Tweede bestelling

Dus was de eerste zending naar wens

Kwaliteit

Wat een mooie kwaliteit ondergoed.

Precies mijn verwachting. Mooi afgewerkt en goed zittend.

Mooie kwaliteit met breed kruisje

Duidelijk website en super snelle verzending Mijn moedertje is er erg blij mee !! De broekjes zijn van mooie kwaliteit met een prachtige pasvorm ( breed kruisje)

Fijn dat dit bestaat

Nu hoef ik niet meer die inlegkruisjes te gebruiken en weg te gooien. Het is wel duur maar hopelijk help ik zo ook aan een betere toekomst.

prima webwinkel

Ik had een boxer maat m besteld maar kreeg een xs.Even gemaild en het werd snel opgelost ze stuurde meteen de m waarna ik de xs retour kon sturen.Top opgelost!

Top product

De zwarte broekjes zijn top zitten heerlijk en blijven mooi na het wassen De witte zitten niet zo lekker het kant is niet elastisch waardoor hij snijdt in je liezen

Perfect!

Keurig verzorgd pakje, én: wat een mooie slips!

Geweldige broekjes, zien er zeer luxe uit, plezierig om aan te hebben

Bijna 10 jaar draag ik incontinentiebroekjes van Swaens, tot volle tevredenheid. Ze blijven mooi ook na jaren wassen. (wel een waszakje gebruiken!)

Wat een uitvinding

Dochterlief is helemaal blij. Droog, niet te warm en broeierig. Zit comfortabel. En lekt niet door!

Heerlijk om dragen

Geweldige kwaliteit, heerlijk zacht. Fantastische klantendienst ook!

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit ondergoed en snelle levering.

niet echt een boxershort, maar zit wel fijn

Ik had langere pijpen verwacht. Kleuren zijn mooi en de stof is lekker zacht. Denk dat ze voor de zomer te warm zijn, maar voor koudere dagen perfect. Ben benieuwd hoe het gaat met wassen en hoelang ze mooi blijven.

Alles prima!

Tweede keer besteld en weer tevreden!

Mooi en zit lekker

Gekocht omdat het aangeraden wordt bij Lichen Sclerosis. Het zit aangenaam en ik voel me veilig omdat vette crèmes etc. nu niet kunnen doorlekken. Daarbij vind ik het er mooi uitzien.

Ik heb een onderbroek van Swaens gekocht omdat ik zoekende ben welk ondergoed voor mij goed is ivm LS.

Snelle levering,prima artikel

Erg fijn om te dragen.

Fijne stof, geen strakke randen, zit lekker, niet te dik. Geweldig.

Fijn ondergoed

Ik ben zeer tevreden over het ondergoed, het zou alleen fijn zijn als er broekjes komen met iets langere pijpjes, waarin ook het dikkere gedeelte van het kruisje mee loopt. Bedankt alvast grt S. van Amen - van Welij

perfecte onderbroeken die ook nog eens heerlijk zitten. geen dikke randjes, en mooi afgewerkt.

perfecte onderbroeken die ook nog eens heerlijk zitten en mooi staan. Uitstekende service ook. kortom, perfect!

Zeer goede service, producten en verzending. De maten kloppen.

Het is mooi ondergoed

Kleuren en stof prima, alleen vind ik het kruis te dik. Misschien kunnen jullie ook onderbroeken maken met een minder dik kruis. Voor mensen met veel urineverlies wel goed denk ik.

Fijne slips

Vanaf 2018 draag ik de bamboo slips van Swaens. Slips zitten prettig en zijn ook nog eens mooi

Goede pasvorm

Voldoet bij licht urineverlies. Achterkant kruisje zit niet prettig.

Super snel

Super snelle levering . Het is heerlijk ondergoed voor mij met lichen sclerose.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!