Prima geregeld.

Na een pakje teruggestuurd te hebben, kwam al heel snel een zending met een ander model. Alleen het prijsverschil zou nog verrekend worden werd mij gezegd. Maar dat komt ongetwijfeld nog. Als dat geregeld is, geef ik met plezier een 10.

Topppp!

Gewoon topkwaliteit!

Mooi

Heel mooi en fijne stof met een mooi kantje. Ik heb het ongesteldheids ondergoed en is overal heel fijn, jammer dat het niet door loopt verder omhoog voor de hevigere dagen en nachten.

Niets aan toe te voegen

Goed!

Snelle verzending Helaas was het product niet naar verwachting. De stof voelde anders dan ik in gedachten had. Maar retour sturen was geen probleem. Ik heb mijn geld netjes terug gestort gekregen. Dus prima!

Beste klant, Dank voor uw beoordeling en uw schrijven! Met hartelijke groet, Team Swaens

Hochwertige Ware und sehr guter Kundenservice!

Ich habe jetzt zum zweiten Mal bei Swaens bestellt und bin begeistert. Die Wäsche ist hochwertig und schön, und was mir (leider) nicht gepasst hat, konnte ich unkompliziert zurückschicken. Absolut empfehlenswert!

Sehr geehrter Kunde, wir sind sehr erfreut, dies zu hören! Es freut uns, dass immer mehr Kunden aus Deutschland und dem deutschsprachigen Raum den Weg zu Swaens finden. Mit freundlichen Grüßen, Team Swaens Dear customer, We are delighted to hear this! We are delighted that more and more customers from Germany and German-speaking countries are finding their way to Swaens. Kind regards, Team Swaens

Midi Schwarz/Midi Rot Größe S fit perfectly and very comfortable to wear!

Endlich eine Damenunterhose, die im Schritt breiter ist und versehentlich auslaufenden Urin auffängt - und die keinen zu engen, einschnürenden Gummibund hat. Wenn ich früher Unterhosen/Taillenhosen in Größe 36 gesucht habe, waren sie entweder zu weit oder zu eng - und im Schritt (Zwickel) nie weit genug - nicht einmal für die Bio-Slipeinlage!!! Bei Sweans habe ich endlich eine tolle Unterhose gefunden, die nicht einschnürt und einen tollen Zwickel hat! Ich hatte auch die Midi Elfenbein in Größe S bestellt, aber diese war viel enger, obwohl sie die gleiche Größe hatte!! Leider musste ich sie zurückschicken. Die Rücksendung ist garantiert - und kostenlos - und der E-Mail-Kontakt war sehr nett und hilfreich. Ich kann diese Firma und ihre Produkte sehr empfehlen. Es gibt wirklich nichts Vergleichbares auf der Welt - zumindest habe ich noch nichts entdeckt! Finally a pair of women's underpants that are wider at the crotch and catch any accidental urine leakage - and that don't have too tight, constricting elasticated waistbands. Previously, when I wanted underpants/waist pants in size 36, they were either too wide or too tight - and never wide enough in the crotch (gusset) - not even for the organic panty liner!! At Sweans I finally found fantastic pants that don't constrict and have a bigger sized gusset! I had also ordered the Midi Ivory in size S, but these were much tighter even though they were the same size. Unfortunately I had to send them back. Returns are guaranteed - and free - and the email contact was very nice and helpful. I can highly recommend this company and their products. There is really nothing like it in the world - at least I haven't discovered anything yet :-))

Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre ausführliche E-Mail. Und wir schätzen Ihre positive Antwort und Ihren Sternenregen. Die Midi S Elfenbein wird aktualisiert werden. Mit freundlichen Grüßen, Team Swaens Dear customer, Thank you for your comprehensive email. And we appreciate your positive response and your shower of stars. The Midi S ivory will be updated. Kind regards, Team Swaens

Fijn ondergoed en snelle levering ervan. Top

Uitstekende ervaring

De broekjes voldoen zeer goed, wat mij betreft.

Beste klant, Het is fijn om te lezen dat de broekjes zeer goed voldoen, Dank voor uw beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

snelle bezorging

goede kwaliteit, aangenaam om te dragen

Beste klant, Dat zijn fijne woorden: goede kwaliteit en aangenaam. En de beoordeling met een 10! Met hartelijke groet, Team Swaens

Blij met de kleine maten xs en superfijn de strings aanrader voor mensen met ls urine verlies of als menstruatie broekje

Beste klant, Dank voor uw fijne reactie en mooie woorden. En ook de 10! Met hartelijke groet, Team Swaens

Prima producten, prima verzending en verzend-info. Zelfs toen één van de producten omgeruild moest worden (i.v.m. de maat) prima service en attente ondersteuning. Top!

Beste klant, Dank voor uw fijne beoordeling en sterrenregen! Ruilen is bij Swaens gratis. Dat is de service die wij vanzelfsprekend vinden. Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijne service, denken met je mee.

Beste klant, Dank voor uw fijne reactie en mooie woorden. En de 9! Met hartelijke groet, Team Swaens

Ok !

Zoal verwacht

Beste klant, Dank dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. En dat met een sterrenregen! Met hartelijke groet, Team Swaens

Nette service

Ik had 3 broekjes xl besteld maar ontving 2 broekjes xl en 1 broekje m Na contact met service kreeg ik binnen een dag een nieuw broekje xl en een wasnetje voor de overlast. Netjes geregeld.

Beste klant, Dank dat u het zo goed opvat. En dank voor uw beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

Hele fijne producten

De extra lagen in de onderbroek is echt heel fijn. Hulde aan de ontwerpster Swaen. Verder heeft swaens prima service. Ik ben benieuwd of de kwaliteit van het elastisch katoen verbeterd is, Dat was nu het zwakste punt.

Beste klant, Dank voor uw hele fijne beoordeling! We doen er alles aan om de kwaliteit van ons product zo hoog mogelijk te houden. Met hartelijke groet, Team Swaens

Het gaat

Fijne stof ,zit lekker maar vind de pijpjes aan de korte kant,had best iets langer gemogen.

Beste klant, Dank voor uw reactie en dat u de stof fijn vindt en de Swaens lekker zit. De ene klant vindt de lengte van de pijpjes fijn, de ander niet -). Met hartelijke groet, Team Swaens

heel goed

veel fijner dan ander incitinetie materiaal

Beste klant, Dat vinden wij fijn om te horen! En dank voor uw beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

Slechte kwaliteit

Na een of twee keer dragen zijn van 2 van de 3 menstruatieonderbroeken die ik besteld had een deel van het kant gescheurd. Dit koop ik hier niet nog een keer.

Beste klant, Vervelend dat u dit overkomt. Het is zeer ongebruikelijk dat er bij twee Swaens broekjes na twee keer dragen het stiksel bij kant loslaat. Normaliter gaan de Swaens bij normaal gebruik en wasvoorschriften net zo lang mee als regulier ondergoed. We weten niet wat de oorzaak is. Mogelijke oorzaken kunen ziijn: een deel van de productie is handwerk en dan kan het zijn dat er iets mis gaat, bij de was een bh bijzat die het kant stuk maakte (we hebben mooie waszakjes om de Swaens te beschermen), het dragen van een riem die schurend werkt of... We hebben uiteraard contact gehad met de klant om tot een tevreden oplossing te komen endie we hebben gevonden. Met hartelijke groet, Team Swaens

Heel blij met ondergoed

Ik vind de producten van Swaens heel fijn. Ook andere merken geprobeerd, Swaens is het allerfijnst. Laatste bestelling ging niet helemaal goed. Werd ook heel netjes opgelost!

Beste klant, We vinden dit fijn om te lezen... Swaens is het allerfijnst. En dank dat u ons beoordeeld met een 9! Met hartelijke groet, Team Swaens

Zit fijn en goed , afwerking kant mocht iets beter.

Bestel in de komende tijd . Nog wel wat bij . De prijs is wel aan de hoge kant .

Beste klant, Dank voor uw beoordeling! Uw opmerking over het kant zullen we ter harte nemen. Met hartelijke groet, Team Swaens.

Superfijn ondergoed

Strings besteld. Dragen super fijn en zien er mooi uit .Maat is kloppend.

Beste klant, Dank voor uw beoordeling met een 10! En het is goed om te horen dat de Strings super fijn zitten en er mooi uitzien. Met hartelijke groet, Team Swaens

Ik ben zeer tevreden met de service die jullie aangeboden hebben.

Ik heb gisteren de broekjes die ik niet koop terug naar bpost gebracht. Ik hoop dat u ze in goede order moogt ontvangen. Ik ben tevreden met uw service. Vriendelijke groeten Sylvie Lacompte

Beste klant, Dank voor uw sterrenregen! Mocht een maat of model niet naar wens zijn, dan kan de klant gratis retourneren. Dat is de service die we bieden. Met hartelijke groet, Team Swaens

Tweede bestelling

Dus was de eerste zending naar wens

Beste klant, We vinden het fijn om te lezen dat u nogmaals besteld. Swaens mag rekenen op heel veel vaste klanten. En dank voor de 10! Met hartelijke groet, Team Swaens

Kwaliteit

Wat een mooie kwaliteit ondergoed.

Beste klant, Een 10 en vijf sterren! Dank voor de mooie woorden: mooi kwaliteit ondergoed. Met hartelijke groet, Team Swaens

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!