Très satisfaite de la qualité

J'ai commandé un établi avec des armoires à tiroirs et j'en suis très contente malgré le poids des outils dans les tiroirs ceux-ci glissent comme une horloge suisse. très beau en plus et la planche massive de l'établi est aussi très robuste et jolie.

Kwaliteit is ok voor de prijs die je betaalt

Goed gereedschap

Heel goede service!

Ik had tijdens het wachten op mijn pakjes nog enkele vragen. De mensen van HBM hebben me heel goed geholpen en waren heel vriendelijk!

What you see is what you get!

De bestelde werkbank is degelijk en zoals op de site aangegeven. De levering is snel en zeker niet onbelangrijk: eerlijke prijs voor een goed product!

Tip Top Exenterschleifer

Ich bin Maler und Lackierer und seit Jahren mit Elektrogeräten auf Verschiedenen Baustellen. Die Geräte die ich hier bestellt habe können definitiv mit den Teuersten Profigeräten mithalten . Ein seriöses Unternehmen mit schneller Beratung und unkompliziertem Service Top Produkte zum guten Preis Leistungsverhältnis. Kann ich sehr weiterempfehlen für jeden der Gute Qualität zum kleinen Preis braucht.

snel en goed geregeld!

bestelling was snel binnen en de bestelde schuurbandjes voor mijn multitool werken goed

Mooi gereedschap en werkt prima

Snelle levering en goede producten

Duidelijke en overzichtelijke website met veel informatie bij de producten. Snelle levering van de producten. Kwaliteit prijs verhouding is zeer goed.

Schnell, unkompliziert und einfach!

Schnelle Lieferung, die Maschinen sind sehr gut und es funktioniert alles super.

Mooie producten voor betaalbare prijzen

2 werkbanken aangeschaft. Mooie producten en zijn met de goede beschrijving goed in elkaar te zetten. Alles klopt en er ontbreekt niets.

zeer goed

Ik bestel altijd bij HBM goede service van hun

Fijne werkkruk

Fijne verstelbare kruk, robuust en wendbaar en ziet er ook nog goed uit. Makkelijk en snel in elkaar gezet. Snelle levering ook.

Alles top !

Prima service, kwalitatief materiaal, snelle levering, correcte prijs!

Prima bedrijf!

Al meerdere keren wat besteld bij HBM, en nog steeds super tevreden! N-C6334738

Besser geht's nicht

Meine erster Kauf bei HBM Machines war sehr positiv. Die Qualität der Maschine ist gut. Die Lieferung war schnell. Ich bin sehr zufrieden

Ervaren als fijne leverancier

Zowel voor de site als het contact en de informatie over de levering: dikke duim !

Goede kwaliteit, compleet assortiment en snelle levering

Als ik iets van gereedschap moet hebben kijk ik altijd eerst via HBM. Ze hebben een compleet assortiment, scherpe prijzen en leveren alles snel. Ik kan het iedereen aanraden!

Bij mijn eerste bestelling bij HBM gelijk een topervaring.

Bij mijn eerste bestelling kreeg ik een een uitstekend product, waarvan alleen een plastic knopje niet goed zat. Daardoor functioneerde het niet 100%. Het product was niet meer voorradig en ik kon kiezen of ik een vervangend product wilde of een cadeaubon. Het oude product kon ik sowieso wel houden. Vervangend product besteld dat een grotere variant was. Maar ik hoefde er niets voor bij te betalen. Thuis toch nog een keer het oorspronkelijke product uitgeprobeerd nadat ik het knopje steviger op het product gedrukt. Het functioneerde daarna uitstekend. Van HBM hoefde ik het vervangende product niet eens terug te sturen. Dat kon niet uit zei men

Prima product, prima levering

Product werkt goed, blij met de aankoop

Superrrrrr

Super geregeld allessss

Prima product, prima afhandeling

Goede prijs, goed product

Geweldig snelle service en een prachtig mooie machine!

Geen enkel probleem, super!

Nadat ik de bestelling binnen no-time binnen kreeg, bleek er een defect aan te zijn. Online hier melding van gemaakt. HBM meldde mij tussendoor (netjes) om laten weten dat e.e.a. wat vertraging had opgelopen in de afhandeling hiervan. Al met al viel dit oponthoud reuze mee en HBM stuurde mij een geheel nieuw exemplaar zonder daar ook maar enigszins moeilijk over te doen. PRIMA SERVICE en terecht 5 STERREN !! N.B. Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren (klant tussendoor op de hoogte stellen van de stand van zaken).

Keurig op tijd, prima prijs/kwaliteitverhouding

Ik heb al vaker iets bij HBM besteld en het komt altijd keurig op tijd en ook vind ik de prijs kwaliteit verhouding prima. Zeker een aanrader

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ