Fijn product

Fijn product. Al jarenlang klant. Gebruik ze dagelijks omdat ze heerlijk zitten

Snelle leverling

Snelle levering, fijne broekjes

Je ziet geen �plank� tussen je benen en�

Je ziet geen �plank� tussen je benen en er zijn verschillende diktes.

De bestelling is per omgaande�

De bestelling is per omgaande verzonden. Ook het omruilen gaat prima

Snelle levering met track and trace. Netjes verpakt. Niks op aan te merken

Score: 8

Goede beschrijving en uitleg op de�

Goede beschrijving en uitleg op de site. Makkelijk te bestellen, snel geleverd.

Erg tevreden!

Erg tevreden!

Score: 10

Ik hou van duurzaamheid en daar horen�

Ik hou van duurzaamheid en daar horen ook duurzame menstruatie producten bij. Het is mijn eerste ervaring met menstruatie ondergoed. Ik koop altijd de Midi en de Boxers en ze zitten fantastisch! Super blij!

Heel fijne broekjes!

Swaens heeft heel mooie producten. Ik had het graag twintig jaar eerder contact. Mijn dochter is heel tevreden met de Boxer 164!

Ik ben erg enthousiast!

Ik ben erg enthousiast! Heerlijk en fijn ondergoed. Ik vind het veel comfortabeler dan maandverband en een mooie toevoeging op tampons. Het zit lekker (fijner dan ondergoed met los verband) en je ruikt of voelt �cht niets. De vochtopname is geweldig

Kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit. Gaan ook lang mee.

Goed product

Goed product. Snelle levering

Tevreden!

Snelle verzending, leuk de persoonlijke sticker op de doos, prima artikelen.

GEWELDIG ondergoed.

Alles ging goed

Alles ging goed. Goed verpakt en snel bezorgd.!

Fijn product

Fijn product. Goed bedrijf. Denk mee als het nodig is. Vlotte levering via de brievenbus

Score: 8

Meer besteld

Ik heb 1,5 jaar geleden al 3 strings besteld. Omdat ze goed bevallen heb ik er nog 3 bij besteld.

korting gemist!

Ik heb afgelopen week zes zwarte boxers besteld. Achteraf zie ik dat op de website dat er korting is per drie. Natuurlijk ligt de misser bij mij omdat ik die optie had kunnen aanvinken, mits mijn oog daar op was gevallen. Toch vind ik het een gemiste kans qua klantvriendelijkheid. Het had mooi geweest als ik daar door u op was geattendeerd.

Heel fijn en goed passend ondergoed

Heel fijn en goed passend ondergoed. Snelle levering.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!