppenset gekocht bij HBM, snel geleverd en zeer tevreden met het gereedschap!

Prima voor elkaar...!

Snelle levering en altijd keurig in de verpakking!

Mooi product

Fijn dat datgene wat goed is blijft en ook na jaren dezelfde vorm en meten heeft. Een tweede ladekast past zo prachtig naast de eerste. Supersnelle levering. Helemaal top!

HBM Type 1 - 120 mm Profi Boorklem Goed prijs kwaliteit

Bosmaaier gekocht

De bosmaaier was qua prijs enorm laag, hierbij kreeg je zelfs nog verschillende opzetstukken. Mijn ervaring met de bosmaaier is geweldig. Wat mij wel tegenviel was dat het opzetstuk om onkruid te verwijderen snel kapot was. De optie om nieuwe touwtjes te krijgen werkte niet helaas. Daarom 4 sterren. De bosmaaier zelf is echter geweldig voor de prijs

Alles Bestens, gerne wieder

Artikel schnell geliefert, Reklamation über fehlendes/falsch geliefertes Teil (bestellter Artikel auf 3 Packstücke aufgeteilt) ohne Probleme. Es wurde versehentlich das Paket Nr. 3 zweimal geliefert, dafür fehlte Paket Nr. 2.

Teleskopschere

Beste Qualität und günstiger Preis

Komen afspraken niet na

vlechtmachine na 2 uur gebruik kapot. Na contact zou er gelijk een nieuwe opgestuurd worden. 8 werkdagen later nog steeds niks opgestuurd en bij vragen zeggen ze dat je geduld moet hebben.

Zaagt strak maar bestel gelijk extra zaagbladen, deze zijn snel versleten

Mooie machine voor een goede prijs! Glijdt strak, spelingvrij en soepel onder zijn geleider door. De aanslag is goed haaks en de rubber toplaag houdt de tegel goed op zijn plaats zonder neiging tot glijden / verplaatsen. De waterpomp heeft prima opbrengst zodat het zaagblad gekoeld blijft en stofvorming geen kans krijgt (beperkt waterballet van de spray maar dat is af te vangen) Wat tegenvalt is de zeer beperkte levensduur van het meegeleverde zaagblad. Na ca. 12 meter door 8mm tegel waarbij de zaag het werk deed zonder druk (laten lopen en met 2 vingers aantrekken, onder koeling uiteraard) was het slijpmedium van de zaag gesleten en wilde deze niet meer snijden. Bijzonder vervelend op zaterdagmiddag om 16:15 25km van de dichtstbijzijnde ijzerwarenzaak. Gezien de prijs van een vervangend blad (€9,99) had ik dat zelf kunnen bedenken en er een aantal gelijk mee moeten bestellen (H131029) maar daar heb ik geen rekening mee gehouden Verder ben ik er erg content mee, ik hoop er snel weer mee verder te kunnen

Top kwaliteit voor een eerlijke prijs

Dik tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. En de snelheid van levering.

Boven verwachting

Snel geleverd en kwaliteit prijs verhouding is top.boven verwachting.

prima service

je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende leverdatum en tijd

Zeer correcte uitvoering van de bestelling!

Vlotte levering, veilig verpakt...

Excellent

Articles present very high quality for the money you need to pay. Many articles which you are able to see and touch available in the store. Excellent crew and support available in the store like in internet. Very good contact with support. Really the best machine tolls shop. Recommended to all who still don't believe.

• Poleciłbyś nas? Tak

Perfect precies gekregen wat ik wilde of eigenlijk beter dan ik wilde!

Perfect heb precies gekregen wat ik wilde en mijn verbazing blijft zich herhalen elke keet wanneer ik zie wat dit ding aankan. Je voelt de kwaliteit van het product voor een heel redelijke prijs.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ