Ik had precies dezelfde plinten besteld die ik een paar maanden eerder ook al had besteld. Na levering constateerde ik dat de geleverde plinten aan de achterkant allerlei uitsparingen hadden. Direct gemaild met de klantenservice. Daar werd aanvankelijk gezegd dat plinten met deze dikte altijd die uitsparingen hadden. Nadat ik gereageerd had dat dit onzin was en dit ook aantoonde met eerdere facturen werd het verhaal ineens aangepast dat de plinten dit keer van een andere fabrikant kwamen. Raar verhaal. Toen ik aangaf dat ik met deze plinten niks kan, stopte de mailwisseling. Ik heb daarna niks meer gehoord. Zeer slechte service, Plintenfabriek. Ik was dermate verontwaardigd, dat ik de plinten in de open haard heb gegooid. Ze brandden mooi maar kort.
Beste Dave, Dank je wel voor het prettige telefoongesprek. Zoals beloofd komen wij zsm met een passende oplossing. Team Plintenfabriek
Vriendelijke bezorging achterom en alles was zoals afgesproken.
Beste JAM Jansen, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Positief en goede kwaliteit, de volgende bestelling wordt zeker weer bij plintenfabriek
Beste Frederic, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
De levering was binnen een week een feit en dat maakte het mogelijk om voor het weekend met gasten de plinten te bevestigen. Dat ging lekker vlot door onder andere de betrouwbare maatvoering en het prettige materiaal. Kortom een aanrader!
Beste Kees, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Pintenfabriek
Prima
Beste jJohan, Dank je wel. Team Plintenfabriek
Prima keus. Voldoet aan verwachting Wel veel restafval vanwege strikte maatvoering
Beste Taco, Bedankt voor het compliment. Team Plintenfabriek
snelle levering en gekregen wat besteld
Beste Arjan, Fijn om te horen. Bedankt voor het compliment. Team Plintenfabriek
Hele mooie plinten en snelle levering, top!!
Beste Rob, Dank je voor het compliment. Team Plintenfabriek
Top service. Meedenkend en snel
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
De levering van plinten was niet volgens bestelling. Ik heb mails gestuurd waarop niet wordt gereageerd en bellen is helemaal geen oplossing om in contact te komen. Er is drie dagen al geen medewerker beschikbaar om de telefoon op te nemen.
Beste Ron, Zou je het ordernummer kunnen mailen naar [email protected]? Wij willen dit graag voor je oplossen. Team Plintenfabriek
Plinten werden binnen twee dagen geleverd. Maar premium afgelakt (lijkt alleen gegrond) waren ze niet en van de 5 werden er twee lengte in de verkeerde hoogte geleverd 90 ipv 100mm hoog. Gebeld en zouden zsm nageleverd worden. Twee dagen later nog niet de juiste plinten en geen bericht van wanneer ze geleverd gaan worden. Sta je dan om je klus netjes af te maken en kan je niet verder. Zeer slechte service momenteel. Ben dit niet van ze gewend.
Beste Rik, Wij zijn even in jouw bestelling gedoken. Je had volkomen gelijk toen je schreef dat je plinten slecht afgelakt waren. Daarom is eerst de volledige voorraad gecontroleerd. Je ontvangt (waarschijnlijk) vandaag de nieuwe leverdatum. Onze excuses voor de slechte communicatie. Team Plintenfabriek
De levering was snel. De afwerking vond ik niet zo mooi. Ik had voor premium afgelakt in de kleur 9010 gekozen, maar het ziet er niet heel glad uit. Leek meer alleen gegrond dan premium. Ik had een proefstukje gevraagd en die was echt mooi glad en glazend.
Beste S, Zou je een aantal foto's en je ordernummer kunnen mailen naar [email protected]? We willen graag voor een passende oplossing zoeken. Team Plintenfabriek
Nadat ik plinten had besteld kreeg ik na bevestiging ruim op tijd informatie over de datum en tijd van de levering. De chauffeur belde een half uur vooraf op wanneer hij er zou zijn en leverde op tijd
Beste Sjoeranda, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek.=
Bestellen ging simpel en het leveren was snel. Plinten zijn perfect.
Beste Sander, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
Ik heb in december plinten besteld, nu tot twee maal toe is de levering niet doorgegaan zonder enkele reactie vanuit de plintenfabriek! Telefonisch niet bereikbaar en ook op mail wordt niet gereageerd! Ik meer dag € 1.000,00 betaald maar tot heden nog helemaal niets geleverd gekregen!
Beste Hans, Inmiddels is er telefonisch contact geweest. Er zijn inmiddels afspraken gemaakt over het vervolg. Nogmaals onze excuses voor de slechte communicatie. Team Plintenfabriek
Deel bestelling niet geleverd. Meerdere keren geprobeerd te contacten (telefonisch en per mail) maar geen reactie. Door ontbreken producten het leggen van de plinten wekenlang moeten uitstellen en uiteindelijk naar alternatief gezocht. Geld uiteraard ook niet teruggekregen. Niet in zee gaan met plintenfabriek zou ik zeggen.
Beste Stefan, Hartelijk dank voor het prettige telefoongesprek. Wij hopen dat de geboden oplossing naar wens is. Team Plintenfabriek
Mijn plinten kwamen pas na drie weken. Moeilijk contact te krijgen met de klantenservice. Tegenstrijdige berichten van medewerkers, waardoor ik niet goed weet waar ik aan toe ben.
Beste Kitty, Inmiddels is er telefonisch contact geweest. Wij hopen dat ons gesprek ook voor jou als positief wordt ervaren en dat wij je gerust hebben gesteld. Team Plintenfabriek
Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, veel keuze, goed op de hoogte gehouden m.b.t. levering. Helemaal top zou volgende X weer daar bestellen.
Beste Marcus, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
Geheel volgens afspraak geleverd op de juiste tijd. Lambrisering van uitstekende kwaliteit.
Beste Peter, Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Team Plintenfabriek
Snelle en nette levering
Beste Bram, Dank je wel voor het mooie compliment. Team Plintenfabriek
heldere website en goed bereikbaar telefonisch
Beste Stephan, Dank je wel voor het compliment. Team Plintenfabriek
goed op afspraak en netjes geleverd
Beste Kees, Dank je wel voor je review. Altijd goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Team Plintenfabriek
Prachtige plinten in de juiste kleur, maar helaas onjuist bezorgd. 20 minuten voor de verwachte bezorgtijd nog telefonisch contact met de chauffeur gehad. Toen na 1 uur de plinten nog niet bezorgd waren, contact met de chauffeur opgenomen. Na,enig uitzoekwerk door de chauffeur meldde hij dat de plinten 3 huizen verderop bezorgd waren. Ze lagen daar buiten in de stromende regen, gelukkig goed in plastic verpakt. Ik heb ze zelf meegenomen naar huis.
Beste, Hartelijk dank voor de review en het fijne telefoongesprek. Zoals beloofd gaan wij er op aansturen dat onze chauffeurs in de toekomst beter op de huisnummers en toevoegingen letten, zodat "verkeerd" bezorgen tot een minimum beperkt wordt. Team Plintenfabriek
Dit is mijn 3e bestelling en ben elke keer zeer tevreden. Communicatie en service zijn ronduit geweldig! Gisteren 5/12/24 rond 10.15 geweldig fijn contact gehad met uw chauffeur/bezorger. Toen de aannemer de bel niet hoorde, belde de chauffeur mij en nam hij alle tijd zodat ik van alles kon regelen en hij dacht zelfs mee voor oplossingen. Echt heel dankbaar voor :)) Super aardige man!
Beste marloes, Dank je wel voor het mooie compliment. Je weet ons te vinden als je weer verbouwingsplannen hebt. Team Plintenfabriek
Prima bedrijf, veel keus en goed prijzen. Levering ook prima, je wordt goed op de hoogte gehouden. Chauffeur belt wanneer hij bij jou voor de deur staat.
Beste Tjits, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Team Plintenfabriek
De Hammen 14
5371 MK Ravenstein
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.