goede kwaliteit

goede kwaliteit

Snelle levering, goed product

Snelle correcte levering voorzien van�

Snelle correcte levering voorzien van de juiste informatie

zeer goed en passent

zeer goed en passent

snelle service

snelle service, duidelijk wanneer bezorgd werd

Heel snel

Heel snel

Goed product

Goed product, goede pasvorm, goed materiaal. Levering was netjes op tijd en goed verpakt. Kleinste kindermaat besteld: 152. Mijn dochter draagt nu maat 146 kleding. De meisjes boxer past goed, is niet te groot of te klein.

De pasvorm van deze broekjes zitten�

De pasvorm van deze broekjes zitten geweldig.

Heel snelle service en kwalitatief fijn�

Heel snelle service en kwalitatief fijn ondergoed

Vriendelijke en mee denkende bedrijf

Vriendelijke en mee denkende bedrijf

geheel volgens beschrijving

geheel volgens beschrijving

Wij zijn fan!

Ik hou van Swaens. Ook mijn vriendinnen zijn fan. En mijn dochters dragen het ook! Ik gebruik het tijdens de menstruatieperiode en tijdens het sporten. Groet, Theresa

De broekjes zitten prima

De broekjes zitten prima, de kruisjes zijn goed dik en nemen goed vocht op alleen vallen ze iets klein, ik heb maar 46 en de XXL past goed!

Het bestelproces, kwaliteit �n de service�

Het bestelproces �n de levering verliepen vlekkeloos, de kwaliteit van het slipje is top, en ik apprecieerde vooral jullie snelle service toen het slipje voor mijn 9-jarige dochter toch wat te klein bleek en jullie zonder boe of ba toestemden in omruiling. Dankjewel!

Broekjes voelen er fijn

Broekjes voelen er fijn, de urine opvang is geweldig, alleen de maten vallen best een beetje klein ik heb normaal 46 en deze in XXL besteld en die passen gelukkig wel goed.

Score: 10

Snel en in prima staat mijn bestelling�

Snel en in prima staat mijn bestelling ontvangen. Goede kwaliteit en zit heel prettig.

De rode boxer zit heerlijk en tijdens�

De rode boxer zit heerlijk en tijdens de krachttraining voel ik me compleet vrij omdat m'n legging droog blijft en er ook geen urine geur is! Duurt wel een tijdje voordat het kruis na wassen droog is, echter ben er helemaal blij mee!

In eerste instantie een verkeerde�

In eerste instantie een verkeerde bestelling ontvangen maar dit is uitermate fijn opgelost! Perfecte service. En goede kwaliteit producten!!

Retourzending

Bestelling retour mogen zenden omdat het niet was wat ik verwacht had. Helaas in eerste instantie een verkeerde retoursticker gekregen dus een keer voor niks naar het postkantoor.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!