Keine Reaktion auf Reklamation H131641

Nach bis jetzt 6 Werktagen erfolgte immer noch keine Reaktion auf die Kontaktaufnahme. Extrem ärgerlich! Das jetzt nur noch eine Rücksendung in Frage kommt, ist eigentlich logisch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

snel geleverd, top kwaliteit, zeer tevreden.

het product voldoen aan mijn verwachting, ben zeer tevreden over de kwaliteit van de artikelen van HBM, heb ondertussen al een heel assortiment, prijs kwalijk verhouding is echt boven verwachting.

Snel makkelijk en Goedkoop

Zoals de tekst hierboven al zegt heeft het weinig aanvulling meer nodig. Het product dat ik besteld heb was snel geleverd, van goede kwaliteit en niet geheel onbelangrijk.... het was ook nog een stuk goedkoper dan andere vergelijkbare webshop.

Product voldoet keurig aan de verwachting.

Zeer positief

Uitgebreid assortiment

Overzichtelijke website met zeer uitgebreid assortiment. Snel gevonden wat ik nodig had. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Vlot geleverd gekregen

Mooie werkbank, verstelbaar en mooi houten werkblad.

Schnelle Lieferung und gute Qualität

Hier würde ich jederzeit wieder bestellen

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Snelle levering, goede service.

Alles snel gekregen. Gekregen wat besteld en blijkt top materiaal te zijn. Ik ben tevreden

Snelle levering, goede service

Zeer tevreden over mijn gereedschapswagen. Ziet er mooi uit en zeer robuust uitgevoer. Enige minpunt wat ik echt niet snap. Is dat de lades 49cm breed zijn en de mooie inlays die hbm levert 53cm breed zijn. Waarom is de wagen niet 10cm breder gemaakt zodat het standaard formaat van de inlays erin past.

Bestelling was verdeeld over 5 pakketten. Deze werden allemaal tegelijk en snel geleverd. Goede producten voor een goede prijs

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

snel en goed geleverd!

Klein wendbaar en stevige constructie. De lift houdt het gewicht en blijft ook stabiel staan. De lift was makkelijk om in elkaar te zetten. Moest niet te lang de handleiding lezen alles ging vanzelfsprekend.

Mooi proffessioneel bruikbaar gereedschap voor je werk.

Goede ervaring met verzending en service. Als je belt voor vragen wordt je goed geholpen. Zou het iedere proffessioneel aanraden.

Kwaliteit en heel betaalbaar zoals het altijd zou moeten zijn.

De levering was zoals vooraf afgesproken. Mijn werkbanken waren goed en stevig verpakt aangekomen. de montage ging vlot met een goede handleiding. De werkbanken zijn stevig en degelijk afgewerkt, een echt top product.

Super volgende dag in huis

Mare ik moest gelijk airbrush cursus doen en mijn draad voor aan de compressor was door gedraaid ? Dus zelf een tape aangezet zodat hij het deed !!

alles in orde

De set is snel verzonden en is van goede kwaliteit hier ga ik lang plezier van hebben

Erg tevreden, vlotte levering

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het 6 Delige Koelsysteem Vul en Ontluchtingsapparaat doet wat het moet doen en werkt perfect.

Degelijk gereedschap aan een aanvaardbare prijs

Blij mee

Airless HBM

Envoyé rapidement, matériel plus que correct pour son prix, il fera le travail demandé

Fantastisch, goede service

Al een paar keer wat besteld, prijs kwaliteit verhouding is echt goed. En de service ook, wat terug sturen of onderdelen van een machine het word allemaal geregeld!

Het werkt zoals beschreven.

Een accucompressor aangeschaft. Op te laden met bijgeleverde usb c kabel. Werkt super!

Alles naar wens!

De tegelsnijder doet wat hij moet doen. Is makkelijk te gebruiken ook. Licht maar efficiënt.

Geweldige service

Geweldige service, had garantie op zaagblad, en zonder poespas direct bedrag geretourneerd.

Goede producten en snelle levering

Nu voor de 3e keer besteld bij hbm, geen lange wachttijden en de kwaliteit van het gereedschap is uitstekend. Voor mij als beginnend ondernemer ben ik erg blij met de prijzen in tegenstelling tot andere merken. Zeker voor herhaling vatbaar!

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ