YOP

Bij Ebearstore vind je altijd nog een prachtige pluche huisgenoot die je nog niet in je verzameling hebt

zeer tevreden

Prima afgehandeld! had mijn bestelling binnen 24 uur inhuis!

Very nice quality, attractive and safe toy.

Prompt delivery and adequate reaction on comment.

Teleurgesteld

Dit was niet de eerste keer dat ik een beer bestelde. Maar wel de eerste keer dat hij zo slordig was verpakt. Gewoon in inpakpapier dat was het. De vorige keren zowel de dure als de iets minder dure werden mooi verpak in bijhorende doos....en mooi verpakt. En er was een mooi boekje bij .... Ik zal jullie wel blijven aanbevelen maar dan alleen om de beer.

Bijzonder produkt.

Mooi produkt. Snelle reactie Snel verzonden. Aangeven van aankomst.

Snelle verzending, leuke webshop

Mijn nieuwe beer was snel in huis. Goed verpakt, mooie folder van Steiff erbij. Gezellig pakje. En een leuke webshop, met soms nog beren die elders niet meer verkrijgbaar zijn. Moet duidelijk eens in Dordrecht gaan kijken.

Top winkel

Groot assortiment en een fijne service!

Prima levering en goeie communicatie!!

Keurig verpakt en geleverd

Mooie keuze met snelle levering

Ik was specifiek naar Steiff beertjes op zoek. Ebearstore heeft een mooie selectie, scherpe prijzen en snelle service/levering

Al jaren een uitstekend en vertrouwd adres!

Ik bestel al jaren de prachtige Steiff-beren en -knuffels bij Ebearstore als er een baby in de familie- of kennissenkring wordt geboren. Altijd uitstekende service en vlotte aflevering en heel veel keuze. Een prima en betrouwbaar bedrijf!

Mooie knuffels. Foto en werkelijkheid komen overeen.

Mooie kwaliteit knuffels. Fijn te merken dat foto op de site en werkelijkheid overeen komen. Ook de snelle levering is top

Goede prettige service

Goede prettige service

Geweldig geholpen daar mijn bestelling niet direct lukte.

nice

Nice products, good delivery. Just a pity that I couldn't find the bear Bella on your site today... KR M.W.

Kwaliteit is beregoed!

Grote keuze in kwalitatieve knuffels Snel geleverd

Netjes

Ik vind het een zeer mooie en nette webshop

Prima op tijd en keurig verpakt.

Eigenlijk horen knuffels en met name teddyberen niet verpakt te worden... Maar ja, zelfstandig reizen is wel erg ingewikkeld. Ebearstore biedt zo een prima oplossing.

Wederom netjes en optijd geleverd

Elk kleinkind krijgt een steiffbeer bij de geboorte . Traditie in de familie en blijft erg gewaardeerd. Ik zelf heb mn steiffbeer nog en is na veel speeluren super mooi gebleven De beer wordt blij en liefdevol geknuffeld bij de oudste kleinkinderen Dus een mooier cadeau dan de steiffbeer Is er haast niet

Goed verpakt en verzorgd. Levertijd enkele dagen langer dan aangegeven.

prima levering

Perfect!

zeer goed

De beren zijn van goede kwaliteit mooi en super zacht! De levering verliep niet zoals het hoorde bij post Nl. Maar vermoed dat de chauffeur andere bedoelingen had . ik was thuis toen hij aan kwam gereden niet gebeld doorgereden en kort daarna stond op de bevestiging af geleverd op adres. Door dit door te bellen en door te geven is er telefonische contacten geweest om het pakket toch terug aan re bieden.. Gelukkig dezelfde dag nog op gehaald in postpunt in de buurt. Transport is niet altijd zoals hoort maar Ebearstore zeker aan te bevelen. Top

prima,snel geleverd

prima, snel geleverd

Contact gehad dat ik het kado snel nodig had, kreeg netjes een mail dat het meteen verzonden werd! Heel leuk ingepakt met handgeschreven kaartje!

269 Voorstraat

Dordrecht 3311 EP

*31 (0)786318028

About Ebearstore

Ebearstore is gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardig pluche teddyberen en dieren. Wij vertegenwoordigen de merken: Steiff, Hermann Teddy Original en Charlie Bears en hebben van deze merken zo goed als alles op voorraad. Wij proberen zo snel mogelijk te versturen . Als u op een werkdag voor 16.00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Tevens hebben wij de fysieke winkel Berelijn aan de Voorstraat 269 te Dordrecht. Wij helpen u graag met het uitzoeken van een mooie knuffel.