Goed van kwaliteit

Het artikel was compleet en het paste in elkaar.

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung nach Deutschland und Produkte tun ihren Dienst, wie beschrieben. Also alles gut.

Très bien

Tout parfait. Commande , Livraison , Matérielles

Nette snelle service en goed gereedschap voor een juiste prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prossioneel, kwalitatief goede producten en klantgericht

Had een product besteld dat uiteindelijk in de logistiek is zoekgeraakt. HBM is gaan zoeken en tot nu toe niet gevonden, maar levert mij uit eigen voorraad het product als nog. Chapeau en zonder gezeur. Drs. Jan Willem Zeelenberg

Voor herhaling vatbaar

Vlotte levering alsook de bestelling en betaling gingen heel makkelijk. Degelijk materiaal en zeker goede prijs/kwaliteit.

Een professioneel bedrijf met kwalitatief goede producten.

Degelijk, deskundig en fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goede prijs kwaliteit

HBM MIG 200 lasapparaat besteld, erg tevreden mee. Snel geleverd en prima apparaat.

Snelle levering en duidelijke mails over verzending

Werkt zoals het hoort

Ik heb een excentrisxhe schuurmachine gekocht van HBM en hij schuurt geweldig. Had hiervoor de bekende gele maar ging telkens stuk, en ik kon mooi al het schuurpapier opbde hbm plaatsen. Vind het geweldig en kost ook niet de hoofdprijs!

Alles ok

prijs goed, snel geleverd.

correcte uitvoering , product stemt overeen met de beschrijving

Makkelijk besteld en snel geleverd net zoals mijn eerder bestelde spullen.

Goede ervaring en je krijgt wat je besteld.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb veel van hbm thuis liggen en tot nu toe is er maar 1 momentsleutel die al 4/5 jaar oudwas kapot gegaan de rest blijft het doen dus echt kwaliteit

Prima werkbank !!

Mooie werkbank makkelijk in elkaar te zetten stond zo en voelt goed solide genoeg ruimte in het kastjes en lades. Levering aan huis was ook top al met al erg blij mee !

Vlekkeloos

Overzichtelijke site, snel gevonden wat ik zocht en bestelling verliep vlekkeloos.

onklopbare prijs/kwaliteit

Zelfs als hoe-het-zelver zijn deze werk-kasten en uitrusting betaalbaar en van hoge kwaliteit. Je voelt je als een professional en vindt je materiaal sneller terug en alles ziet er gewoon prachtig uit. Nog geen seconde spijt van gehad en zal ook niet gebeuren. de kasten en opties (zoals led-verlichting) werken gewoon perfect en zijn zéér snel te installeren.

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering! Kwaliteit van het besteld artikel! Dank!

Prima machine, zo uit de box gebruikt en een prima resultaat

Prima machine, ik heb de reciprozaag, zo uit de box in de tuin gebruikt en een prima resultaat behaald met een paar boompjes en struiken zagen, Blij mee!

Zoals altijd prima voor elkaar!

Makkelijk en duidelijk bestelproces, snel bezorgd!

Goed en snel en zeer tevreden over hun fijne snelle handel.

livraison incomplète

bonjour, j'ai commandé 3 chandelles, j'en ai reçu que 2 et depuis plusieurs jours que des réponses pour me dire que je serais contacté et livré plus tard par le transporteur. Maintenant plus aucunes nouvelles du transporteur et de HBM, préjudice de 99.99€

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gute Ware zum fairen Preis

Um Felgenschlösser zu entfernen habe ich diese Felgenschlossknacker gekauft. Andere Hersteller sind teurer, aber nicht unbedingt besser. Bei HBM stimmt das Preis/Leistungsverhältnis und die Lieferzeit war auch top. Kann ich sehr empfehlen

Schell geliefert, gute Qualität

Meine erste Bestellung bei HBM. Macht Lust auf mehr!

Probleem opgelost.

In mijn vorige review heb ik maar 3 sterren gegeven gezien een speciale bout met moer ontbrak bij de levering en de klantendienst telefonisch niet bereikbaar is. Wel, HBM Machines hebben mijn review gelezen en hebben gereageerd. Nu gaan ze me de ontbrekende onderdelen bezorgen. Top!!!

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ