Excellent matériel

Vite commandé.vite reçu et conforme au descriptif Très content et recommande vivement et moins cher

Top geregeld

Betrouwbaar

Goed voor mekaar

Nette afhandeling Net gereedschap Komt op de afgesproken tijd

Top bezorging was snel en werkt perfect

Aszuiger besteld volgende dag in huis en werk top

Mooie spullen

Mooie spullen voor knappe prijs, levering van over de 100kg werd netjes bij de deur geleverd.

Top service en top product

Product was snel in huis en van goede kwaliteit

Goed en duidelijk

Goede en duidelijke service en snelle levering.

Sehr zu empfehlen

Absolut zu empfehlen. Sehr gerne wieder.

Rapport et sérieux

Bon rapport qualité prix Envoi rapide facile

Doet wat het beloofd

Besteld en geleverd op de afgesproken datum. Je bent er blij mee maar dat is precies zoals het hoort, maar heel vaak niet meer gebeurt.

Top product

Zeer complete koffer vol met 3 maten doppen. 1/2, 3/8, 1/4. Ligt goed in de hand. Stevig gereedschap! Prijs / kwaliteit gewoon goed!

Goed product

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima product geleverd!

Mijn bestelling is vlot behandeld. Duidelijke communicatie. Binnen gestelde termijn geleverd. Product voldeed volledig aan m'n verwachtingen. Ben een zeer tevreden klant!

Mooi en functioneel wandbord, goede service

Een mooi en stevig gereedschap wandbord. Er miste een onderdeel in de verpakking. Meteen nagezonden, goede service!

Netjes en snel

Alle producten zoals vertoond op internet netjes geleverd en snel thuis bezorgd. Niks op aan te merken :)

Perfect product en levering

Ik heb een persluchtslanghaspel besteld. Werkt perfect en de levering was ook supersnel. Ik ben tevreden!

Dikke prima

Goed spul en ook nog betaalbaar

Geweldig product, die metaal draaibank compact met boor/frees van HBM!

Ik zocht een product om in mijn kleine schuur aan de gang te gaan met mijn Prototype accesoire voor RC vliegtuigen. HBM biedt de oplossing voor mij, namelijk de metaaldraaibank compact met boor/frees, waarop ik alles kan maken wat er voor nodig is. Samen met nog een aantal onderdelen, waaronder een verdeelkop, die op de dwarssupport te monteren is, snijgereedschap, boren en frees benodigdheden, die allemaal voorradig waren, heb ik de hele set compleet voor hopelijk een succes te maken van mijn ontwerp! Ik kan HBM aanbevelen, een mooie winkel in Moordrecht, waar je je als techneut zeker kunt vermaken!

Excellent matériel

Les machines d’usinage des métaux sont bonnes, la qualité d’usinage des zone sensible est très bonne pour les prix pratiqués, je recommande !

Topprodukten

Begonnen bij jullie met een hogedrukreiniger. Nu elke machine zal HBM het eerste zijn waar ik zal zoeken. Hele degelijke producten en eerlijk geprijsd.

Topservice.

Snelle en correcte levering van kwalitatieve producten.

Al enkele bestellingen gedaan, en steeds goed en snel geleverd.. ook al mijn vragen bleven niet onbeantwoord, dus ook snel een antwoord en oplossing voor al mijn vragen om er zeker van te zijn dat ik de juiste keuze maak.. door HBM ziet mijn werkplaats er stukken beter uit ! Thx

Fast Delivery, Good Service, Great Product Quality

We already made 2 orders at HBM Machines and are completely satisfied.

Goede producten voor een goede prijs.

Snel en goede producten op tijd geleverd.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ