Was de eerste keer bij de ballonerie, zeer tevreden. Kwam opde juiste dag aan.
Op het laatste moment een valentijn ballon besteld. Site is duidelijk waardoor je er snel uit bent. Prachtige ballon die zeker langer als een week in de lucht blijft hangen!
Ballon zou afgelopen vrijdag gebracht worden. Kreeg bericht dat het zeker twee dagen vertraagd was. Balen, want hij moest niet voor niks op vrijdag geleverd worden. Maandag telefonisch contact gehad met de Ballonerie. Fout lag bij mij. Verkeerde postcode doorgegeven door schrijffout. Ballon wordt opnieuw opgeblazen en verstuurd. Toch nog goed gekomen. Bedankt voor het meedenken..
Beste, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw pakket gekeken en zie dat deze helaas retour komt naar ons, daar het opgegeven adres niet bekend is. De opgegeven straatnaam wordt niet gevonden in de opgegeven plaats en bij de opgegeven postcode hoort een andere straat. Helaas kan uw pakket hierdoor niet geleverd worden. Ik heb u zojuist geprobeerd te te bellen, maar kreeg u niet te pakken. Zou u ons wellicht willen terugbellen op 020-4940442? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Ik hoor het graag, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Originele beoordeling
Ballon zou afgelopen vrijdag gebracht worden. Kreeg bericht dat het zeker twee dagen vertraagd was. Balen, want hij moest niet voor niks op vrijdag geleverd worden.
Beste, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk naar uw pakket gekeken en zie dat deze helaas retour komt naar ons, daar het opgegeven adres niet bekend is. De opgegeven straatnaam wordt niet gevonden in de opgegeven plaats en bij de opgegeven postcode hoort een andere straat. Helaas kan uw pakket hierdoor niet geleverd worden. Ik heb u zojuist geprobeerd te te bellen, maar kreeg u niet te pakken. Zou u ons wellicht willen terugbellen op 020-4940442? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Ik hoor het graag, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Alles liep goed in tegenstelling tot Greetz. Ben blij dat ik jullie gevonden heb op Google. Op tijd geleverd, zoals op de site vermeld stond. Mijn kerstkaarten bij Greetz zijn gewoon nooit verstuurd.
Helaas was de ballon een dag te laat en kreeg ik hier zelfs geen melding van. Heel erg jammer voor de jarige. Best jammer want het was niet beoqald goedkoop. Als de leverdatum niet als optie daar had gestaan, had ik de ballon niet hier besteld. Ik heb begrepen dat de ballon wel mooi was, dus de jarige was er ondanks de late komst wel blij mee.
Beste Esther, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie echter dat DHL aangeeft dat de ballon op de gewenste datum (10 februari) geleverd is. Zojuist heb ik u ook een mail gestuurd om te kijken waar het mis gaat. Ik hoop van u te horen, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Alles is prima verlopen mooie balon
??????
Beste, Bedankt voor uw review! Zoals zojuist telefonisch besproken blijkt helaas het opgegeven adres niet juist, waardoor uw bestelling vertraging oploopt. Zojuist heb ik u een mail gestuurd om het juiste adres te achterhalen en te kijken hoe we dit kunnen oplossen, zodat u uw pakket alsnog ontvangt. Ik zie uw reactie graag tegemoet, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Netjes op tijd en niet duur
dat alles goed verlopen is en voor herhaling vatbaar is.
Mooie ballonnen netjes verpakt goede service kom zeker terug op deze website
Ik bestelde last minute maar de gekozen was keurig op tijd, superleuk en qua prijs ook leuk!
Goede service En een mooie ballon besteld
Mijn vriend was heel blij met de ballon, echt een verrassing!
Super
Supermooie, grote ballon. Goeie kwaliteit. Stevig verpakt. Snelle levering :)
Dank voor de goede zorg van mijn valentijn bestellingen netjes, op tijd! Top
Gevonden via internet Makkelijk kunnen bestellen,en op de afgesproken dag bezorgt Was in een mooie doos verpakt met een leuk verzwarings hart
Alles op tijd geleverd.
Het was een mooie verrassing voor onze kleinkinderen de levering van de bestelde ballonnen. Mooie kwaliteit en houden het ook lange tijd, weken vol.
Hele mooie ballon perfect opgeblazen. Als je de doos opendoet komt ie eruit echt een super leuk kado....
Alles super goed
De ballon werdt op tijd afgeleverd en was keurig verpakt . Ook de ballon wat erg mooi en voldeed aan onze verwachtingen . Echt een aanrader
Zeer tevreden.
Ik ben zeer tevreden met de goede Service van de Ballonnerie. Ik ben al jaren een tevreden klant.
Beste Gemma, Fijn u zojuist gesproken te hebben. Zoals besproken zal ik contact met DHL opnemen om een klacht over de bezorging in te dienen, daar wij betalen voor een directe levering, tenzij anders door de klant aangegeven in de track en tracé. Wij blijven hierin helaas afhankelijk van DHL en kunnen helaas hierdoor nooit volledige garantie geven op de uitvoering hiervan. Gelukkig begreep ik dat al uw bestellingen hiervoor altijd naar tevredenheid zijn verlopen. Om u tegemoet te komen zal ik zoals besproken de bezorgkosten naar u retour storten. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Originele beoordeling
Ik dien een klacht in voor de ronduit onbeschofte levering van DHL van een Verjaardagsballon voor mijn kleinzoon van 4 jaar. De bezorger heeft de doos met de ballon voor de voordeur neergezet en is vertrokken, de bewoners waren niet thuis ,de ballon had weg gehaald kunnen worden ,bah Ik kreeg een mail van DHL dat de ballon vandaag ( 10 Februari 2025 ) om 11.11 is bezorgd ? Ik wil dat U de dienstdoende bezorger van DHL gaat traceren en dat u deze persoon gaat confronteren met zijn ronduit schandalige werk. Vr grt G van der Weijden
Beste Gemma, Fijn u zojuist gesproken te hebben. Zoals besproken zal ik contact met DHL opnemen om een klacht over de bezorging in te dienen, daar wij betalen voor een directe levering, tenzij anders door de klant aangegeven in de track en tracé. Wij blijven hierin helaas afhankelijk van DHL en kunnen helaas hierdoor nooit volledige garantie geven op de uitvoering hiervan. Gelukkig begreep ik dat al uw bestellingen hiervoor altijd naar tevredenheid zijn verlopen. Om u tegemoet te komen zal ik zoals besproken de bezorgkosten naar u retour storten. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Jill De Ballonnerie
Leuke ballon, goed verpakt in een stevige doos. Afgeleverd op het afgesproken moment.
Beste Joset, wat vervelend om te horen dat u niks heeft ontvangen van DHL. Ik heb alles even nagekeken en zie dat uw de juiste email heeft opgegeven, nu kan het wel eens zo zijn dat deze mail in uw spam beland. Heeft u hier al ingekeken? Verder zie ik dat DHL aangeeft dat het pakket is aangeboden, alleen was er op dat moment niemand thuis. Hierdoor kiest DHL er dan voor om uw pakket bij een servicepunt af te leveren. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Raphaella De Ballonnerie
Originele beoordeling
De ballon is niet op de afgesproken dag afgeleverd. 2 Dagen na de beloofde afleverdatum ontvang ik van DHL bericht dat de ballon nog niet door mij is opgehaald op het DHL servicepunt. Ik heb nooit een track-en trace code ontvangen... Tja, nu is de jarige al niet meer jarig en moet ik de ballon zelf nog ophalen om 'm vervolgens persoonlijk af te leveren. Misschien ligt dit aan DHL en niet aan de Ballonnerie, maar de verrassing is wel in het water gevallen :-(
Beste Joset, wat vervelend om te horen dat u niks heeft ontvangen van DHL. Ik heb alles even nagekeken en zie dat uw de juiste email heeft opgegeven, nu kan het wel eens zo zijn dat deze mail in uw spam beland. Heeft u hier al ingekeken? Verder zie ik dat DHL aangeeft dat het pakket is aangeboden, alleen was er op dat moment niemand thuis. Hierdoor kiest DHL er dan voor om uw pakket bij een servicepunt af te leveren. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Raphaella De Ballonnerie
Tt Vasumweg 160
1033 SH Amsterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.