Supersnel geleverd

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering, kwaliteitsproducten

Ik had een kettingpons nodig, HB: biedt dit aan, aan een zeer lage prijs. Kwaliteit is top, levering verloopt steeds vlot.

Veel prima gereedschap voor een vriendelijke prijs.

Ik ben de nodige keren aangenaam verrast door HBM. De prijzen zijn vaak erg vriendelijk en het geleverde is tot op heden zonder uitzondering van goede kwaliteit. Ik zal hier zeker vaker garageshoppen!

A conseiller

Excellentes machines J'ai acheter un compresseur 200l 8cv ,parfait. J'ai aussi une toupie d'établi, petit défaut mais rien de grave, la rondelle posée pour le frein étais trop épaisse. Mais elle fait vraiment bien son travail. Je recommanderai d'autres matériels.

a conseiller

Service rapide Très bon rapport qualité/ prix a conseiller

Super service en een zeer goede prijs

Al jaren bestel ik spullen bij de HBM en dit is nooit tegengevallen. De spullen zijn voor de prijs van prima kwaliteit en de service is perfect.

Alles zoals het hoort te zijn.

Van bestelling tot afhandeling en service. Top!

Positiv beeindruckt

Die Bestellung lief reibungslos. Alle Informationen wurden rechtzeitig übermittelt Kundendienst war sehr freundlich und hilfreich. Produkt ist angekommen wird in der nächsten Woche ausgepackt und ausprobiert.

Goede service en snelle levering

Snel geleverd perfect product

Mijn ervaring bij HBM is heel goed ook bij kleine bestellingen. Worden altijd netjes geleverd.

Dik voor mekaar!

Duidelijk met de bestelling, snel afgehandeld en netjes geleverd zoals gevraagd.

Great service

Amazing experience buying from webshop, good quality at the best prices. I gladly recommend it! Enjoy

Snel geleverd, prima materiaal, zachte prijs.

Deftig materiaal voor zachte prijs & binnen de 2 werkdagen geleverd.

Correcte levering en goede prijs.

Exact datgene gedaan wat ik had verweacht. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en heb het gewenste resultast bereikt. Top.

Snelle verzending en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de snelle verzending en prijs-kwaliteit! Zeker een aanrader

Prima service en levering goed produkt

Helaas slecht, product voldoet niet en geen reactie van klantenservice

Het ontvangen product, een invalzaag van HBM voldoet helaas niet aan de verwachtingen die je van een liniaal invalzaag mag verwachten. De zaag past niet in de geleiding van de liniaal. Deze moet je met 2 knoppen aanpassen waarbij bij gebruik de knoppen weer los raken wat resulteert in scheef zagen doordat de zaag niet meer recht op de liniaal loopt. Dat de levensduur niet zal zijn vergelijkbaar met een (duurder) a product is te verwachten maar het product zou wel zijn basistaak goed moeten kunnen vervullen! Uiteraard gemaild met HBM (uitleg met duidelijke video en foto's) maar na 1.5 week nog steeds geen reactie.

Lieferung zügig, Qualität schlecht.

Die Lieferung ging recht zügig und auch problemlos vonstatten. Allerdings ist die Qualität, insbesondere bei den Schraubzwingen, wirklich mies. Meine haben sage und schreibe zwei Mal gehalten, bevor die Griffe abgebrochen sind. Naja, es bewahrheitet sich mal wieder: Wer billig kauft, kauft zweimal ...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Product op tijd geleverd en correct

Makkelijk en simpel te bestellen en te betalen en vlug geleverd veel makkelijker kan het niet.

Ben geen internet koper maar dit was makkelijk en simpel. En de bestelde spullen waren vlug bezorgd.

Goed snel en behulpzaam

Een goede service. Snelle levering en goede spullen voor een mooie prijs

Gereedschapswagen besteld, snel en goed geleverd. Ben er zeer blij mee, ik kan mijn gereedschap nu weer vinden.

Achat d'un Chargeur Démarreur

je me suis porté acquéreur du Chargeur Démarreur Type Telwin Sprinter 4000 Start 230 Volt 12-24V qui me satisfait pleinement Prix correct et Délais respectés. Merci à toute l'équipe HBM de ce Bon Service

klantenservice laat niets van zich horen

Woensdag 2 oktober een email gezonden, dat de geleverde kolomboormachine een lichte afwijking heeft. Maandag 7 oktober kreeg ik een automatische email dat het antwoordt langer op zich laten wachten dan normaal. Echter vandaag vrijdag 11 oktober heb ik nog steeds geen antwoordt mogen ontvangen. Retour sturen gaat ook niet gemakkelijk omdat het een zwaar object is, daarom had ik gehoopt op een oplossing of de kolomboormachine misschien af te stellen valt. Nu heb ik 49,95 verzendkosten betaald voor iets wat niet goed is en waar geen oplossing komt. Aanrader voor andere klanten, bestel met betaling paypal! Helaas heb ik dit niet gedaan, anders was er allang een oplossing geweest. Ondertussen hoop ik nog steeds op een oplossing!

Prima en zeer degelijk product.

Bestellen gaat eenvoudig. Bij afhalen efficient en goed geholpen. Het monteren is eenvoudig. De handleiding voor monteren is summier, maar het in eljkaar zetten wijst zich bijna vanzelf.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ