TOP

Netter Kontakt, erstmal überrascht, dass es Holland war, aber superschneller Versand, problemelose Abwicklung mit PayPay, schnelle Lieferung und gute Ware. Ordentlich verpackt und danke für die Gutscheine :-)

heel snelle levering top!

betrouwbaar

Vriendelijk ontvangen, super snelle levering.

Goed product en snelle verzending

Goed product en snelle verzending

Snelle service, top kwaliteit!

Duidelijke instructies en makkelijk te bevestigen, met een leuke persoonlijke touch.

Vlotte en duidelijke afhandeling van mijn bestelling.

Prettige, vlotte en duidelijke afhandeling van mijn bestelling!

snelle levering goeie producten

zeer goeie ervaring met deze website. snelle levering. goede prijs. top

Super snelle service

Ik zag dat mijn voorraad bijna op was. Ik had het de ene dag besteld en de volgende dag had ik het alweer in huis. Super snelle service wat je niet meer vaak tegenkomt.

Prima ontstoppingsveer en heel snel ontvangen

Deze ontstoppingsveer (Cabere) kon ik alleen bij Staalkabelstunter bestellen. Deze veer is mooi lang (7,5 meter) en dikker en sterker dan de meeste waardoor die echt goed werkt ! De veer werd heel snel verstuurd en ontvangen.

Prima geholpen

Nou even gebeld voor de maat van de s haakjes. Hebben nog gemeten of er een M 10 draadeind door kon. Perfect geregeld.

Snel en wat ik besteld had. Ga nov vaker kopen hier.

Mooi assortiment. Snelle service

Eenvoudig besteld en snel in huis.

5 voor 3 besteld volgende dag binnen. Geweldig

Service

Telefonisch contact verliep prima. Bestelling snel en goed verzord geleverd.

oke

Correcte verzending door StaalKabelstunter. Spijtig genoeg geleverd door DPD op verkeerde adres maar dit gebeurt heel regelmatig. Dpd trachtte bovendien onterecht de schuld op de verzender te schuiven...

Goede spullen voor nette prijs

Concurrerend en uitgebreid aanbod. Snelle verzending.

Top kan niet beter

Top kan niet beter aanrader voor iedereen

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering en producten voldoen tegen een mooie prijs.

Perfect in alle opzichten!

Snel en kwaliteit.

Uitstekende dienstverlening

Goed website, makkelijk te navigeren naar de gewenste producten in het ruime assortiment. Degelijk materiaal, gunstige prijszetting, en als toetje een zéér snelle verzending.

super snel geleverd en perfect voor elkaar

super snel geleverd en perfect voor elkaar

Schnell und unkompliziert. Super

Die Bestellung war am nächsten Tag da. Super Qualität. Alles perfekt.

Diverse onderdelen wat ik nodig had voor de vervanging (slijtage) van mijn zonwering.

Vriendelijk en behulpzaam

Is miste een ‘luxe moer’ bij bestelling. Ik kreeg de ‘luxe moer’ binnen enkele dagen toegestuurd (inclusief ‘luxe bout’).

Dalwagenseweg 91

4043MV Opheusden

Over Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van staalkabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren. Naast de standaard staalkabels vind u er een breed scala aan: Terraskabels - Voor het vastzetten van horeaca meubilair Waslijnen - Wie wil er nou geen frisse was? Katrollen - Voor het geleiden van staalkabel Draadklemmen - Het breedste assortiment draadklemmen van NL