perfect

Niks op aan te merken, levering zowel als product prima.

Goede prijs, snelle levering

Prikbord gekocht. Precies wat ik zocht. Voor een goede prijs. Snelle levering. Alles zoals verwacht.

Uitstekend product en heel goed verpakt en verzonden

Ik heb twee yoga blokken besteld en ze zijn van uitstekende kwaliteit. Voldoen heel goed

Mooi prikbord

Mooi prikbord van kurk.

Levering redelijk goed maar niet foutloos.

Eerst en vooral deellevering wat bij bestelling niet vermeld/opgevallen was. Slechte communicatie door TransMission waardoor 2e deel levering pas een week na het 1e deel werd geleverd. Niettegenstaande beide leveringen heel goed verpakt waren, waren er in 1 doos vloertegels enkele tegels beschadigd, nl boord afgebroken over de lengte vermoedelijk in de fabriek gebeurd. Kwaliteit zeker goed maar wel prijzig.

Supergoed geholpen!

Eerst gebeld voor advies. Hierdoor kwamen wij erachter dat we andere spullen nodig hadden dan we vooraf dachten. Hierbij stap voor stap uitleg gekregen over montage en benodigdheden. Snelle levering en product is precies wat verwacht werd. Al met al fijne service!

Alles zoals beloofd

Goede kwaliteit, snelle levering, mooie producten.

Ik werd gebeld dat een van de samples die ik had besteld niet op voorraad was. Deze zou nageleverd worden maar dit is helaas nooit gebeurd. Tussen de overige samples gelukkig iets gevonden naar smaak en deze besteld.

Op tijd geleverd, goed verpakt en mooie producten.

jammer dat het op het verkeerde adres is geleverd

fout / slordigheid van DPD

Fantastisch geholpen!

Ik kreeg ontzettend vriendelijke, snelle, en professionele hulp. Had enorme spoed bij een bestelling, en na een belletje, hadden ze geregeld dat het de volgende dag binnen kwam!

Perfect materiaal

Voor een project in Moldavië een rol met voorgelijmde kurk besteld. Dit was zeer netjes verpakt 24 uur de kurk laten acclimatiseren en recht laten worden. Nadat de muur is ingerold met lijm 3 uur gewacht en daarna kon je de kurk er zo opplakken en het zit goed vast. Uitstekend materiaal

In orde

In orde

Alles gked

Alles is in orde

Zeer tevreden Goed product Snel geleverd

Keurig verzorgd! Snel! Goed voor elkaar. Mooie kwaliteit!

Perfect verlopen levering!

Overzichtelijke website zodat we vlug de gewenste producten konden vinden. Bestelling en betaling verliep vlekkeloos. Opvolging van de levering was duidelijk. Levering door Bpost correct. Bedankt.

Heel mooi product

Ervaring was prima Op tijd geleverd Goede verpakking Vriendelijke bezorger

Alles prima in orde

Gewoon goed

Maatvoering uitstekend, jammer van de afwerking

Keurig gezaagd, jammer dat er niet even een schuurpapiertje over de rand is gehaald

Snelle levering, mooi product

Wij hebben een muur behangen met kurk. De materialen waren snel binnen en makkelijk te bevestigen met de bijbestelde lijm. We zijn erg blij met het product/resultaat.

Vlotte service, kwaliteitsvol product

De bestelling en afhandeling van de kurk ondergrond verliep vlotjes. Het is een mooi en soepel product.

vlotte service

Van opzoeking, bestelling tot levering is alles vlot verlopen.

De Noesten 40 A

9431 TC Westerbork