Bestelling zoals aangegeven en van goede kwaliteit

Mijn bestelling was zoals aangegeven en van goede kwaliteit. Alleen jammer dat PostNL er 4 dagen over deed om mijn bestelling te bezorgen.

Top ervaring

Kende HBM op afstand, maar nu een leuke set Torx voor leuke prijs. Het setje was snel in huis en kwalitatief van uitstekende kwaliteit!! Super ervaring, word vervolgd.

Snelle levering en topkwaliteit

Precies wat je verwacht, de levering is snel en zoals altijd topkwaliteit van HBM

Snelle levering goeie communicatie

Was een product met schade foto’s gemaakt en binnen paar dagen product omgeruild. Service is echt super goed bij HBM

Mooi bedrijf , prettige sfeer

Mooie aanbiedingen. Bestelling plaatsen en vervolgens na betaling afhalen op speciaal afhaal magazijn met ruime parkeer gelegenheid.

geweldige aftersales

Er was een doppensleutel afgeleverd waar iets aan was. razendsnelle reactie van de helpdesk en prima oplossing gevonden.

Good budget shop

Good budget shop with car maintenance tools.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Beschrijvingen van de artikelen kloppen, goede kwaliteit en snel geleverd. Overzichtelijke factuur en snel via de mail ontvangen. Top bedrijf!

Goed product voor goede prijs

Prima product ook nog eigen merk. Goed verpakt en snel verzonden.

Goede en snelle levering Spullen waren zoals afgebeeld Netjes verpakt Gewoon goede klantgerichte webshop duidelijke uitleg en afbeeldingen op de site

Duidelijk en snelle levering

Juiste prijs/kwaliteit

Makkelijk besteld, Snel geleverd

Bestellen ging snel en gemakkelijk! ook was het de volgende werkdag al binnen! top!

Alles perfect verlopen

Geen enkel probleem ervaren. Degelijk producten.

Exact volgens verwachting

Zoals het bestellen en leveren van andere bestelde gereedschappen.

Perfect verlopen

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Quality product fast delivery!

Simple to navigate in the website. Simple to pay, and a quite fast delivery. The order was in a proper packing. Top

Scherpe prijzen en buitengewoon klantvriendelijk

Buiten de garantie om ben ik ontzettend goed geholpen. Ik vroeg enkel om advies om een produkt zelf te kunnen repareren. Daar wilden ze niets van weten en ik kreeg gewoon kosteloos een nieuw product toegestuurd Ik zal hier zeker vaker aankopen doen.

Super Product, Fast delivery

Very Good Product, very Good Price im totally satisfied.

Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen

Goeie service

Snelle veilige levering en tevreden van de producten!

Snelle levering, goede spullen

Altijd snelle levering en de kwaliteit van het gereedschap is goed.

Snel besteld en snel geleverd

Het bestellen ging eenvoudig en de bestelling werd snel verwerkt. De levering aan huis ging ook soepel.

Always happy

Very nice service and large choice of products

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ik heb een kleine woning waardoor ik niet alles makkelijk kwijt kan. deze schragen zijn inklapbaar waardoor ik ze makkelijk kan opbergen! ze zijn super stevig en makkelijk in en uit te klappen. ik ben er super blij mee en kan nu makkelijker en leuker aan mijn projecten werken!

Keine Reaktion auf Reklamation H131641

Nach bis jetzt 6 Werktagen erfolgte immer noch keine Reaktion auf die Kontaktaufnahme. Extrem ärgerlich! Das jetzt nur noch eine Rücksendung in Frage kommt, ist eigentlich logisch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

1010 Grote Esch