Voor het eerst iets gekocht bij Staalkabelstunter, eenuitstekende ervaring.

Goede snelle en adequate levering.

Good service

Shipment went smooth. Product is good. Thank you for the quick response to all inquiries.

top bedrijf, makkelijke site

erg makkelijke website, duidelijk, goede prijzen en vlotte levering

Alles wunderbar

Produkt hatte sehr gute Qualität

Goed aanbod en goede prijs

Het was even zoeken, maar dankzij alle aanvullende informatie op de website vond ik precies wat ik nodig had. Verzending was supersnel, ik had het pakket de volgende dag in huis.

Sehr schnelle, sichere Versendung

Bestellung wurde direkt verpackt und versendet

Zeer degelijk materiaal, snelle levering. Er zullen nog bestellingen volgen.

Zeer goed materiaal, gunstige prijs, snelle levering

Very bad

I not receive me order

Super snel

snel verzonden en afgehandeld en super kwaliteit

Zonder problemen geleverd

Ga zo door

Uitstekend!!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs en altijd snel geleverd.

Alles in orde, misschien nog wat meer info meegeven over de plaatsing.

Goed advies en snel geleverd

Op mijn vraag kreeg ik goed advies en de bestelling werd snel verzonden én afgeleverd.

Bedrijf is aan te raden!

Prima bedrijf, keurige afhandeling van de bestelling!

Prima niks op aan te merken

Mijn ervaring is goed. snel geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit zelfs over de verpakking is nagedacht.

De site is professioneel, kwaliteit van de producten en assortiment is top. Er zijn instructievideo's op YouTube over de toepassing van de producten te vinden. Ik kan de firma aanbevelen. Gr Richard

Schnelle Lieferung, guter Preis

Das Material war 3 Werktage nach Bestellung auf dem Tisch, professionell verpackt und es konnte losgehen.

Zeer snelle levering.

Snel, goed en niet duur. Wel jammer hoge verzendkosten.

Prima service en produkt.

Sehr schnelle Lieferung in 1A Qualität

Der Anker wurde sehr schnell geliefert, entspricht genau der Beschreibung und ist von 1A Qalität.

snelle service

Geen problemen met het bedrijf enkel met de levering. Deze werd gewoon aan de straatkant tegen een poort gezet wat alle mogelijke risico's met zich meebrengt aan de vreemde voorbijgangers.

Zeer klantvriendelijk.

Ondanks dat ik maar een kleinigheid had besteld maar helaas de verkeerde kleur was geleverd werd het toch snel en probleemloos opgelost. Hulde!

Perfecte levering, hoge kwalitatief materiaal.

Vlotte bestelling en levering. Materiaal is van hoge kwaliteit.

Ikhad een bestelling gedaan omdat er stond vandaag besteld morgen in huis maar helaas niet dus

Mijn artikelen waren er een dag later waardoor ik deze niet meer heb op kunnen halen omdat we die dag op vakantie zijn gegaan. En mijn opdracht niet af heb kunnen ronde doordat het product te laat geleverd was.

Staalkabelstunter ist Empfehlenswert

Der Onlinekauf ist unproblematisch und die Ware ist gut. Staalkabelstunter kann ich nur weiter empfehlen.

91 Dalwagenseweg

Opheusden 4043MV

About Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van staalkabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren. Naast de standaard staalkabels vind u er een breed scala aan: Terraskabels - Voor het vastzetten van horeaca meubilair Waslijnen - Wie wil er nou geen frisse was? Katrollen - Voor het geleiden van staalkabel Draadklemmen - Het breedste assortiment draadklemmen van NL