Precies zoals beschreven en besteld is vlot geleverd.
Beste Marin, Dank je wel!!!! Team Plintenfabriek
Mooi product, goede prijs, snelle levering. Erg blij met het resultaat.
Beste Paul, Fijn om te horen dat je zo blij bent met he resultaat. Daar doen we het voor. Team Plintenfabriek
Duidelijke website, goede prijs en snelle levering. Wat wil een mens nog meer? :-)
Beste Kim, Dank je voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
Mooie afwerking warm materiaal met zorg verpakt.
Beste, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Onwijs veel keuze aan stijlen en materialen, ik heb ook wat samples besteld van tevoren zodat ik kon kijken welke maat en stijl het leukste zou staan. Vlotte levering ook. We hebben in de toekomst ook plinten nodig voor de keuken & bovenverdiepingen en ik zal ze weer hier bestellen.
Beste AMelia, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Zeer klantvriendelijk; ik had binnen 2 dagen plinten nodig en er werd voor gezorgd dat alles er op tijd was!! Super
Beste Sylvia, Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. En bedankt voor het compliment. Team Plintenfabriek
Ik had een aantal vensterbanken en sierlijsten besteld. Vensterbanken perfect op maat. Levering was ook goed, en vriendelijk.
Beste Barbara, Dank je voor het compliment. Team Plintenfabriek
Goede prijs, netjes geleverd prima kwaliteit
Beste Marco, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Duidelijke website, prima gecommuniceerd en snelle aflevering.
Beste Christel, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
Mijn bestelling was al ingepland voor transport, maar de extra plint die ik besteld had, werd nog met hetzelfde transport meegenomen. Top service. En de plinten zijn mooi
Beste Danny, Bedankt voor je mooie compliment. Team Plintenfabriek
Snel en goed en betaalbaar
Beste Odo, Dank je wel voor je mooie review Team Plintenfabriek
Levering prima, de getoonde foto’s komen niet overeen met de werkelijkheid, Op de foto’s zijn de plintdikte niet zoals in het echt.
Beste Andre, De foto's op onze site zijn bedoeld om een indruk te geven van het model van de plint. Het is helaas niet mogelijk om van elke dikte en hoogte apart een foto te plaatsen. Team Plintenfabriek.
Levering was te laat en jullie reageren niet op e-mails en telefonisch kreeg ik de melding dat het nummer niet gebeld kon worden. Iedere bestelling bij jullie is tot nu toe te laat, dus nooit meer.
Beste Richard, Dank je wel voor je feedback. We hebben inderdaad te kampen gehad met een onderbezetting bij de chauffeurs. Onze excuses voor de eventuele ontstane vertraging. Team Plintenfabriek
We hebben onlangs 10 MDF vensterbanken besteld voor in ons nieuwe huis. De helft daarvan was flink beschadigd, grote krassen of hoekjes eraf/beschadigd. Gelukkig kan onze schilder dit herstellen. Maar dit is absoluut niet wat je verwacht als je voor 1000 euro aan vensterbanken besteld. Ik zou hier niks meer bestellen in het vervolg.
Nette plinten en volgens afspraak geleverd Goede bezorging
Beste John, Hartelijk dank voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
Nieuwe plinten uitgezocht op overzichtelijke site van Plintenfabriek. Contact via mail was uitstekend en erg vriendelijke bezorger..
Beste Eriv, Dank je wel voor je positieve reactie. Team Plintenfabriek
Ik kreeg snel advies en men dacht goed mee.
Beste Jan, Dank je wel voor het compliment. Fijn om te horen dat je goed geadviseerd bent. Team Plintenfabriek
Veel keuze in plinten en architraven, snel geleverd! Heel belangrijk.
Beste Ferdi, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Netjes op tijd. Binnen de ruimte geboden om de plinten te zagen vanwege de kou. Zelfstandig werkende medewerker heeft alles eerst gezaagd. En voordien overtollige resten van stucwerk en bouwresten verwijderd. Alles schoon achter gelaten.
Beste Hans, Dank je wel voor je review. Wij zullen je compliment zeker doorgeven aan de monteur. Team Plintenfabriek
Erg positief over de plintenfabriek.
Goedemorgen Harry, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Hele goede ervaring
Beste Jan, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
Ruime keuze in mogelijkheden en snelle en goede levering van de bestelling. Dik tevreden!
Beste Yarno, Hartelijk dank voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
Ik had precies dezelfde plinten besteld die ik een paar maanden eerder ook al had besteld. Na levering constateerde ik dat de geleverde plinten aan de achterkant allerlei uitsparingen hadden. Direct gemaild met de klantenservice. Daar werd aanvankelijk gezegd dat plinten met deze dikte altijd die uitsparingen hadden. Nadat ik gereageerd had dat dit onzin was en dit ook aantoonde met eerdere facturen werd het verhaal ineens aangepast dat de plinten dit keer van een andere fabrikant kwamen. Raar verhaal. Toen ik aangaf dat ik met deze plinten niks kan, stopte de mailwisseling. Ik heb daarna niks meer gehoord. Zeer slechte service, Plintenfabriek. Ik was dermate verontwaardigd, dat ik de plinten in de open haard heb gegooid. Ze brandden mooi maar kort.
Beste Dave, Dank je wel voor het prettige telefoongesprek. Zoals beloofd komen wij zsm met een passende oplossing. Team Plintenfabriek
Vriendelijke bezorging achterom en alles was zoals afgesproken.
Beste JAM Jansen, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Positief en goede kwaliteit, de volgende bestelling wordt zeker weer bij plintenfabriek
Beste Frederic, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
De Hammen 14
5371 MK Ravenstein
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.