Super !!

Heel tevreden.

Goede en snelle service. Mogelijkheid (gratis) tot inpakken en een handgeschreven kaartje erbij. Producten zoals omschreven en verwacht, goede kwaliteit en super zacht.

Erg klantvriendelijk!

Mijn betalingsprobleem werd snel opgelost.

Snelle afhandeling

Toen mijn bestelde goederen niet meer leverbaar bleken, kreeg ik het geld binnen een dag teruggestort.

Ruime keuze, overzichtelijke site en goede service

Wederom 2 Steiff beren gekocht als uitbreiding van de verzameling. Alles netjes ingepakt en wel.

aangename ervaring

Zowel het aankopen als, de verzending, het leuke extra setje kaarten, het artikel ... was een aangename ervaring.

goede kwaliteit en snelle levering

bij toeval heb ik Ebearstore gevonden. De website is overzichtelijk en duidelijk. Mijn bestelling is verrassend snel uitgevoerd. Zeer tevreden. Een warme aanbeveling.

Slecht

Hoge verzendkosten Ook nog retourkosten zelf betalen Beer heel anders dan afgebeeld Onaardige iemand aan de telefoon

Heel klantvriendelijke communicatie en snel bezorgd

Product zoals op website en snel bezorgd. Duidelijke communicatie.

Netjes verpakt. Precies wat er besteld is en een aardige attentie erbij

Goede verpakking en snelle levering! Uitstekend.

Snel en heel goed.

Snell afhandeling. Als cadeau verpakt. Volgende dag al binnen.

Leuke beer ,snel geleverd

Mooie collectie en veel keus ook in prijs. Leuke beer werd snel geleverd en goede communicatie.

Goed product

Goed product, nette prijs. Snelle levering.

Charming Hermann toy tapir sent very fast—unusual and delightful.

Helpful sellers sent my Hermann toy very fast.

Zeer snelle levering en goed en stevig verpakt ,en het zakje heerlijke pepernoten was een exrta leuke verrassing .

Professional in every way and a delight to connect over the years.

I have enjoyed purchasing Steiff products from the online Ebearstore for many years. They are helpful, follow-through in a timely manner and offer many products that may be hard to find initially in the States. I appreciate their dedication to having the best customer service!

Betrouwbare webshop, gewoon zoals het hoort!

Gewoon goed

Prachtige knuffels

Grote keuze en supersnelle levering

top

quickly, good price, good product, nice homepage

Een mooi muziekdoosje, snel en goed verpakt verzonden.

Beregoed

269 Voorstraat

Dordrecht 3311 EP

*31 (0)786318028

About Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.