Zeer snelle levering

Duidelijke beelden en uitleg van wat je koopt. Zeer snelle levering. Mijn kleinzoon wou echter niet zo snel op de wereld gebracht. Ik hoop dat hij zijn beertje leuk zal vinden

Zeer positief

Een duidelijke website, een vlotte afhandeling en een prachtig product

Ik heb al meerdere keren iets besteld en elke keer naar volle tevredenheid. Snelle service, altijd correct en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Net als bij eerdere bestellingen ook nu weer snelle en correcte afhandeling

alles prima naar wens...mooi beertje!

alles correct

All perfect, thank you :)

*****

Ebearstore had what we wanted and when we wanted it - what could be better?!

Placing the order was easy. Delivery was fast (from Europe)! It was very cleverly packaged! I will definitely order from Ebearstore again! Thank you!

zeer goed en betrouwbaar

Ebearstore zeer goede en overzichtelijke site Mijn Steiff levering was er sneller dan verwacht en met een paar leuke items erbij .

Snel en correct

Goed als altijd!

Ondertussen al een aantal keer besteld bij de Ebearstore. Aanrader, snelle levering en een groot assortiment.

Perfecte levering

Bestelling in goede orde ontvangen. Snelle levering met het juiste artikel.

Great company

I love ebearstore, very friendly customer service, great selection and fast international shipping

Perfect zoals altijd !

Beertje snel geleverd.

Ik had bij de bestelling aangegeven dat hij als cadeau-tje ingepakt zou worden en had daarvoor ook een korte tekst toegevoegd maar dat inpakken is over het hoofd gezien denk ik.

TOP

Bij Ebearstore vind je altijd prachtige Steiff huisgenoten, die je nog niet hebt en dus erg welkom zijn

Betrouwbare en leuke winkel

Leuke items, goede en snelle service bij de webshop, snelle levering

Super mooie knuffel !!!

Ik heb hier Hermann teddy luiaard gekocht en ik vind hem fantastisch. Ik was al lang op zoek naar een luiaard knuffel ! Hij is lekker zacht en mooi stevig. En natuurlijk is hij super schattig. Nu weet ik voortaan waar ik moet zijn voor leuke kinder cadeautjes ! En misschien zelfs voor volwassenen ,want ik ben zelf 25 en heb Hermann voor mezelf gekocht !

Prima, snelle levering

Heel attent geholpen

Prachtige beer en vlot geleverd

Voor mijn kleinzoon heb ik een steiff-beer besteld en gekozen voor honey van 38 cm Makkelijk te vinden op de site en makkelijk besteld en afgerekend Na 2 werkdagen werd het pakket thuis geleverd En wat n lieverd komt er uit die doos Een lief kijkende, heerlijk zachte beer Ik ben benieuwd hoe mijn kleinzoon gaat reageren als hij hem uitpakt Ik vind hem in ieder geval prachtig!

super ! top !

zoals altijd prima verzorgd.

Vlotte en snelle service!

Zeer snelle levering

Mooi product en ook in de avond nog reactie op mijn vraag

Er is een mooi product geleverd en op mijn vraag (laat in de avond) werd ook enkele minuten later nog gereageerd!

Super snel geleverd van hoge kwaliteit knuffel

Binnen 1 dag geleverd. Super kwaliteit en keurig verpakt

Bestelling en levering soepel en snel. Gewoon prima.

Goede service en snelle levering

Er werd snel gereageerd op mijn e-mail. Knuffels zijn zoals beschreven (zelfs iets groter dan verwacht). 's-Avonds besteld, de volgende dag verzonden en de dag daarop al ontvangen (super). Als we weer in Dordrecht zijn komen we zeker de winkel bezoeken!

269 Voorstraat

Dordrecht 3311 EP

*31 (0)786318028

About Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.