prima afhandeling, razend snel.

niets op aan te merken

goede service

duidelijke web site

TOP!

De mooiste pluche huisgenoten en verzamelobjecten koop je bij Ebearstore

Super snelle en goede levering.

Makkelijk te bestellen via de webshop, snelle levering en als extraatje een leuke set kaarten erbij.

Dik in orde

Heel prettige en betrouwbare ervaring!

Namens mijn ouders cadeau voor hun schoonzoon besteld. Cadeau kon ingepakt worden en ook met een persoonlijke boodschap. Na bestelling kreeg ik regelmatig een update en de verzending was snel en kwam al spoedig aan. Echt ontzettend leuk ingepakt met een handgeschreven kaart erbij. We weten pas 6 augustus of de inhoud klopt, maar dat zal zeker. Betrouwbare winkel met super service. Erg tevreden.

Altijd weer een feestje om de dozen uit te pakken! Bedankt ook voor de bijgevoegde ansichtkaarten. Klasse!

Vlotte service. Uitstekende kwaliteit.

Uitstekend snelle afhandeling van mijn besteling

Als heel goed

Excellent

They can canceled my order right a way , will be ordering from in the future

Ik heb besteld en direkt daarnagebeld want ik had haast Alle begrip, snel beer in huis. In 1 woord geweldig

Snelle levering!

Helemaal top! Zeer snelle levering en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Prima verzorgd.

Duidelijke communicatie over verloop van de bezorging ivm vertraging.

Excellent !

Alles naar wens ! De beer was perfect [uiteraard !] en arriveerde op tijd, mooi verpakt !

Perfect Buying Experience!

Easy online ordering, great price, super fast overseas shipping and my Steiff arrived as advertised in pristine brand new condition. I will definitely shop Ebearstore again!

Vlotte bestelling en snelle levering

Vlot besteld en snel geleverd, in België

Fijne en vriendelijke behandeling

Magnifique!

Knuffel gereserveerd, dit was gemakkelijk en duidelijk. Persoonlijk mailtje gekregen toen de knuffel er was, deze had ik gemist. Gelukkig kreeg ik nog een persoonlijk mailtje na een tijdje. Op vragen kreeg ik snel, vriendelijk en deskundig antwoord. Nam echt de tijd. Het bestellen was fijn en ging goed. De knuffel zat goed verpakt in een precies passende doos. De knuffel is prachtig, heerlijk zacht en er word al veel mee geknuffeld.

Snelle levering en een prachtige beer.

Prachtige beer en snelle en nette levering.

Prima webwinkel, goede service

De website is duidelijk en overzichtelijk. Je kan er kan er makkelijk op zoeken. De bestellingen worden zeer vlot afgehandeld. Op speciale verzoeken krijg je duidelijke reactie: er wordt echt met je meegedacht. En mochten er problemen zijn (heb ik één keer gehad) dan worden die snel en naar tevredenheid opgelost.

TOP!!

De mooiste knuffels/verzamelobjecten vind je bij Ebearstore en de service is TOP

Geweldige collectie Steiff

Als je -zoals ik- een collectie Steiff beren spaart, is de Ebearstore een betrouwbaar adres! Al jaren doen we tevreden zaken en hebben ze mijn favorieten op voorraad en krijg ik tijdig een seintje als de nieuwen uit worden gebracht. Zelfs de dozen zijn zonder deuken, chapeau!

Ik heb vaker beertjes bij Ebearstore gekocht. Worden netjes verpakt bezorgd. Super blij mee! Het duurde deze keer alleen een week voordat ik het beertje in huis had. Maar dat lag aan PostNL en niet aan Ebearstore.

Leuke winkel met een heleboel beren en lieve eigenaars

Weer een leuke beer gekocht voor de verzameling uit te breiden. Ook voor alleen service zijn het lieve mensen want dan helpen ze je ook.

269 Voorstraat

Dordrecht 3311 EP

*31 (0)786318028

About Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.