Prima en zeer degelijk product.

Bestellen gaat eenvoudig. Bij afhalen efficient en goed geholpen. Het monteren is eenvoudig. De handleiding voor monteren is summier, maar het in eljkaar zetten wijst zich bijna vanzelf.

Zeer goed en tevreden!

Besteld en geleverd zoals verwacht

Goed gereedschap, goede website, vlotte levering!

Ik was op zoek naar een goede momentsleutel (auto-onderhoud). Steeds kwam ik bij HBM uit. Ik dacht dat zij alleen ècht professioneel gereedschap leverden, maar tot mijn verrassing leveren zij ook gereedschap voor de consument. Super momentsleutel, solide, goede prijs, stevige kunststof koffer! Prima dus. Aanrader dit bedrijf.

Groot assortiment, snelle levering

Het eigen merk is goed spul, tot nu toe steeds goede ervaringen.

Uitstekend gereedschap voor een goede prijs

Snel geleverd en uitstekend gereedschap Ben zeer tevreden!!

Snelle levering, goede producten

Vlotte afhandeling en kwalitatief materiaal

Fijne winkel

De website was duidelijk. De levering was ook snel, en op tijd bezorgd. Kortom, een hele fijne webwinkel.

Zonder poespas en snelle levering

Alles keurig verpakt en zonder problemen geleverd.

Besteld en snel geleverd. Degelijke kwaliteit. Waar voor je geld.

Mighty bueno toppers

Prijs kwaliteit verhouding is gewoon top.

Prettige en snelle bezorging

Eerste bestelling bij HBM. Alles verliep zoals gehoopt en de kwaliteit van de gereedschapskoffer is goed te noemen. Helemaal tevreden.

service catastrophique

acheté un compresseur qui ne fonctonne pas ,aucuns servicze téléphonique ,j ai demandé par mail,ils m ont fermé le compte et ne repond plus a mes mails,equipe mal honnete et aucuns serieux ,je vous conseille de pas commandé chez eux,il n y a pas de sav

• Nous recommanderiez-vous? Non

Preis/Leistung unschlagbar,schnell,unkompliziert

Werde jederzeit wieder etwas kaufen! Sehr empfehlenswert

Unkomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung

Uncomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung zu einem fairen Preis. Empfehlenswerter Onlineshop.

Artikelnummer: H130583 - EAN: 7435125883840

Artikelnummer: H130583 - EAN: 7435125883840 Hallo und Gutentag Ich habe bei ihnen den oben genannten Artikel bestellt doch so muss ich zu meinem Bedauern fest das die Werkbank der Total superGau ist ! Schon die Anlieferung war eine Katastrophe dank der Firma Hermes Karton defekt, Fahrer schon wieder weg als ich an der Tür war 2 Etage ! Bei Auspacken kamen mir schon Plastikteile entgegen ! Ich bin echt enttäuscht von der Qualität der Bank sie ist sehr instabil und das Plastik war von den Kurbeln .Die Verpackung ist einfach zuwenig Ich weiß man muss Kosten Sparen aber so geht es nicht Ich habe schon einen Sachen bei HBM Bestellt und war immer zufrieden Ich werde das Teil irgendwie reparieren den das hin und her mit der Retoure Spare ich mir Sein sie mir nicht Böse aber dafür nur 2Strene

Fijn apparaat, doet wat het moet en voor een mooie prijs

Goede prijs voor een prima apparaat

snel services

Snel afgeleverd goed product

Goeie service en snelle levering

Een probleempje met een deel van een levering werd snel en tot algehele tevredenheid opgelost. Geen gedoe: goeie service.

Schnelle Lieferung + top Preise

Super schnelle Lieferung und wirklich gute Preise und Qualität

986,69 Euro for a toilet blockage service

Hi, I called you on 6 Sep, at 18:50 and I received a service on Saturday noon for a toilet blockage that cost me 986,69 Euro. The money was received by your mechanic one part by cash and one part by card right after he was done. I am an expat and I don't know Dutch, I signed a contract before he started to work. Then at the end, he told me the price was calculated based on what I signed in Dutch. In these weeks, I consulted with many local professionals and my company about your price and understood the price is much more than they expected. So please send me the details of the invoice, and the content I signed in Dutch. I need to show my company why I made such a payment for a normal toilet blockage. Thank you in advance! I look forward to hearing from you soon. Kind regards Hengameh Farahpour

Goed, snel en eenvoudig

Alweer een bestelling in korte tijd gemaakt en ook weer snel geleverd. Is wel een nadeel....... Het werkt verslavend. Ik heb alweer wat op mijn verlanglijstje staan om bij HBM te bestellen .

Goeie service, snel geleverd!

Fijne service, zeer snel geleverd

Perfect!

Precies wat ik zocht!

Ben zeer blij met mn gereedschap

Fijn gereedschap die ik nodig heb voor mijn Harley

Perfekt

Werde immer wieder einkaufen